Viimeinenkin syy käydä joskus ystävien kanssa jääkiekko-otteluissa katoamassa

No voi vautsi! Olen ihan otettu, ooh! Sittenhän sun pitää sitä mennä esittelemään jollekin ihanalle daamille.

Mutta älä sorru dickpicien lähettelyyn - se on tehokas keino karkottaa naiset.
Ei ole koskaan kyllä kuulunut mun tapoihin sen esittely, ainoastaan sitten kulloinenkin nainen on nähnyt sen kun ruvetaan tositoimiin. En voi ymmärtää niitä tosi juntteja jotka lähettelee niitä tuntemattomille naisille niin se on aivan sanomattakin selvää että se on TURN OFF. Tosin tää nykyinen ja varmaan onkin lopullinen halusi nähdä sen jo ennen sitä. Juu ja olen kuule uskollista tyyppiä että en edes etsi enää muita. Meillä on tosi aktiivinen tuo yhteiselo kaikilla elämän tasoilla

Ei ole koskaan kyllä kuulunut mun tapoihin sen esittely, ainoastaan sitten kulloinenkin nainen on nähnyt sen kun ruvetaan tositoimiin. En voi ymmärtää niitä tosi juntteja jotka lähettelee niitä tuntemattomille naisille niin se on aivan sanomattakin selvää että se on TURN OFF. Tosin tää nykyinen ja varmaan onkin lopullinen halusi nähdä sen jo ennen sitä. Juu ja olen kuule uskollista tyyppiä että en edes etsi enää muita. Meillä on tosi aktiivinen tuo yhteiselo kaikilla elämän tasoilla

No hyvä sitten, olen todella huojentunut :)

Onko sinulla siis myös miesystäviä?
Paina vastaa-painiketta, niin kysymyksesi kohdistuu oikeaan viestiin.
Jos tarkoitit minua, ystävistäni suurin osa on naisia. Miepuolisiakin on, harrastuksiin liittyen ja tietenkin työkavereita.
Kun kerran työporukalla (miehiä) oltiin annniskeluaitiossa, kurotteli eräs työtoverini cheerleader-esityksen nähdäkseen niin inokkaasti, että putosi aitiosta. :giggle:

Yhteistyössä