V
vierailija
Vieras
Nähdäpä vanhoja stoorejaJoo. Kovaa kamaa jos totta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nähdäpä vanhoja stoorejaJoo. Kovaa kamaa jos totta
Ei mitään sinänsä epäuskottavaa. Melkoinen näky kaksi 190cm tuommosta!Hyvin epäuskottavaa, tyhmää juoruilla näitä.
Höpön löpöä, eipä näyttänyt siitä Linnan juhlat ketjustakaan löytyvän mitään tälläisestä, vaikka täällä niin valehdeltiin.Ei mitään sinänsä epäuskottavaa. Melkoinen näky kaksi 190cm tuommosta!
Ei sellaisia ole, eikä google löydä mitään keskusteluakaan mikä yhdistäisi näitä.Nähdäpä vanhoja stooreja
Moneenko kertaan sitäkin puhdistettu haloo Vauva-tyyliin vuoden aikana. Sulla on varmasti kokemusta poisteluistaHöpön löpöä, eipä näyttänyt siitä Linnan juhlat ketjustakaan löytyvän mitään tälläisestä, vaikka täällä niin valehdeltiin.
sinä et tiedä, eipä voi mitään. Stoorit pitää nähdä sillon kun ne julkaistaan.Ei sellaisia ole, eikä google löydä mitään keskusteluakaan mikä yhdistäisi näitä.
Juurihan kirjoitin, että harmi kun tuollaista tuskin enää tapahtuu. Mistä tähänkin tuon ankeutesi vedät.Onpa säälittävvää katsoa omia tekojaan noin. Mahtaa olla ankea elämä. Itse oon tosi hyvilläni kaikesta muusta, paitsi arkipäivien liikkumattomuudesta (2023-2025, kun olin koneella koko ajan), mitä tää asia on elämääni tuonut.
Niin eli omissa työasioissaan siellä, kuten on puhuttukin.sinä et tiedä, eipä voi mitään. Stoorit pitää nähdä sillon kun ne julkaistaan.
On muuten ohjannut Joalinillekin videon, LA ssa näkyy kuvatun
Seli seli.Moneenko kertaan sitäkin puhdistettu haloo Vauva-tyyliin vuoden aikana. Sulla on varmasti kokemusta poisteluista
Niin siis sinähän tiedät kaiken Joostista alkaenNiin eli omissa työasioissaan siellä, kuten on puhuttukin.
Minä poistin ne kaikki koska kuvaajaa loukattiin, pöntelö pölö.Moneenko kertaan sitäkin puhdistettu haloo Vauva-tyyliin vuoden aikana. Sulla on varmasti kokemusta poisteluista
Mummon haaveissa vain.Panemassa oli. LA:n salamökillä.
Niin varmaan, feikki pölöttäjä.Minä poistin ne kaikki koska kuvaajaa loukattiin, pöntelö pölö.
Kuvaaja salakuvaa kärppyä ja vauvarahaa, kun persikkaa rakastaen suudellaan teltassa?Mutta nyt on tapahtunut uusia käänteitä. Odottamattomia käänteitä.
🕶>
->*hedelmä*
>🏕
Voi voi, kylläpä harmittaa kun niin ei ollutkaan.![]()
Katsojat raivostuivat Ylen 100-vuotisjuhlista: Ala-arvoista!
Lauantai-illan juhlalähetys sai somen kiehumaan.www.seiska.fi
Seiska taas vähän värittelee. Suurin osa noista kommenteista kyllä kehuvia
Oli myös väsynyttä ottaa noita sukulaisia esitykseen mukaan, jos nyt sitten ees on ollut Matin ideakaan.Voi voi, kylläpä harmittaa kun niin ei ollutkaan.
Oon liian nuori, että olis fb:a, mutta ehkä pitäis liittyä![]()
Katsojat raivostuivat Ylen 100-vuotisjuhlista: Ala-arvoista!
Lauantai-illan juhlalähetys sai somen kiehumaan.www.seiska.fi
Seiska taas vähän värittelee. Suurin osa noista kommenteista kyllä kehuvia
Kyllä. Superväsynyttä. Miten ihmeessä he liittyivät jonkin historiallisen instituution menneisyyteen (eihän se toki sukulaisten vika ollut) Mutta turhaan aiheutti negatiivisia mielipiteita, kyllä nyt YLEN rahapula haiskahtiOli myös väsynyttä ottaa noita sukulaisia esitykseen mukaan, jos nyt sitten ees on ollut Matin ideakaan.