Sunnuntaina aloitin ison maalausurakan meillä kotona. Mies aloitti juuri sopivasti työt maanantaina niin hänestä ei liiemmin ole apua ;) Tuntuu ettei tuo maalaushomma tule ollenkaan valmiiksi, vaikka olen päivittäin maalannut aamupäivästä ilta kahdeksaan. Toki on tarvinnut välissä tehdä vähän...
Alkukesästä näin ekan kerran tuolla takaterassilla sisiliskon. Aina välillä se näkyi uudelleen vilistelevän lautojen välissä. Tänään sitten näin yhtä aikaa kaksi, ilmeisesti sillä on poikanen / poikasia. En oikein tykkää noista niljakkaista otuksista: / (ja käärmeitä inhoan ylikaiken, niitäkin...
Äitini on etsinyt monesta kaupasta varvassukkia, mutta kertoi ettei niitä enää tahdo löytyä mistään. Tiedän, että Pilkkosilta sais edullisesti mut kellään ei ole niitä tähän hätään myynnissä. Mistä niitä vois tilata?
Meille tuli perjantaina pieni koiravauveli. Huomenna tulee 8 viikon ikään. Päivät menee ihan hyvin, kun sylittelijöitä riittää. Yöt ollaan pidetty kylppärissä, mutta siellä ei ole kivaa. Aika usein kuuluu "itkua". Aamulla, kun menen vessaan niin toinen vikisee oven takana. Vähään aikaan ei ole...
Tyttö oli tänään kylpytynnyrissä meidän pihassa. Oli nähnyt, kun käärme tuli ulkosaunan alta ja meni kylpytynnyrin alle :O:$ Sauna on ihan kylpytynnyrin vieressä. Itse näin kyykäärmeen meidän pihassa muutama viikko sitten. Mies sai listittyä sen. Nurmikko pyritään pitämään lyhkäsenä.
Sain miehen lopulta suostuteltua koiran hankinnalle. Olen etsimässä meille pienempikokoista koiraa (en Chihuahua kokista ). Meille käy joku sekarotuinen koiruus:) Olen katsellut noita myynti-ilmoituksia ja olen laittanut pari omaakin ilmoa. Toivottavasti saadaan pian meille koiravauveli:) Mietin...
Itse haaveilen koirasta ja taitaa jäädä vain haaveiluasteelle :'( , mutta kyselen silti. Mies on sitä mieltä, että koirasta on vain riesa. Minulla on ollut kaksi koiraa, kun olen asunut vielä yksikseni. Koira kulki mukana lähes joka paikassa tai ei tietenkään ihan kaikkialla. Minne te viette...
Olisin ostamassa matonkudetta. En tiedä Hämenlinnan palveluista, joten ottaisin ilolla vastaan jos joku muu tietää:) Tarkoitus olis kokeilla maton virkkaamista. En löytänyt kotoa äkkiseltään matonkudetta jota piti olla. Muuton jäljeltä on aika monikin juttu kadoksissa, mutta ehkä ne joskus löytyy.
Mies kylläkään ole antanut "siunausta" koiran hankinnalle, mutta saahan sitä aina haaveilla;) Itselläni on ollut kaksi koiraa silloin, kun olen asunut vielä yksin.