Hakutulokset

1. S

Homeiset kengät

Kaivelin kenkiä varastosta ja mun ihanat CAT:n kengät on homeessa. :x Ei yltä päältä, mutta aika isolta alueelta silti, sekä sisä että ulkopinnassa. Onko noille mitään tehtävissä?
  2. S

Tuntuuko, että

tällä palstalla on keskivertoa enemmän henkisesti epätasapainoisia ihmisiä? :whistle:
  3. S

Katsoiko kukaan tuota satasen finaalia?

Ei mee jakeluun, kuinka tollasta vauhtia voi juosta. :o
  4. S

Miten gini voi olla näin pahaa?

Mihin kyseistä saatanan juomaa pitäisi sekoittaa, että se olisi edes jotenkin siedettävää?
  5. S

Mistä vyötärö mitataan?

Tuosta uumasta eli kapeimmasta kohdasta? Vai muualta?
  6. S

Mielikuvitus

Velejnpoika 5v: (Ja anteeksi toi kömpelö kuvaajan nimen sensurointi.)
  7. S

Läskit suomalaiset *olympia-asiaa*

Viikko sitten: "Kevyen pariairokaksikon ennakkosuosikkina kisaan lähtevä maailmanmestaripari Australian Amber Halliday ja Marguerite Houston kertoivat lehdistölle pitävänsä Sanna Sténiä (171cm 63kg) ja Minna Niemistä (172cm 62kg) ylipainoisina."...
  8. S

Liian ruma esiintymään

Aika reilu meininki. Ai että kun suututtaa. http://www.hs.fi/peking2008/artikkeli/Avajaisissa+laulanut+pikkutytt%C3%B6+olikin+huijaus/1135238554966 (Ja sori, jos on jo ollut. En oo koko päivää päivystänyt palstalla.)
  9. S

Aloin lukemaan Raamattua ja tähän mennessä opittua...

Jumala omien mokiensa takia tuhoaa ihmisiä ihan mielivaltaisesti. Abraham ja vaimonsa Saara ovat sisarpuolia. Sodoman kaupungin miesasukkaat haluavat homostella Lootin vieraiden kanssa. Loot ei moista hyväksy, vaan antaa miehille tyttärensä sanoen: " Minulla on kaksi tytärtä, jotka ovat...
  10. S

Ja en tiennyt mitä olisin sanonut...

Veljenpojat 7v ja 5v konsertoivat kattilan kansilla päivällä. Kävin sitten pyytämässä, että jos vähän voisivat hiljempaa musisoida. 7v karjahti "MUTTA ROCKIA SOITETAAN LUJAA!!!!!!!!" ja minä tunsin oloni vanhaksi. B)

Yhteistyössä