Saanko pakata ruumaan meneviin tavaroihin 500ml hiuslakkapullon, semmoisen missä ei ole erillistä korkkia, entäpä deodorantin, painepulloversion tai muotovaahdon.
Koskeeko tämä läpinäkyvä pussihomma ainoastaan käsimatkatavaroita?
Nyt kun itse pitäis päästä eroon, ennen kuin valtaa koko huushollin, niin en enää muistakkaan kaikkija jippoja.
Niitä on vähän jokahuoneessa pörräämässä, aargh
Joka siis on 60-70 luvun vaihteesta.
Täytteenä on sahanpurua.
Nalle muutoin on täysin ehjä, mutta kirjaimellisesti paskanen, koska sitä säilytetty mökin vintillä.
Haluaisin sen puhdistaa yllätyksenä miehelleni, jonka nalle on pienenä ollut.
Tai mikä niiden oikea nimitys nyt olikaan.
Siis omat nyt suostuvat niistä luopumaan, eli eivät ole uusia.
Huutiksesta jne olen kurkkinut, mutta niillä on niin pikkujuttuja, ettei oikein osaa niistä päätellä.
Ja kannattaako kaikki ko tavarat myydä yhtenä pakettina, kun sitä on aika...
Meillä koiralla ollut tuo panta kohta viikon kaulassa, mutta jo ennen pannan laittoa koiralla ollut ilmeisesti täitä, koska yhtennä iltana koiraa rapsuttelin ja nappasin sen turkista pienen öllin, enkä asiaa sen kummemmin miettinyt, enkä ötökkää tutkiskellut, mutta kun nyt olen eilen koiraa...
Otetaanko nivletulehdus, nivelreuma ja kihti kokeet ihan normisti verikokeella.
Ja jos vielä tulehdusarvoja ja muuta perus settiä, niin montakohan tuubia sitä verta imetään.
Sen verran pätki tuo pirun puhelin, ettten ihan kaikkea kuullut mitä lekuri sanoi.
Meillä oli tapana näsäviisaina huudella hölkkääjille, että olisit lähtenyt 5 minuuttia aiemmin, niin ei tarttis juosta.
Samoin polupyöräilijöille huudeltiin, että polje, polje, kyllä ketjua riittää.
Että sitä on joskus ollut olevinaan vitsikäskin ;)
Ja otsikossa kyllä piti lukea teillä
Meinaan tuo Taffelin uusi.
Ihan oikeastikko joku aikuinen ja jopa mainosalan ihminen, on voinut tuollaisen tuotoksen suoltaa ulos :laugh:
Vai olenko ainoa joka on tätä mieltä???
Ensin, eilen jouduimme lopettamaan meille niin rakkaan koiramme, siitä täälläkin jo edellisenä iltana vuodatin :'(
No tänään olin lähdössä hakemaan muksua hoidosta ja putsailin lumia auton päältä, kun huomasin, että ei jumankauta, meidän tallikatoksen katto (semmoinen putkikehikko ja pressut)...
Ja kyllä tiedossa on, että se on vaan koira, mutta luoja että mulla on paha olla.
Mun nallekarhua ei enää huomenna illalla täällä ole.
Huominen keikka tulee taas olemaan niin helvetin vaikea.
13 ja rapiat kuitenkin jo ikää, nyt ei enää toinen van jaksa :(
Jää vain tuo pennun rääpäle...