S-ryhmän työsuhde-edut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Töihintöihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Töihintöihin

Vieras
Olen tässä katselemassa hoitovapaan jälkeistä työpaikkaa ja pohdin mm. S-ryhmän palvelukseen menemistä, henkilöstöpuolen tehtävästä kyse. Ilmoituksessa mainitaan oikein näkyvästi, että työntekijä saa s-ryhmän työsuhde-edut - siispä kysyn, löytyykö täältä s-ryhmäläisiä tai heitä tuntevia, jotka vois vähän paljastaa minkätyyppisistä eduista mahtaa olla kyse? :)

en mä kyllä mitään muita etuja keksi...tai voihan se viitata siihenkin että saa sen tilin s-pankista mihin työntekijät saa jopa 3% koron?ja tuollaisia juttuja..

Jospa ensin hakisit paikkaa, ja selvittäisin sitten KUN pääset haastatteluun, mitä ne edut tarkoittavat siinä toimipaikassa työskentelevän henkilökunnan kannalta (saattaisi esim. olla mahdollisuus liikuntaan, henkilöstöruokala jne.).

No henkilökunta-alen saa jokaisesta s-ryhmän kaupasta (rruasta vähemmän, tavaroista se 15%), ravintolasta ja hotellista. Esim. hotelliyö kahden hengen huoneessa 45?/vrk.

Ainakin hotellihuoneen saa aikasta halvalla työntekijät. Siis Sokoshotellista. Oisko 45 ?/yö. En tiedä onko koko Suomen samat hinnat, mutta ainakin esim. Mikkelin, Lahden ja Kouvolan hotelleihin pääsee tällä hinnalla. Isoista kaupungeista en nyt muista.

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ainakin hotellihuoneen saa aikasta halvalla työntekijät. Siis Sokoshotellista. Oisko 45 ?/yö. En tiedä onko koko Suomen samat hinnat, mutta ainakin esim. Mikkelin, Lahden ja Kouvolan hotelleihin pääsee tällä hinnalla. Isoista kaupungeista en nyt muista.

Kyllä pääsee ympäri Suomen samalla hinnalla. Huoneen vaan voi varata vain viikkoa ennen, et saa sen tuolla hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:

Kyllä pääsee ympäri Suomen samalla hinnalla. Huoneen vaan voi varata vain viikkoa ennen, et saa sen tuolla hinnalla.

Ok. Me ollaan päästy tätä etuutta käyttämään, kun ollaan oltu kavereiden kanssa hotellivapaata viettämässä. Kaveri mies nääs on S-ryhmällä töissä :)

Sitä että saat reseptilääkkeistä 75 % takasin, kuten myös yksityisestä gynekäynnistä, silmälasit maksetaan. (joku raja siinä oli eli ei kymmeniä vuodessa) sairaskassa maksaa hierojat, fysiot jne. hoidot jos ovat lääkärin lähetteellä. Joissakin hoidoissa oli omarahoitusosuus jotain 20 %. hammaslääkärit maksaa yksityiselle jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Sitä että saat reseptilääkkeistä 75 % takasin, kuten myös yksityisestä gynekäynnistä, silmälasit maksetaan. (joku raja siinä oli eli ei kymmeniä vuodessa) sairaskassa maksaa hierojat, fysiot jne. hoidot jos ovat lääkärin lähetteellä. Joissakin hoidoissa oli omarahoitusosuus jotain 20 %. hammaslääkärit maksaa yksityiselle jne.

Jahas, mun Pomo on vallan unohtanut tällaisesta kertoa. Valittettavasti se on osoittautunut muutenkin lähes huijariksi, mutta ei kai se Koko S ryhmää tietenkään tarkoita. Pitääpä selvittää tuon

Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:

Teillä on sit hyvät edut.Itse kuulun keskon sairaskassaan ja ei meillä ole tuommisia etuja.
saadaan vaan vähn enemmän korvauksia kuin kela maksaisi yksityisistä palveluista.

Sairaskassat vaihtelevat eri työnantajilla, ja jotta sairaskassaan pääsee, pitää olla työsopparissa määrätty määrä tunteja kuukaudelle, eli viikonlopputuuraajat eivät yleensä pääse..

Eipä oo tääl PeeÄssällä työskenteleville mainittu koskaan tommosesta sairaskassasta yhtikäs mitään!Ei edes silloin kun kävin työtapaturman takia työterveydessä esim...Eipä oo muita etuja kuin tuo 3%-15% hk-alet ja s-pankissa parempi korko tilille..

No en muista mitä oli ennen s-tilinkorko mut nyt kun pankki aukeeniin saadaan käyttötileille 4% korko... ja tilin saa siis kaikille perheen jäsenille.

Alennukset 3-15%.

Viime syksynä mein osuuskauppa osti meille icepeakin ulkoilu puvut.

Viime joulune meillä oli koko osuuskaupan kattavat pikku joulut, joka vuosi on ainakin meillä omat toimipaikan pikkujoulut.

Joka vuosi ollaan myös saatu 20 euron kinkkulahjakortti....

Edut riippuu toimestasi ja työsuhteesta.Minä olen s-ketjussa ulkomaan vaatteiden sisäänostajana ja etuina mm. kännykkä, auto.matkustelu,finnair-kortti, lekurinpalvelut,fysioterapia,,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja plussaa:
Hae ennemmin k-ryhmään...

Mä olen ollut aikanaan k-ryhmällä töissä, enkä voi omalta osaltani suositella.
Toki varmasti on kauppakohtaisia eroja.
Olen ollut tyytyväinen työnantajaani (osuuskauppa Hämeenmaa) ja ikipäivänä en vaihtaisi takaisin K-ryhmään jo ihan vaan ton bonus jutunkin takia.
Olen kuitenkin melko uskollinen omalle kaupparyhmälle, käytän siis 90%:sesti S-ryhmän palveluita, K-ryhmältä mun ostoilla sais muutaman kerran vuodessa 5?:n setelin kun taas s-ryhmältä 30-50?kk!!

Yhteistyössä