Hakutulokset

1. PinkLily

Tylsää... Höpistään!!!

Tai ihan mitä vaan. Miten ilta sujuu? :)
  2. PinkLily

voiko minipillereistä vaihtaa ns.lennossa e-pillereihin?

Mulla käytössä minipill ja nyt siis vaihdan zoelyyn. Voiko vaihtaa tosta vaan vai pitääkö nää lopettaa ensin? Tyhmä kysymys varmaan mut kysympä kumminkin :D
  3. PinkLily

Tapetoinnista mieleeni tuli.....

Kuinka vaikeeta on vaihtaa kaksiosaisen tapetin alaosa ja boordi? Tuhoutuuko se ylätapetti täysin?
  4. PinkLily

Super Bowl---kattooko joku muu?

:popcorn::wave:
  5. PinkLily

Apua jälleen kerran. Kurkunpääntulehdus/äänihuultentulehdus...

Mulla on ihan hirvittävät määrät kurkssa limaa (tai kurkunpäässä) Soitin lääkärille, joka sanoi että voi olla jompaakumpaa. Lääkäriin sit jos ei mee ohi. Kielsi viikkoon puhumasta. Kurkku tai siis kitalaen takaosa ns.kuivuu jos ei nieleskele koko aikaa. Ja sit ku nielasee ni sattuu jos on...
  6. PinkLily

Mitä kuuluu teille tänään??

Mä makaan influenssan kourissa sängyn pohjalla... Ny vasta säryt loppu sen verran, että viittii liikuttaa ees sormia. Ääntä ei tuu ja jumalauta jos uskallat yskästä. Keuhkot koittaa tulla mukana.... Mitä muitten päivään?
  7. PinkLily

Ruokahaaste VOL. 17 ÄÄNESTYS!

pypylleröinen: MiniTiramisu-juustokakut Keittiönoita Lammaslihapullia kahvikastikkeessa Wolt Vadelma-valkosuklaa juustokakku ja Espresso sillä tölkkitiivistemaidolla(makeutettu) PinkLily Kahviunelmatorttu...
  8. PinkLily

KAuanko teillä on pisimmillään kestänyt kuume lapsella?

Likalla jo neljättä päivää yli 38 astetta ja mietin että millon sen kuumeen kanssa pitäs mennä lääkäriin... Oltiin jo alkupäivänä ku oli ihan vetelä ja nuutunut mutta ei lääkäri mitään tehnyt. (nyt ei enää niin nuutunut kuin silloin) Kova yskäkin on, siis oikein ilkeä kuiva yskä. En nyt...
  9. PinkLily

Voisitko seurustella sun omalla luonteella varustetun ihmisen kanssa?

Niin voisitko jos mies/nainen olisi kuin oma peilikuvasi? MÄ EN KESTÄIS!!! Tulisin täysin hulluksi :D ainakaan sillon ku oltais huonolla tuulella :)
  10. PinkLily

mun vuoro välillä. kyselkää!

30min aikaa, ennen ko ohjelma alkaa eikä oo mitään tekemistä. VastAn jos osaan. En vastaa politiikkaan yms. vastaavaan.. Olen kurkkua myöten täynnä moista. (vaikka ei kai sais olla?) :D

Uusimmat

Yhteistyössä