V
vierailija
Vieras
Eli toisin sanottuna bussissa se kuskin puoli.Siis edestäpäin vai takaa katsottuna, mutta ehdottomasti takaan katsottuna vasen puoli itselläni myös esim. lentokone.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli toisin sanottuna bussissa se kuskin puoli.Siis edestäpäin vai takaa katsottuna, mutta ehdottomasti takaan katsottuna vasen puoli itselläni myös esim. lentokone.
Eikun hetkinen korjaankin, bussissa en meenkin yleensä ei kuskin puolelle eli eri kuin vaikka lentokoneessa (eli näköjänsä kulkuneuvosta riippuen eri puolet)Eli toisin sanottuna bussissa se kuskin puoli.
Just niinkun menosuuntaan katsottuna, eli takaapäin.Siis edestäpäin vai takaa katsottuna, mutta ehdottomasti takaan katsottuna vasen puoli itselläni myös esim. lentokone.
*meenkin (en tiedä miks tossa lukee en meenkin) Mutta siis toi bussin paikka valikoituu pitkälti sujuvan poistumisen kannalta.Eikun hetkinen korjaankin, bussissa en meenkin yleensä ei kuskin puolelle eli eri kuin vaikka lentokoneessa (eli näköjänsä kulkuneuvosta riippuen eri puolet)
Valitsen sellaisen, jossa ei ole pierevä mummo lähistöllä.Jos saatte vapaasti valita lähes tyhjässä kaukolinjan bussissa/junassa - istutteko mieluummin käytävän oikeanpuoleisilla vai vasemmanpuoleisilla penkeillä?
Tein juuri huomion, että itselleni ainoa oikea paikka on oikeanpuoleiset penkit. Yritin vähän aikaa istia vasemmalla, mutta piti vaihtaa. Voisikohan tästä päätellä jotain aivopuoliskojen toiminnasta?![]()
No sit lentokoneessa vasen puoli, linja-autossa oikea. Juna valikoin ite paikan etukäteen, joten toi paha sanoa.Just niinkun menosuuntaan katsottuna, eli takaapäin.
Eli istut katollaValitsen sellaisen, jossa ei ole pierevä mummo lähistöllä.
Tykkään takaapäinkulmasta. Harmi kun yleisurheilussa ei enää käytetä.Just niinkun menosuuntaan katsottuna, eli takaapäin.
Ei vai? No höhTykkään takaapäinkulmasta. Harmi kun yleisurheilussa ei enää käytetä.
Hah hah haa, aivokääpiö pätemässä.
Vie se maadoitus oikeasti jo vttuun. Härtsällä on myös se siviilipersoona, jos satut muistamaan ja on K:n hyvä ystävä.
Minäpä antaisin että, enkä pidä sinun mielipidettä yhtään pätevämpänä kuin muidenkaan kirjoittajien.Mun lähipiirissä ja työyhteisössä pyörii kulttuurituottajan koulutuksen saaneita vaikka huru mykket. Joo, tapahtumajärjestäjinä ihmisiä paikallaan, mutta en minä niille jotain isoa kiertuemanagerointia tehtäväksi antaisi.
Painu Häärijä vihaaja kuuseen.Minä ymmärrän maadoittamisella kyllä ihan jotain muuta kuin hauskanpitämistä ja fiiliksen rakentamista. Mutta joo, pidä sinä oma mielikuvasi.
Että mikä mahtoi olla Liverpoolissa maadoittavan ystävän keskeisin rooli - ja mikä on ollut Jeren rooli Bojanin paniikkikohtauksissa? Väittäisin, että kakkoskohta on ollut käytössä heidän välillään.
Jatketaan vielä tätä teemaa::
2. Kuvaannollinen merkitys
Arkipuheessa ja esimerkiksi psykologiassa maadoittaminen tarkoittaa asian tuomista takaisin todellisuuteen, käytäntöön tai tähän hetkeen.
Esimerkkejä:
- "Hän maadoitti keskustelun konkreettisiin faktoihin."
→ Hän siirsi keskustelun pois abstrakteista ajatuksista käytännön asioihin.- "Ystävä maadoitti minua, kun olin aivan paniikissa."
→ Ystävä auttoi rauhoittumaan ja keskittymään nykyhetkeen.- "Johtaja maadoitti suuren vision arjen tekemiseksi."
→ Hän muutti suuret ideat konkreettisiksi toimenpiteiksi.
Ei kiertuemanageri mitään tapahtumaa järjestä.Minäpä antaisin että, enkä pidä sinun mielipidettä yhtään pätevämpänä kuin muidenkaan kirjoittajien.
Mitä sitten? Toi koulutus silti osuva siihen. Ei minun tartte fanittaa Jesseä, vaikka itse niin tykkäät tehdä.Ei kiertuemanageri mitään tapahtumaa järjestä.
Olen kyllä eri. Huvittaa vaan sinun jankkauksesiMitä sitten? Toi koulutus silti osuva siihen. Ei minun tartte fanittaa Jesseä, vaikka itse niin tykkäät tehdä.
Tuolla aiemmin on useampi kirjoittaja kylläkin, en vain minä. Aika harva tais olla. Eli mikäköhän jankkaus ja lainaa pieni aina se kommentti mistä puhut esim. minuun kohdistuen niin muutkin ymmärtävät. Ja pidättäydyn kans itse mielipiteessäni ton suhteen, vaikka sinulla ois mikä ei ole tapahtuma jankkaus meneillänsä.Olen kyllä eri. Huvittaa vaan sinun jankkauksesiEi edelleenkään ole mitään tapahtumia järjestämässä.
Voi hellanlettas mussukka, katso jatkossa mihin vastaat.Tuolla aiemmin on useampi kirjoittaja kylläkin, en vain minä. Aika harva tais olla. Eli mikäköhän jankkaus ja lainaa pieni aina se kommentti mistä puhut esim. minuun kohdistuen niin muutkin ymmärtävät. Ja pidättäydyn kans itse mielipiteessäni ton suhteen, vaikka sinulla ois mikä ei ole tapahtuma jankkaus meneillänsä.
Kulttuurituottajan koulutus antaa perustason tiedot joistakin kiertuejärjestelyihin liittyvistä asioista, jotka ovat luontaista osaamista ihmisillä, jotka ovat edes jotain elämässään järjestelleet ja itsenäisesti matkustelleet. Mikään koulutus ei valmista kaikkiin niihin yllättäviin tilanteisiin, jotka kiertuemanagerin tehtävässä tulevat vastaan. Olennaisinta siinä ovat ongelmanratkaisukyky, hyvät ihmistaidot sekä valmius tehdä nopeita päätöksiä ja kantaa niistä vastuu.Mitä sitten? Toi koulutus silti osuva siihen. Ei minun tartte fanittaa Jesseä, vaikka itse niin tykkäät tehdä.
Ei minulla ole siinä mitään epäselvyyttä mihkä oon vastannut, koitapa nyt vaan sietää eri mielipiteitä, joka minulla nyt tässä asiassa en eri kuin itselläsi.Voi hellanlettas mussukka, katso jatkossa mihin vastaat.
Jesse lähti sinne haastiksessa nimenomaisin sanoin mukaan "maadoittamaan" Jereä. Muistan vielä, että aika vahvasti kuvattu, mutta varmasti näin oli.Että mikä mahtoi olla Liverpoolissa maadoittavan ystävän keskeisin rooli - ja mikä on ollut Jeren rooli Bojanin paniikkikohtauksissa? Väittäisin, että kakkoskohta on ollut käytössä heidän välillään.
Mitä sinä sekoilet? T.eriEi minulla ole siinä mitään epäselvyyttä mihkä oon vastannut, koitapa nyt vaan sietää eri mielipiteitä, joka minulla nyt tässä asiassa en eri kuin itselläsi.
Puhuttiinkin varmaan kuka sen sitten oikeasti käytännössä teki jne.Jesse lähti sinne haastiksessa nimenomaisin sanoin mukaan "maadoittamaan" Jereä. Muistan vielä, että aika vahvasti kuvattu, mutta varmasti näin oli.