Ja mikä on liian korkee hinta?
Onko esim hyväkuntoisesta collegepuserosta 3e liikaa?
Jotain suuntia, että saisin tavaran kaupaks, kiitos :)
*Hankkii pöydän lähiaikoina*
Meneekö näin kesällä tavara kaupaksi vai oisko parempi odottaa likemmäks koulun alkua?
En oo koskaan pitänyt pöytää joten ihan kokemuksia haluisin, kiitos :)
Kauhee pauke ja välähtely ainakin tunnin ajan. Pahin kesti puol tuntia. Ei siinä saanu nukuttua kun välkky niin kauheesti.
Poika vaan veteli sikeitä iha täyttä päätä kun kävin kattomassa ja pupukin vaan ihan ihmeissään katteli mikä meteli ulkoa kuuluu.
Ja oli hieman pimeetä.
Ja nyt...
Onko oikeasti niin hyvät kuin annetaan ymmärtää?
Halvimmillaan löysin 5,50 (15kpl pussissa) ja sisältää postikulut. Netissä.
MInkä hintasin olette hankkineet ja mistä?
Kokemuksia?
Kiitti :flower:
Yhen perintälappusen kanssa kävin kelalla toissa päivänä, koska se oli väärin. Ne ei voineet tehdä mitään vaan olin yhteydessä suoraan perintäpuoleen kelalle joka sijaitsee Lappeenrannassa. Hoidin asian itse, koska helpoin oli ilman välikäsiä asia hoitaa. Noh kävikin ilmi, että perintä menee...
Olin niin innosta puhkuen lähdössä lenkille sauvojen kera niin eikös ala tulemaan vettä taivaantäydeltä ha edelleen tulee, niin tätä mun tuuria :headwall: :kieh:
Oisko kellään kivaa ohjetta vai voiko sen vaan jättää pois?
Mulla on se vika, että maistan leivinjauheen ja se on kitkerän makuista :/ Oon laittanut jopa puolet vähemmän kuin yleensä ohjeissa on leivinjauhetta pätien kaikkia ohjeita joihin leivinjauhetta käytetään.
Nyt alko tekeen...
Tekipä hyvää vetää lenkki vaikka alkuun meinas vähän jaloissa tökkiä. Ja uudet kengät niin meinas loppumatkasta hangata vaikka kaupassa ei ollu niissä sellasta tunnetta.
Jospa noi hartiat vertys nyt.
Ei hirveesti viittiny kahen henge takia alkaa vääntämään sellasta :S Jos viittiin niin pitänee abskilta käydä kattomassa joku pulla tai pakastekakku.... pienen pieni.
Ihme juttu, että kun julkkis katoaa lööpit pursuaa monta viikkoa aiheesta ja kauhee kohu muutenkin.
Kun tavan ihminen katoaa saatetaan jossain lehdessä ja/tai poliisitv:ssä mainita kerran asiasta.
Onkohan julkkiksen henki sitten jotenkin arvokkaampi...
Satoja kertoja pojalle asioita jankuttanut vähemmän tai enemmän nätisti. Jossain vaiheessa sit kärähtää pinna ja sit vaan tulee raivottua kaikesta mahdollisesta asiasta samaan syssyyn.
Ihan normi rutiineja kuten kylpytakin vienti suoraan kuivumaan kun päältään heittää jne. Sellasia...
Minä eilen liityin ja päätin yrittää sen kautta pudottaa painoa. Tänään eka päivä painon pudotuksessa.
Viime vuonna näihin aikoihin jouluun saakka sain noin 6 kiloa pois, mutta ovat tulleet takaisin. Nyt ei ole sit onnistunut ilman mitään apukeinoa tämä painon pudotus joten toivon nyt...
Ei enää näköjään riitä itsekuri tiputtamaan painoa :ashamed: Viime talvena tiputetut on tullu takas :ashamed:
Joten ajattelin onko toi keventäjät hyvä juttu vai kenties painonvartijat?
Ja pysyykö nälkä poissa? Minä en saa tätä nälän tunnetta pysymään poissa vaikka kuinka syön...