Hakutulokset

1. H

G:Mitä unta näit viime yönä?

Ihan pakko tiedustella onko muillakin ollut viime yönä yhtä järettömiä unia kuin mulla :laugh: :laugh: Näin unta että otin poliisilta suihin.Hällä oli päällä ainoastaan työhousut ja asevyö.Minä siinä sitä poliisia imin ja muka ihan kiihkoissani niitä sen housuja koskettelin ja yhtäkkiä olikin...
  2. H

G:Poliisi vai palomies?

Mulla poliisi tietenkin :p :p :p :heart:
  3. H

Ikuisuuskysymys:voiko raskaana ollessa juosta vaiko eikö voi?

Tätähän sitä aina mietitään.Miten on,kuinka moni on juossut siis ihan juoksemalla että hiki tulee ja paljonko on ollut viikkoja? Kiitos vastanneille! :flower:
  4. H

G:Pepsi vai Cokis?

Itellä Pepsi Max ehdottomasti :p
  5. H

Nyt kaikki "Eroottiset tarinat"-osastolle!

Keksikää sinne minulle kunnon kiimatarina,aiheen laitoin jo valmiiksi ;) Kiitos! :flower: :p
  6. H

Kertokaa tähän kunnon kiimanen seksitarina miespoliisien tekemästä sisätutkimuksesta.

Mä oon fantasioinut tuosta niin pitkään että kohta tulen hulluksi! |O Niin että keksikääpä joku oikein ihana tarina siitä miten nainen joutuu poliisiasemalla ja kaksi miespoliisia tekee hänelle sisätutkimuksen :p Ja pelkkään pimppiin kiitos,peppu jutut ei kiinnosta mua yhtään :x Ja...
  7. H

G:Ambulanssikuski vai poliisi?

Kumman valitset? :D
  8. H

G:Kerrotko ystävällesi/tuttavallesi jos tiedät että hänen mies pettää?

Ja jos kerrot niin miten sen teet? Jos kyseessä on esim.pitkään naimissa ollut pariskunta,lapsia,omakotitalo ja lainaa..... Siis ei kait tuollasessa tilanteessa voi vain soittaa ja sanoa että "hei,sun mies muuten pettää sua toisen naisen kanssa" tms. :/ Eli miten kerrotte tuollaisen asian? =)
  9. H

G:Rintareppu vai kantoliina?

Itellä rintareppu ehdottomasti :wave:
  10. H

Onko ensi viikon maanantaina normaalia arkipäivä?

Kun juhannus on siis tuossa viikonloppuna niin onko se sitä seuraavana maanantai ihan tavallinen arkipäivä? Kiitos vastanneille! :flower:

Yhteistyössä