Sash - Ecuador
http://www.youtube.com/watch?v=P86fPsC_cCQ
Robert Miles - One&One
http://www.youtube.com/watch?v=oSPLGzQz97M
Haddaway - Life
http://www.youtube.com/watch?v=37hKGqHalYo
Näin niin kuin alkuun...
Oon todennut, että miesten kanssa ei tuu mitään tanssimisesta...
Tosin ihan toiselle paikkakunnalle, mutta ei se haittaa. Vapun jälkeen ois työhaastattelu ja sit ratkee pääsenkö töihin vai en =)
Jos pääsen se on sit muutto toiselle paikkakunnalle.
Jotenkin neulat ei oo mun lemppareita, mutta en nyt kammoakaan.
Kävin verta luovuttamassa ja kyllä täytyy sanoa, että sattui tälläkiin kertaa tosi miellyttävä henkilökunta sinne. Varmasti luovutan jatkossakin =)
Harmittaa vain kun en muistanut ottaa kärrypolettia sieltä kun en sellaista...
Pesin viikonloppuna kengät niin, että pohjalliset oli irti. Ei auttanut se pesu siihen hajuun.
Onkohan niistä pohjallisista mitään hyötyä jotka syö sen hajun? Ja peittääkö se jo valmiin hajun kengästä. Vai onko jotain suihkeita olemassa.
Ihan mitä vaan apuja.
Karmee haju pesuhuoneessa...
Siellä ois ainoat ruokailuryhmät jotka miellyttäs minua ja osamaksulla. Anttilassa ei ollut eikä elloksella kivoja.
Vai onko jotain muuta paikkaa mistä saa osamaksulla?
Mulle on tullut tässä vuosien varrella sellanen kuva, että kaikki ihmiset ei taida sellaista omistaa tai sit se ei vain tule millään tavalla esille.
Tämmösiä mietin iltasin sängyssä :D
Että ois sit pitänyt kädet verillä siivota työkkärin tätin mielestä. Mulla ei ollut tarpeeksi päteevää syytä lopettaa töitä vaikka mun kädet oli ihan haavoilla ja sormen välit auki ja kuivat ja kaikkee mahdollista. Lääkärintodituskin on asiasta ja jonotus allergiatesteihin, että mille oon...
Koira ja kissa huushollissa varmasti useemmin.
Entäpäs te joilla ei ole lemmikkejä irroittamassa karvaa ja pölyä.
Kiinnostaa vaan kun tulee itelle välillä vähän laiska olo ton imuroinnin suhteen :ashamed:
Olen viikonlopusta asti pyytänyt poikaa keräämään lelunsa lelulaatikoihin eikä ole tehnyt pyynnöistä huolimatta.
Nyt sitten laitoin kaikki ne tavarta laatikoihin jotka lojui lattialla. Laatikot on kaapissa varmaan kuukauden. Katotaan alkaako kaipaamaan.
Pojalle sanoin, että minä kerään sit...
Joo oikei voi ollu himpun tyhmä kysymys kun finrexit yms. on c-vitamiinia täynnä, mutta entäs mustaherukkamehusta? Jos mehua laittaa kuumaan veteen niin häviääkö se vitamiini sit siitä mehusta?
Mulla varmaan on iskemässä jonkun sortin pöpö kun eilen oli äklö olo ja sellanen nuutunut lähes voimaton olo.
Tänä aamuna oli ihan ok, mutta nyt tossa kaupungissa käydessä kun oli pakko käydä tuli ihan hirvee olo. Käsien lihaksia särkee ja jopa tuntu ettei jaksa portaita kävellä alas. Nytkin on...
Onko millasta nuhaa ollu teillä?
Poika oli eilen koko päivän pitkällään kun ei jaksanut olla ylhäällä. Vajaan tunnin oli ja meni itse pötköttelemään kun ei jaksanut. KOva nuha ja yskä oli eilen ja tosi kipeen näkönen, mutta kuumetta ei ollut missään vaiheessa. Nyt on sit koko päivän jaksanut...
Mutta entäpäs se puoli kun yh elää arkea yksin ilman toista kumppania. Tuli vain taas mieleen näin tylsänä sunnutaipäivänä.
Onhan se hienoa, että raha kasvaa puissa yh:lla (joka ei ole edes totta), mutta sitä läheisyyttä sillä rahalla ei saa.
Niin ja kohta tulee kuitenkin kommenttia miks...