Hakutulokset

1. S

Mistä tuon tyylisiä leikkimökkejä?

Emma | Nukashop Eli suositelkaa, mistä voisi ostaa kuvan tyylisen leikkimökin. Tarkoitus olisi siis olla leikkimökki jaloilla ja liukumäki.
  2. S

Kysymys lapsen sairastamisesta + äiti palkattomalla hoitamassa

Voiko saada kelan erityishoitorahaa kun on ollut hoitamassa lasta? Olin viikon pois töistä. 3 päivää sain palkkaa ja sitten oli 2 palkatonta päivää. Voinko hakea kelasta erityishoitorahaa? Lapsi oli vatsataudissa ja 3 päivää sairaalassa ja 2 päivää oltiin kotona. Lapsella diabetes...
  3. S

Ensimmäiset kaverisynttärit järjestettävänä, auttakaas :)

Tyttö täyttää 4-v ja haluaisi ensimmäiset kaverisynttärit. Annoin luvan, että voi kutsua 4 kaveria. Riittääkö kutsut viikkoa ennen juhlia? Kaverit on 3-4 -vuotiaita ja en tiedä nukkuvatko vielä päiväunia. Mihin aikaan lauantaina mieluummin tulisitte juhliin? Arki-iltana ei voi, kun...
  4. S

Minkä ikäisenä lapsenne on alkanut nukkumaan parvisängyssä?

Siinäpä se kysymys :)
  5. S

Jos lapsella alkava reikä hampaassa?

Kuinka teillä seurataan reikiintymistä, jos jo alkava reikä havaittu. Meillä kävi 4-v tyttö hammashoitajalla kuun alussa ja hammaslääkärille aika vasta elokuussa ja sekin on kuulemma aikaistettu. Lisäksi meillä tytöllä diabetes, että joudutaan syömään useammin ja öisinkin joskus...
  6. S

Lapselle sopiva hiuksiin jätettävä hoitoaine?

Suositelkaa. Tyttö kohta 4-v ja tukka niin takussa, että täytys varmaan jotain hoitoainetta käyttää. Tukan pesu on täyttä tuskaa, joten hoitoaine saisi olla hiuksiin jätettävä.
  7. S

Mitä ihania äitienpäivälahjoja eskarilaisenne ovat tehneet?

Siis aikaisempina vuosina? Vinkkejä kaipaisin :)
  8. S

Jos sanoo käyttävänsä vähän alkoholia?

Jos sanoo käyttävänsä vähän alkoholia niin montako saunakaljaa se silloin teidän mielestä olisi (0,33 l tölkkiä)?
  9. S

Mitä Kindereissä tänä vuonna?

Niin että mikä on se "pääyllätys"-juttu tänä vuonna?
  10. S

Minkäväriset sukat?

Laitan juhliin violetin paidan, mustat housut ja mustat korkokengät. Minkäväriset sukat? Ihonväriset? Mustat sukat tuntuu synkältä.
  11. S

Keksikää meille Tampereen seudulla retkikohteita huomiselle :)

Piti lähteä Ikaalisten kylpylään ja ti-ti- nallen taloon, mutta flunssa sotkee. Tänään tytöllä kuumeeton päivä, että huomenna päästäs jonnekin. Delfinaario, mitä muuta? Sastamalassa Herra Hakkaraisen talossa on käyty monta kertaa, ei sinne nyt. Muumimuseo ei nappaa. Niin ja tyttö...
  12. S

Laitanko perunajauhoja kun ei ole talkkia?

Tyttö sanoo että kirvelee peseminen ja pissaaminen. Siis pimpistä. On tosi punainen kun kurkkasin. Laitanko sinne perunajauhoa? Ei ole talkkia kaapissa. Pahimmassa tapauksessa kai olis pussatulehdus, mutta ei satu joka kerta kun pissaa niin jos olis vaan arat limakalvot.
  13. S

Kohta 4-veen vaatteiden väri hautajaisiin?

Miten lapsien on sopivaa pukeutua hautajaisiin? Meillä kesällä 4-v täyttävä tyttö ja hautajaiset on parin viikon päästä. Mikä väri on sopiva? Meillä olisi mustana se Marimekkon "peppi"-mekko, eli missä värikkäitä taskuja. Voiko sillä mennä, jos laittaa sinne alle vaikka valkoisen...
  14. S

Koeajalla irtisanominen

Mä vaihdoin tammikuussa työpaikkaa ja olen siis koeajalla. Kuinkahan helposti irtisanotaan? Mä olen tosi väsynyt ja mietin sairasloman hakemista. Meidän perheessä oli syksyllä kaksi vakavaa sairastumista, itse asiassa miehellä ja tytöllä nyt pitkäaikaissairaus. Arki on raskasta ja nytkin...
  15. S

Kysymys päiväkodista (kun haetaan aiemmin)

Meillä on tytölle varattu hoito 7 h mukaan ja käytetään siitä usein 4-5 h/päivä. Mutta koska tarkkaa hakuaikaa ei aina osaa sanoa etukäteen, niin olen ilmoittanut n. 6 h päivät. Eli viimeisen hakuajan mukaan. Tänään oli miehelle sanottu, että hakuajat täytyisi ilmoittaa tarkemmin. Että jos on...
  16. S

Eikö netissä näy Helppo elämä?

Otsikossa kysymys :)
  17. S

Synttärilahja kummitytölle, 7-v?

Niin, lahjavinkkiä? Muuton takia jäätiin valitettavasti etäiseksi kummitytön kanssa. Enkä oikein ole varma millä tykkää leikkiä. Täyttää 7-v. Olisko ne friends.-legot kivoja sen ikäiselle? Vai liian lapsellisia? Se joku monster-nukke varmaan olisi suosittu, mutta epäilen, että...
  18. S

Työpaikan vaihto kannatti :) *turhis*

Niin ihana työviikko takana ja tätä työtä saan tehdä sitten vuosia :) Vaihdoin työpaikkaa ja aloin samalla tekemään 6,5 h päivää. Kylläpä on paljon virkeämpi olo :heart:
  19. S

McDonalsin keijulelu: mitä sillä tedään?

Kun se ei ota siihen alustaan kunnolla kiinni niin mikä siinä on ajatus ja miten sillä leikitään? Siitä napista kun painaa niin siivet heiluu, mutta mitä sillä sinisellä alustalla tekee? Mies ehti sit heittää siittä kaikki paperit roskiin kun käytiin tytön kanssa vessassa...
  20. S

Diabeteksesta kysymys: kolmipistoshoidosta tietävät

Oletteko jättäneet insuliinipistoksia pistämättä? Meillä siis tilanne, jossa tyttö 3,5-v, joka on diabeetikko alkoi oksentamaan melkein viikko sitten. Olen tasaiseen tahtiin ensin vähentänyt insuliinin annoskokoa ja nyt olen pistänyt enään aamuisin puolet pitkävaikutteista. Syö tasaisesti...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä