Hakutulokset

1. M

Miten jaksaa masentuneen miehen kanssa?!

Moni varmaan muistaa kun olen kertonut miehestäni. Mulla rupee voimat oleen loppu.
  2. M

Astmaatikkojen äidit

Meiän pienellä miehellä aloitettiin Singular, Flixotiden ja Ventolinen rinnalle. Kuinka pian olette huomanneet onko Singularista apua? Lääkäri halusi kokeilla et jos tuon Singularin avulla vois Flixotiden annostusta laskea.
  3. M

Mitäs tääl on viime aikoina tapahtunut?

Meil hajos näyttö muutama viikko sitten. Nyt on uus kone ja pelittää taas. Mut mitä teille kuuluu?
  4. M

Tietokone apua

Mikähän täs meiän näytössä on vikana? Pimeni ihan ykskaks, ei oo "lumisadetta" joten tuskin näytönohjaimessa on vikaa.
  5. M

Sivutuloverokortti

Montako työpaikkaa voi olla siinä?
  6. M

Olipahan "hyvä"

Parvekeremontti. Pitivät mekkalaa siitä et parvekkeen piti olla tyhjä tavaroista kun tulevat. Maalasivat tasan yhden seinän ja siinä se remontti, eivät ees vaivautuneet laittaa lappua vasta maalatusta seinästä.
  7. M

Miten menee (lastenloru)?

Kuopus heiluu ja sanoo "laiva laiva.." Uskosin et on "Laiva laiva minnekkä laiva menee, muille maille " jne. Jonkun verran tuota osaan, mut en kokonaan.
  8. M

Mikäköhän siin on

et nykyään on paljon väkivaltaa kodeissa. Äiti ja lapset joutuu karkuun lähtee (useimmiten).
  9. M

Kuinka verrannollisia keskenään

mielestänne on? Jos hoitaa lemmikkieläimen huonosti niin miten vauvan hoito?
  10. M

MODEET!!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1039535,425 Täs ketjussa paljon poistettavaa. Sairasta tekstiä..
  11. M

Mitä teille kuuluu?

Nykyään en pysty oleen jatkuvasti palstalla. Musta ois ihan kiva tietää mitä teille kuuluu!!
  12. M

Miks pitää mennä vaikeimman kautta?!?

Mies kertoi kuin hyvä olo on nyt ja se näkyy kans. Sai kunnon lääkityksen ja terapian. Meidän elämä muuttui täysin.
  13. M

En kuolemaksenikaan muista

Aijaa.comin tunnustani ja salasanaa, saako niitä mistään? Salasanan saa jos muistaa tunnuksen, mut kun en muista sitä :(
  14. M

Taas yv:t tökkii

Mä en ainakaan pääse niit lukemaan.
  15. M

Mitäs kaikkee kanttarelleista

voi tehdä? Eilen tein kastiketta ja niitä jäi aika reilusti. Nyt pitäs keksiä mitä tehdä lopuista.
  16. M

Voiko korvatulehdus

oireilla lukko korvalla. Muutama viikko sitten mul alko jumalaton korvasärky. Otin muutaman päivän ajan 800 buranaa kuurina, särky loppui. Sen jälkeen korva ollut lähes kokoajan lukossa ja kuulo tietty sit heikentyny siitä korvasta. Nyt tuntuu et vaan pahenee kokoajan. Täytyy varmaan...
  17. M

Älä soita takaisin!!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/uutiset1_uu.shtml
  18. M

Tänään

Jaakko heittää kylmän kiven :( .
  19. M

Mihin kannattaa erityisesti

kiinnittää huomiota kun ostaa käytettyjä matka/kuomurattaita?
  20. M

Kertokaas mulle miten (huutis)

Toimii. Siis ostajan kannalta. Jos esim. valitsen osta heti, niin onko se tuote sillon mun. Riippumatta mahd. huudoista?

Yhteistyössä