http://www.akseliklonk.fi/engine/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=157
Mukavaa ohjelmaa pitkille lomapäiville! Itse ainakin olen menossa.
Tai oikeammin aamupalaksi. Mulla on 1v7kk ikäinen tyttö kylässä ollut pariyötä ja sillä on pilttejä. Omani sitten halusi maistaa semper luomu spagettia ja jauhelihakastiketta ja yllättäen tykkäsi siitä. Nyt sitten tiedän mitä arkisin ostan kun en jaksa tehdä ruokaa, sen ainaisen mikropizzan...
Keskiviikkona menossa haastikseen työharjoittelupaikasta ja haluaisin kov asti päästä sinne. Hyvällä tuurilla voisin jopa saada kesätöitä! Kertokaas jos olette olleet Alkossa hommissa. Millaista palkkaa Alkossa saa?
Nyt kun alkoi pyörii mainos uudesta Rockband pelistä ja remasteroiduista levyistä niin piti kaivaa omat vanhat levyt esiiin. On se yksinkertaisesti maailman paras ja nerokkain bändi. Kaikki pikkulapsista vanhuksiin tykkää siitä! Meidän likka onnessaa hoilaa Hey Judea..
Tässä mun yks lemppari...
-Semmoinen joka ei osaa kirjoittaa normaalisti. Käyttää x=ks jne ja tekee todella turhia kirjoitusvirheitä
-Joka ei tajua pieniä vihjeitä ettei nyt jaksais puhua ja ettei mua kiinnosta
-Hurahtaa kaiken maailman typeriin asioihin päätä pahkaa ja vauhkoaa niistä kavereilleen taukoamatta...
aamulla söin puuroa jossa alle kymmenen kalorin soppaa. Tyttö söi sitä mitä tarhassa sattui olemaan en tiedä.
Lounaaksi söin kasvissose keittoa ja tyttö sitä mitä tarhassa oli
Päivälliseksi ostin hälsöns kök soijapullia ja keitin täysjyväpastaa ja kastikkeena tomaattimurskaa sipulia...
Mulla on ollut jo ikävä.. Tuu meille kylään!!
Jos teistö kukaan ikinä kuuntelee Radio Megaa niin toi on tykkimäen mainos. Ei voi olla ärsyttävämpää radiomainosta enkä varmasti ikinä mene Tykkimäkeen ton raivostuttavan mainoksen takia. :kieh: :headwall:
Helsinkiin muuttoa mietin.. Mistä löytäisin mukavan yh äidin joka olisi myös muuttamassa sinne niin vuokraisimme yhdessä 4-5h?+k? Onko olemassa mitään sivuja jossa olisi tietoa tai jotain vinkkejä? Olisi aivan ihanaa asua jossakin vanhassa puuomakotitalossa hoidella puutarhaa jne.. Yksin...
Mun mielestä todella ylläri! Mutta on se Jussi Lampi niin karismaattinen mies että kyllä varmasti itsekin lämpenisin sille :p Ja Jippu on todella kaunis ja lahjakas nuori nainen. Molemmat taiteilijoita varmaankin hieman boheemeja persoonia niin varmasti sopivat hyvin toisilleen.. Ei se ikäero...
Mietin hiustenpidennyksen laittamista.. Paljonko semmoinen maksaa kampaajalla Oulussa? Kattelin yhden kampaamon nettisivuja niin hinta 45e/h Melko kummallinen hinnoittelumenetelmä mun mielestä... Ja kun semmoinen sitten on päässä niin kauanko siitä on iloa?
Haluan itselleni mummini tyttönimen. En tiedä onko se suojattu, tuskin.. Mummi otti sen takaisin itselleen kun erosi papasta ja nyt se nimi häviää mummin mukana.. Onko minulla oikeutta ottaa sitä?
Mulla oli hyvä mies joskus. Petin sitä olin julma enkä osannut arvostaa silloin sitä. Sen jälkeen mulla ei ole ollut mitään muuta kuin paksaa miesten suunnalta. Tosissani mietin että universumi kostaa mulle sitä kuinka kamala olin sille miehelle ja pelkään etten ikinä löydä ketään joka olisi...