Tällainen ongelma tuli vastaan... Tietäisikö tuosta joku jotain tai olisiko jollain sopivan ikäistä poikaa joka osaisi auttaa.
Meidän ekaluokkalainen olisi enemmän kuin kiitollinen :)
Elokuvassa 2 vanhempaa ja 2 nuorempaa noitaa (?) asuu yhdessä ja sitte ne nuoremmat vahingossa tappavat jonkun miehen ja päättävät herettää sen miehen takas henkiin, mutta se ei onistu ihan suunnitelmien mukaan...
Olisiko kellään jotain hyvää reseptiä mitä voisi tänään leipoa jälkkäriksi, kun meidän pojalla on tänään 7v synttärit. Synttäreitä juhlitaan vasta viikonloppuna, mutta olisi kiva juhlistaa tätä "virallista" päivää jotenkin...
Kaapissa on perus leivonta ainekset ja lisäksi esim. kaakaota...
Mä saan äitiyspäivärahaa jota varten olen syksyllä laskettanut sosiaalietuusverokortin, vero% 6,5%. Nyt kuitenkin kun kävin katsomassa kelan sivuilta maksupäivää niin huomasin että ne on ottanut nyt 20%. Eli pitääkö nykyään viedä uusi verokortti kelaan kun vuosi vaihtuu (aiemmin ne on saaneet...
Millä saan profiilini niin että se näkyy kaverin kavereille samoin kuin täysin oudoille??
Mulla on nimittäin pari kaverin kaveria, joiden en haluaisi mun seinää näkevän ollenkaan. Mun mielestä mulla on asetuksissa kaikissakohdissa "vain kaverit" mutta silti seinä näkyy kaverin kavereille...
Kuinka tavutetaan sanat: Ongenkoukku ja Ongelma?
3 luokkalaisella oli nämä tehtäväkirjassaan ja tehtävänä oli tavuttaa ja nyt meillä on miehen kanssa erimielisyys kuinka nuo menee...
Mitä vitamiinia olette antaneet vauvalle? Jekovit, Devitol vai joku muu?
Jos Jekovit ja Devitol ei sovi niin mitä olette silloin antaneet? Mietin tässä että kun meidän yhdellekään lapselle ei Jekovit tai Devitol ole sopinut ja on annettu dee-tippoja, mutta nyt tuo valmiste on jostain...
Eli paljonko teidän vauvoilla on ollut painoarvio ja millä viikoilla ja minkäkokoisenä syntyi?...
Tätä kyselen, koska olin eilen painoarviossa (rv38+3) ja arvio oli 3000g ja mietin että paljonkohan tuo vielä kerkiää keräämään massaan ennenkuin se syntyy (syntyy ennen rv 41 koska...
Kun ei muista niin täytyy täältä kysyä eli
Äitiyspäiväraha päätökseen on merkitty maksupäivä, niin onko se se päivä kun rahat pitäisi olla nostettavissa vai se päivä kun kela sen maksattaa (eli on nostettavissa 2 päivää myöhemmin)??