Hakutulokset

1. M

mun nimi on

Andreas ja sulla on mahdollisuus voittaa toi potti...jne.. :$ mitäs muut mieltä?
  2. M

4 miljoonaa ulosotossa, mitä järkeä mennä töihin??

Katoitteko? Mitäs tykkäsitte? Ja kyseessähän tietenkin helppo elämä :xmas: Minä taisin jäädä koukkuun pirulliseen :ashamed:
  3. M

Nouseekohan kirkollisvero?

Kun ennätysmäärä ihmisiä on eronnut ev.lut seurakunnasta? Itselläkin moinen mielessä pikaisesti käväissyt...mut on vielä noita rippikoululaisia 3 kpl jälellä, yhellä onnellisesti jo takanapäin..
  4. M

Ylpeä äiti ilmoittautuu (turhis)

Miun laps pääslukeen lähihoitajaks...Ihanaa!! Oon todella ylpeä ja onnellinen,sekä myös erittäin helpottunut.. tyttö haki jo peruskoulun jälkeen, eikä päässyt silloin, pääsi syksyllä talouskouluun ja nyt näyttää unelmista tulevan totta!!!!! Jes :D ok,kohta joku teilaamiun hyvän...
  5. M

mikä oli se osoite, josta sai kateltua niitä kotia vaille olevia eläimiä?

kiitos, lähinnä kissanpentua/aik. kissaa olemme vailla :heart:
  6. M

Jatkuva "menkkamainen" särky alaselässä?

Mitähän vois olla? Vikaa munuiaisissa? Alaselkä totaalisen "tukossa" vai mitä hittoa? Tää jatkuva jomotus tekee miut kohta sekopääks :xmas:
  7. M

siis onko toi sama Abigail

joka on nyt tossa Jimin ohjelmassa ja Brittien huippumalleissa? Ihan samannäkönen, sama äni jne
  8. M

enterorokkoko

kertokaahan, kenellä se on sairastettu, jotta millanen se on? Meillä pojalla on nyt ollu kuumetta, alle 39, pari päivää ja nyt tuli sellasta jännää röhelöistä näppyä jalkoihin ja varpaanvälit meni punaiseksi.. Muuten on oikein pirteä, leikkii ja touhuaa, mut ruoka ei maistu, juomaa menee...
  9. M

BB extra

Mikä tolla Annalla on? Ihan kuppasen näkönen naamasta?
  10. M

kasvatustalkoot

tommonen kutsu tuli meilillä 8-luokkalaisen opelta.. entäs jos kys. ajankohta ei sovi, leimataanko heti huonoksi ja välinpitämättömäksi huoltajaksi? onks muissa kouluissa tämmöstä, ollut jo ennen näitä pimeitä kouluammuskelijoita?
  11. M

lukossa

mie oon nyt saanu olla pari päivää töistä vapaalla, kun lapsi on ollut kipee,, maanantaina olis taas paluu arkeen..jo valmiiks sydäntä ahdistaa, satuu mahaan, oksettaa.. minuu kohdistuuu töissä ns. henkistä kiusaamista ja oma olo alkaa todellakin olla maahanpoljettu hakisinko lisää...
  12. M

Narsissit puskee kukkapenkistä

tarkoittaako tää nyt sitä, että ne ei keväällä sit kukikaan :( ?
  13. M

tahtoo uuden

nimimerkin :xmas: auttakaas keksiin joku kiva :D
  14. M

voihan omenapiirakkaa pakastaa?

eikös voikkin? just leivoin 2 ja ajattelin toisen pistää pakkaseen, ihan normi murotaikinapohjaan tein olen ihan kuses noitten omenoiden kanssa, kun niitä on niiiin paljon ja en oikein keksi mitä niille tehdä :ashamed:
  15. M

saakos ne naapureittein tonnin hurtat

juoksennella jatkuvasti tossa pihalla irti vai saanko ampua haulia pesrsiiseen?? ja tosikoille tiedoksi, jos maltatte loppuun lukea, ette tulis eläintan vahingoittaminen mieleenkään :heart:
  16. M

kelalomake (biisistä kyse)

oottekos kuullut kys biisin? mitä ajatuksia herättää? turo's hevi gee
  17. M

jokos on kesäkalusteet pantu talviteloille?

ja pihat haravoitu, kevätkukkien sipulit istutettu, kanervat istutettu, valot viritelty puskiin, kynttilälyhdyt kaivettu esille? meillä on kalusteet ja grilli korjattu odottamaan ens kesää, pihaa ei olla haravoitu vielä, kun on niin paljon puissa vielä "lukemattomia lehtiä", kevätkukan...
  18. M

paljos lahjoitit nälkäpäiväkeräykseen?

ite en mitään, mut lapset mun puolesta.. pikkasen vajaa viiskymppiä kilahti kassaan meidän perheeltä... olisin kyllä sitä mieltä et tonkin rahan ois voinut käyttääfiksumminkin kuten vaikkapa uusiin verhoihin tai jotain :whistle: mut lapset halus auttaa :heart:
  19. M

lahden seutu ja ylen kanavat..

näkyyks muilla antennitalouksissa ylen kanavat?
  20. M

minkälaiset riskit yli 35 vuotialla saada vammainen lapsi?

no siinäpä se jo tulikin kysymys :ashamed:

Yhteistyössä