Antaa sille nimeksi Mirumari, Rallamaija tai vaikka Jyly? En muista mitä muita nimiä sen liftari äidin lapsilla oli mutta iha hirveitä!!!
Ja mä olen ihan satavarma että siinä jutussa on muutakin kuin pelkkä liftaus.. Jotenkin mentascaselta se nainen vaikuttaa... :whistle: Oikeastaan hyvä...
Tuli kutsu kahden kaverini valmistujais juhliin. He ovat kämppiksiä ja pitävät yhteiset juhlat. Toisesta tuli pukuompelija ja toisesta nuoriso-ohjaaja. Mulla ei ole mitään päälle pantavaa enkä keksi mitään lahjaa kummallekaan!!!
Ehdotuksia otetaan vastaan! Juhlat on jo ylihuomenna! Hassua että...
Olen siis lopettanut lihan kalan ja kanan syönnin. Ruokavalioni koostuu vihanneksista soijasta riisistä pastasta ja maitotuotteista.. Tätä nyt on jatkunut noin hieman yli tai alle kuukausi niin olen lihonut 3kg!!! Liikun paljon nyt varsinkin kun ole kesätöissä siivoojana ja se työ on hyvin...
Olen yksin kotona oon siionnu ja kaikke ok tyttö on isällään ja kävin kävelyllä ja olen jostain kasista asti maannut sängyllä läppärin kanssa plussailemassa.
Ei ketään kaveria joka lähtis ja yksin nolottaa mennä.
Mulla ei ole elämää....... :headwall: :laugh:
Mä en ole ikinä ollut musikaalinen mutta tykkään musiikista älyttömästi. Erityisesti ihailen lahjakkaita naisia soul blues jazz laulajia. Olisi ihanaa itsekin osata... Ei valkoinen hoikka nainen voi mitenkään saada mustan lihavan naisen ääntä... Olisi se vaan mahtavaa kuitenkin :D
Tyttö on viikonlopun isällään ja mä täällä pyörittelen kotona peukaloita. Oon siivonnu jo eilen. Eilen käin illalla pyöräilemässä pitkän lenkin ja hautausmaalla kävelemässä. Tänäänkin on kävelly pitkän lenkin raksilan oysi kaukovainio karjasilta keskusta pikisaari ja koti akselilla. Baariin ei...
http://www.youtube.com/watch?v=OrgxAbiXrlc&feature=related
Todella hieno kappale ja muutenkin tykkään Eleanoorasta. En vain ymmärrä kaikkia niistä. Kuten se maailmanloppu kappalekin. Olen varmaan liian tyhmä...
Kattelin vuokrakämppää sieltä ja tarttisin vähintään kaksion niin alle 700 ei saa mitää!! onko asumistuki korkeampi helsingissä? Mietin tässä jos saisin siirron koulusta sinne kouluun... Olisi niin paljon paremmat lähtökohdat kaikelle siellä ja saisin valmistuttuani todennäköisemmin myös töitä...
Ja ne muka väittää ettei Suomesta tulle kuin superankeeta metallia!!!
http://www.youtube.com/watch?v=0xFUBS1PlA8&feature=related
Cool and bored Le Corps Mince De Francois