Hakutulokset

1. H

Kuka on teidän suosikki suunnitteija Muodin Huipulle ohjelmassa?

Mä tykkään siitä Antista. ihan tyyppinäkin mukavan oloinen :)
  2. H

Tässä teille mukavaa tekemistä lasten Oulussa huomiseksi!!!!! Ja loppu viikolle :D

http://www.akseliklonk.fi/engine/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=157 Mukavaa ohjelmaa pitkille lomapäiville! Itse ainakin olen menossa.
  3. H

Mun 3v6kk söi piltttiä lounaaksi... :D

Tai oikeammin aamupalaksi. Mulla on 1v7kk ikäinen tyttö kylässä ollut pariyötä ja sillä on pilttejä. Omani sitten halusi maistaa semper luomu spagettia ja jauhelihakastiketta ja yllättäen tykkäsi siitä. Nyt sitten tiedän mitä arkisin ostan kun en jaksa tehdä ruokaa, sen ainaisen mikropizzan...
  4. H

Mikä mun konetta vaivaa?!?!? Tässä on muka tuplavee: s ja tässä suurempi kuin merkki :z auttakaa!!!

kummityttö vähän paukutteli konetta ku silmä vältti ja nyt sssszzzzzz
  5. H

Onko kukaan ollut Alkossa töissä? Kokemuksia kiitos! :)

Keskiviikkona menossa haastikseen työharjoittelupaikasta ja haluaisin kov asti päästä sinne. Hyvällä tuurilla voisin jopa saada kesätöitä! Kertokaas jos olette olleet Alkossa hommissa. Millaista palkkaa Alkossa saa?
  6. H

oon juonut melkein puoli litraa metsämansikka likööriä eikä tunnu missään

En ole edes hiprakassa.. Livikol metsämansikka likööriä. Tosi hyvää :p
  7. H

On maailma hulluja täynnä mutta tämä tapaus kyllä hämmästytti!!!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009092310296785_ul.shtml :o
  8. H

BEATLEMANIA!!!!!

Nyt kun alkoi pyörii mainos uudesta Rockband pelistä ja remasteroiduista levyistä niin piti kaivaa omat vanhat levyt esiiin. On se yksinkertaisesti maailman paras ja nerokkain bändi. Kaikki pikkulapsista vanhuksiin tykkää siitä! Meidän likka onnessaa hoilaa Hey Judea.. Tässä mun yks lemppari...
  9. H

Millainen ihminen on teidän mielestä tyhmä?

-Semmoinen joka ei osaa kirjoittaa normaalisti. Käyttää x=ks jne ja tekee todella turhia kirjoitusvirheitä -Joka ei tajua pieniä vihjeitä ettei nyt jaksais puhua ja ettei mua kiinnosta -Hurahtaa kaiken maailman typeriin asioihin päätä pahkaa ja vauhkoaa niistä kavereilleen taukoamatta...
  10. H

Me ollaan syöty tänään tosi terveellisesti :D

aamulla söin puuroa jossa alle kymmenen kalorin soppaa. Tyttö söi sitä mitä tarhassa sattui olemaan en tiedä. Lounaaksi söin kasvissose keittoa ja tyttö sitä mitä tarhassa oli Päivälliseksi ostin hälsöns kök soijapullia ja keitin täysjyväpastaa ja kastikkeena tomaattimurskaa sipulia...
  11. H

Mitä tänne kuuluu pitkästä aikaa? Viimeisimmät villitykset, kohut ja juorut kiitos!

oon ollu nettipimennossa niin kertokaas mistä oon jääny paitsi :D :flower:
  12. H

Moikkelis koikkelis tässä KUSTI!!

Mulla on ollut jo ikävä.. Tuu meille kylään!! Jos teistö kukaan ikinä kuuntelee Radio Megaa niin toi on tykkimäen mainos. Ei voi olla ärsyttävämpää radiomainosta enkä varmasti ikinä mene Tykkimäkeen ton raivostuttavan mainoksen takia. :kieh: :headwall:
  13. H

Onko BEIJJA linjoilla?

:wave: olekko menossa tänää sinne kuuskaan?
  14. H

Mistä löytäis kommuunin? Tai miten semmoisen voisi perustaa?

Helsinkiin muuttoa mietin.. Mistä löytäisin mukavan yh äidin joka olisi myös muuttamassa sinne niin vuokraisimme yhdessä 4-5h?+k? Onko olemassa mitään sivuja jossa olisi tietoa tai jotain vinkkejä? Olisi aivan ihanaa asua jossakin vanhassa puuomakotitalossa hoidella puutarhaa jne.. Yksin...
  15. H

Enkö minä kiinnosta ketään!?!? nyyh pyyh kysykää nyt joku minultakin tyhjänpäiväisyyksiä...

Ku se kevätauringon kuulustelija käski hankkia oman ketjun ku ei saa puuttua heidän ketjuun... :laugh:
  16. H

Onko Jipun ja Jussi Lammen suhde jo ruodittu?

Mun mielestä todella ylläri! Mutta on se Jussi Lampi niin karismaattinen mies että kyllä varmasti itsekin lämpenisin sille :p Ja Jippu on todella kaunis ja lahjakas nuori nainen. Molemmat taiteilijoita varmaankin hieman boheemeja persoonia niin varmasti sopivat hyvin toisilleen.. Ei se ikäero...
  17. H

Kauanko hiustenpidennyksen teko maksaa? Tai kestää?

Mietin hiustenpidennyksen laittamista.. Paljonko semmoinen maksaa kampaajalla Oulussa? Kattelin yhden kampaamon nettisivuja niin hinta 45e/h Melko kummallinen hinnoittelumenetelmä mun mielestä... Ja kun semmoinen sitten on päässä niin kauanko siitä on iloa?
  18. H

Miten nimenvaihdos onnistuu? Siis oman nimen...

Haluan itselleni mummini tyttönimen. En tiedä onko se suojattu, tuskin.. Mummi otti sen takaisin itselleen kun erosi papasta ja nyt se nimi häviää mummin mukana.. Onko minulla oikeutta ottaa sitä?
  19. H

uskotteko karmaan? what goes around comes around....

Mulla oli hyvä mies joskus. Petin sitä olin julma enkä osannut arvostaa silloin sitä. Sen jälkeen mulla ei ole ollut mitään muuta kuin paksaa miesten suunnalta. Tosissani mietin että universumi kostaa mulle sitä kuinka kamala olin sille miehelle ja pelkään etten ikinä löydä ketään joka olisi...
  20. H

Paras ikinä tehty rakkauslaulu

Antakaas tulla omia ehdotuksia http://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrU Sielun veljet Rakkaudesta

Yhteistyössä