Hakutulokset

1. S

Kokemuksia vesirokkorokotteesta!

Kannattaisiko ottaa rokote vai sairastaa? Elokuussa todettiin diabetes ja nyt mietin, että pitäskö toi vesirokkorokote ottaa. Onko siitä tullut jotain oireita vai onko harmiton rokote?
  2. S

Mistä voi johtua jatkuva kutina?

Noin kuukausi sitten nousi n. 20 kutisevaa nyppyä ja nyt iho kutiaa ihan kauttaaltaan. Kävin tänään työterveydessä, mutta ei lääkäri keksinyt mitään syytä. Maksakokeet otetaan, mutta ei usko että maksassa vikaa. Onko jollain kokemuksia/ehdotuksia
  3. S

Laskekaa mun apuna irtisanomisaikaa :)

Eli olen työpaikkaa vaihtamassa ja lautakunta hyväksyy mun valinnan 27.11. Sitten on 2 viikon valitusaika. Sitten mulla kuukauden irtisanomisaika. Eli koska pääsen aloittamaan uudessa työpaikassa? Lautakunta kokoontuu 27.11. Alkaako valitusaik tästä päivästä? Loppuuko valitusaika 10.11...
  4. S

Olenko ihan törkeä?

Aikaisemmin kirjoittelin ketjua, jossa manasin miehen lentokieltoa. Sai viikko sitten sunnuntaina aivoverenkiertohäiriön. Ilmeisesti jonkun lievän ja on siitä palautunut ihan ok. Lähimuistissa hieman vikaa. Meillä olisi ollut Teneriffalle lento ensi lauantaina juhlimaan mun äidin 60-v juhlia...
  5. S

Hemmetin lentokielto

Miehellä oli joku aivoverenkierron häiriö tms. Syy ei selvinnyt ja pääsi kotiin tänään. Normaali on voinniltaan. Meillä oli varattuna viikon päähän lauantaille loma Teneriffalle. Lääkäri kirjoitti lentokiellon ja sanoi, että itse päätämme lähdemmekö vai emme. Mutta toi lentokieltohan...
  6. S

Aivoverenkiertohäiriöstä kokemuksia?

Ihan vain kysyn kokemuksia. Mies sai sunnuntaina selviä aivoverenkierron häiriön oireita: epäselvä puhe, uneliaisuuus, tasapaino heitti, toispuoleinen halvaus. Nyt on oireet hävinneet, lähimuistissa välillä aukkoja, mutta muuten vointi ok. Syytä ei ole löydetty. Onko se tavallista...
  7. S

G Kumpaa työtä tekisit?

Nuoriso-ohjaaja täydellä työajalla vai iltapäiväkerho-ohjaaja 85 % työajalla?
  8. S

85 % työaika ja lomat

Hei! Tietääkö kukaan, että jos työaika on 85 % vakkaripaikalla. Niin siitähän kertyy täydet lomat? Miten kun lomia pitää, niin meneekö viikon lomasta 5 kokonaista lomapäivää? Siis että meneekö lomasta 85 % tai jotain...
  9. S

Onko d-lapsen vanhempia paikalla?

Meidän diabetes on vielä alussa ja ei ole tällaista tilannetta tullut eteen vielä. Tyttö 3,5-v kieltäytyi syömästä iltapalan. Normaalisti syö hyvin päivällisen 20-25 hh ja iltapalan 40 hh. Nyt söi päivällistä 15 hh ja iltapalaa 10 hh. Meillä on kolmipistoshoito ja ennen päivällistä...
  10. S

Voiko legolle antaa suomessa palautetta?

Tekisi mieli antaa palautetta, mutta se minkä löysin meni amerikkaan tiedot. Ja toi amerikka ei muutenkaan taivu multa ja huomioiko ne amerikassa mitään suomalaisten palautetta :)
  11. S

Oudot teemapäivät :)

Onko kenelläkään tallessa lehtileikettä Hesarista tai linkkiä tiedossa, millä löytäisi teemapäivät. On ollut Hesarissa joku juttu, missä on ollut joka päivälle joku hauska teema. Ohessa malli, esim. vessapäivä Oudot teemapäivät – 19.11. vietetään vessapäivää – Matkalaukku – Plaza...
  12. S

Millä kuvaohjelmalla kuva nettiin?

Millä saa vaikka tänne kuvan laitettua? Tai siis en ole tänne laittamassa, mutta mies laittais yhdelle toiselle palstalle, mutta ei osata ja mies ei kehtaa sieltä kysyä =)
  13. S

Menipäs meidän päiväkodin aloitu hyvin :) turhis

Etukäteen pelkäsin, että tulee itkua ja parkua, mutta reippaasti jäi aamulla ja hyvin oli mennyt päivä :heart: Ulkoilussa oli päässyt pienten piha-alueelle leikkimään kun oli kammoksunut ulkona isoa väkijoukkoa, kun useampi ryhmä ulkoili samaan aikaan. Ihanaa, kun alkoi näin hyvin :)
  14. S

Lahja 4-veelle pojalle?

Mitä ehdottaisitte lahjaksi pojalle 4-v lahjaksi? Ei tunneta kauhean hyvin eikä olla käyty kuin kerran kylässä niin en ole varma mitä kaikkea siellä jo on. Tykkää tosi paljon carseista ja muista autoista, mutta niitä näkyi olevan huone pullollaan. Lautapeleistäkin tykkää, ja niitäkin oli...
  15. S

Onko Brucen keikka loppunut?

Tietääkö joku?
  16. S

Jakelun keskeytys

Yritin äsken tehdä jakelun keskeytystä, mutta herjasi, että henkilötunnnuksen muoto väärin. Ja tyttö on syntynyt -09, eli ei ole sitä viivaa välissä vaan on kirjain A. Tai siis vaikka 070809A1234. Oletteko saaneet tehtyä netissä keskeytyksen? Nyt meni taas niin tiukille, ettei oikein...
  17. S

Oletteko nähnneet jossain kaupoissa nuken pyöräilykypärää?

Täältä sain vinkin ostaa tytölle pyörään nuken turvaistuimen. No nyt kun lähti isänsä kanssa sitä koekäyttämään niin eihän meillä ollut nukelle kypärää :) Tyttö oli tosi tarkka, että ei nukke voi lähteä. Niinpä teippasin nuken päähän pyöreän pakasterasian ja nukke pääsi ajelulle.
  18. S

Salkkarit :)

Mitä luulette, onko siellä autiotalon sairaaalavuoteella majaillut Eero vai Aaro?
  19. S

Mitä voisi leipoa luumuhillosta?

Olisi itse keitettyä luumuhilloa purkkikaupalla. Mitä siitä voisi leipoa?
  20. S

Paras ohje raparperipiirakkaan?

Pellillinen tarvittais. Netissä on ohjeita niin monenlaisia. Onko parempi voi-sokeri-vaahto-pohja vai kananmuna-sokeri-vaahto-pohja?

Yhteistyössä