Eli hän on 1½. Nyt hän on muutamana iltana teeskennelly nukkuvaa, ja kun poistun huoneesta, alkaa nauraa hekottaa ja tepsuttelee perässä... Ja kun se yhtenä päivänä nielaisi liian ison palan leipää ja minä pelästyin tietysti ja nappasin syliin ja pitelin pää alaspäin, niin kun se sai sen...
outo juttu. Kuulun jollekin sähköpostilistalle (vissiin antanu joskus kynttiläkutsuilla osoitteen, enkä oo viitsinyt kieltää viestejä kun jos on 3-sydänkynttilät tarjouksessa, saatan hyvinkin ostaa... ). Nyt tuli viesti että jos pitää maraskuussa kutsut ja sieltä saa 2 lisäkutsut, niin JOS...
Kun just täällä oli kilometrin pituinen ketju aiheesta hirveetä kun pph: n oma lapsi saa mennä omaan huoneeseensa omassa kodissaan kun siellä on kullannuppuja hoidossa.
Ja nyt sitten keskustelua siitä ulkoillaanko päiväkodissa tarpeeksi...
Niin YMMÄRRÄN että lapsen perustarpeista...
Eli kun meinattiin että nyt näyttää siltä että kannattais ainakin vähän aikaa maksella isompaa summaa asuntolainaa kuussa pois, jotta se lainakin edelleen lyhenis, jos sattuu korot paljonkin nousemaan. No kun meinattiin tehdä se muutos, niin sehän maksaa 50 euroa jos kk-lyhennyssummaa vaihtaa :o...
saa siis vastata muutakin kuin mitä itse omistaa
jos ruvetaan laskee ne tilpehöörit mitä ei ole ottanut kaapista moneen kuukauteen, niin niitäkin on aika paljon... Eli kaikelle ei meinaa keksiä käyttöäkään:D
No mitä ihan oikeesti tehdään esim vohveliraudalla? letut tai pannukakku ajaa...
Kun Portugalissa pöllittiin länsimainen Madeleine, koko maailman tiedotusvälineet olivat kauhuissaan ja vieläkin täällä Suomessakin varmaan kaikki tunnistais jos Madeleine tulisi vastaan sen näköisenä kuin silloin oli.
Ootteko ikinä miettiny, että onko nää kaikki löytölapset oikeesti...
kun sai ajokortin?
mentiin mihin vaan, aina oli hyppimässä ratin taakse, "mä ajan, saanko, mun vuoro ajaa..."
ja nyt kun pitäs lähtee vaikka mummolaan, niin "helkutti se on sun vuoro ajaa, min en jaksa, mä en aja"
eli teillä joilla on selvät kriteerit, "en huoli miestä, joka..." ja "mieheni pitää olla tälläinen...", niin kun olette kultapupunne löytänyt, niin miten pitkälle pidätte tuosta listasta kiinni myös purjehdittuanne parisuhteen onnelliseen satamaan? eli tyyliin "en halua miestä joka jyrsii...
eli mielipidekysymys kaljuista joilla on pitkät hiukset:
onko pahempi jos kalju on keskellä päätä ja hiukset siinä ympärillä, vai että sivut on kaljut ja päälaella hulmuaa?
Tapahtui meillä tänä aamuna...
Mä hiippailin ensin harjaamaan hampaita. Kuulin kun poika meni "välieteiseen", missä meidän koira nukkuu öisin siksi ettei mee sohvalle. No pojalla on tapana aamuisin päästää koira pois sieltä, joten en kiinnittäny huomiota aiheeseen vaan harjasin kaikessa...
Se näytti ihan laskulta kuoressa, joten päädyin avaamaan enkä heittänyt pois kuten yleensä mainoksille teen... Kirje alkoi: "onneksi olkoon, voitit arvonnassamme timanttisormuksen".
No mä rupesin miettiin että viime viikolla mä tosiaan näpyttelin netissä osoitteeni johonkin arvontaan...