Kone (muutaman vuoden vanha Siemens) ei siis käynnisty, ja virhekoodiksi ilmoittaa tuon. Täyttöluukku on kunnolla suljettu eikä välissä ole pyykkiä. Oisko mitään kotikonstia, jolla vois huijata koneen käyntiin vai pitääkö mun nyt soittaa huoltoon?
eli siis halusi miesten puvun, joka hänelle ostettiin tänään ja osaavien myyjien avulla saatiin istuva puku. Enää puuttuu pinkki kauluspaita, joka ei sekään saa olla naisten, koska on liian "kurvikas".
Tiedättekö siis, mistä saisi miesten pinkin kauluspaidan?
Onko siihen keinoja, jos se on niin kamalaa monen mielestä?
Mitä sitten, jos oma lapsi alkaa osoittaa merkkejä homoudesta/lesboudesta? Missä kohden kasvatus on mennyt vinksalleen? Vai onko siihen kasvatuksella mahdollista edes vaikuttaa?
Oi ja voi, kun hän 14v joutuu täyttämään tiskikoneen! On se ihan kamalaa kyllä, hän on niiiiiiiiin väsynyt ja niiiiiiiiin pitkä päivä takana ja ja ja...
Tosiasiassa hän on toinen niistä, joiden päivä on tänään ollut helpoin. Hän kun on siivonnut huoneensakin ja pessyt pyykkiäkin (omaansa)...
Tietääkö kukaan mikä tällainen auto on? Ihan tavallinen farmariauto, mutta katolla jonkunlaiset huomiovilkut ja niiden keskellä tuo VALVONTA -teksti. Ajeli moottoritietä tänään mun kanssa samaan aikaan.
Pyysin isäntää tuomaan kaupasta juureksia, jotka suunnittelin laittavani jauhelihakeittoon. No, se toi myös raakoja punajuuria pussin...
Mihin sä niitä käytät? Mikä on hyvää punajuuriruokaa?
ja olihan siellä porukkaa :D Meidän muu perhe on maitovasikoita, niin varmaan meilläkin jatkossa käydään kauppaa Lidlin kanssa. Mä en itse juo maitoa.
Mitäs maito teilläpäin nykyisellään maksaa?