Olen raskaana 20+ viikoilla.
Eilisestä asti sääriluut tuosta edestä olleet kipeät.Tulee mieleen kun joskus lapsena sanottiin vastaavaan kipuun että on "penikkatauti"Mistäköhän tuo nimitys juontaa...
Astuessa sattuu ja levossakin.Mitään enempää en ollut urheillut tms vain normaalisti kävellyt...
...voiko huoletta syödä raskausaikana??
Korvannut näillä makean himoa ja nyt jostain syystä heräsin miettimään,onko ok,kun kiinasta asti.... :ashamed:
Normaalisti en hötkyy näistä ruokarajoituksista,mut tää alko nyt häiritä....
Mulla alkoi edellis yönä kova ylävatsakipu.
Aamulla helpotti mutta puolilta päivin alkoi uudelleen.
Eilen sitten sain tk:een ajan ja lääkäri lähetti kokeisiin.Epäili sappikiviä ylävatsakivun vuoksi.Ja kipu oli kovaa.
En päässyt kotiin vaan jouduin odottamaan 2h tuloksia.
Sappikivet ei ollut...
Mä en ymmärrä enää tätä informaation ristiin menemistä.
Nt-ultrassa lääkäri sanoi että voin hyvin mennä papa-kokeeseen ja nyt kun siirsin hiukan aikaani ja kysyin vielä tältä tutkimushoitajalta,hän sanoi ettei mielellään,ainakaan ekalla kolmanneksella.No mulla viikkoja silloin...
Mulla todettiin jo rv 8 että istukka on kohdunsuun päällä osittain,etuseinämässä ja siitä ulottuu siis alareunaltaan kohdunsuulle.
Nyt sama tilanne rv 12 nt-ultrassa,ei ollut ainakaan vielä noussut.
Seuraavaksi tarkistetaan rv 20+ rakenneultrassa.
Mietin onko sillä mitään merkitystä ettei nyt...
Kuinka pian sulle on soitettu jos veriseulassa "narahdus",entä kuinka pian kirje normaalista raskaudesta tullut kotiin?
Kiitos vastauksista :flower:
Muoks....Mikä paikkakunta?Mietin onko niissä eroja? =)
Siis mulla viimeiset 3 synnytystä käynnistetty.No kalvojen puhkaisulla vain mutta kuitenkin,Kaikissa raskauksissa viimeiset 2kk supistukset vaivanneet paljon,avanneet ja pehmentäneet paikkoja,mutteivat kuitenkaan johtaneet synnytyksen kunnolliseen käynnistymiseen.
Nyt odotan taas ja mietinkin...
Mulla viimeksi huomáttiin tämä streptokokki joku aika ennen synnytystä ja sain toisaan suonensisäisesti ap kuurin ennen synnytystä(käynnistivät muista syistä)
Onko tämä bakteeri odotettavissa uudessakin odotuksessa ja synnytys taas tippaan kytkettynä?
Kokemuksia kaipaan :flower:
Hiivatulehdus,sehän tästä puuttui :(
Uskallanko hakea apteekista käsikauppalääkkeen vai täytyykö tilata aika gynelle?
Epäilys on että olisin raskaana.
Edellinen tulehdus ollut kauan sitten enkä muista miten silloin toimin,vaikka silloinkin alkuraskaus meneillään.
Kertokaa :flower:
Sain tänään testiin haalean haalean haamun,mielestäni tuli jo vaikutusajan sisällä(tikku oli siinä purkissa sen 3 min ja 5 min sisään luin testin tuloksen)
Selasin haulla vanhoja juttuja testeistä ja sain vettä niskaani tämän testin haamuista.
Uudempia kokemuksia kellään?
Ps yritin...
Mulla nyt kp 17/28( on kyllä vaihdellut 21-28 päivän välillä,useimmiten tuon 28 ja nyt jos olen oikeassa aavistusten suhteen tulee taas lyhyt kierto) ja luulen(en ole testannut) että ovulaatio oli ajoissa,kp 10 paikkeilla.
Vahvat oireet,vatsaa jomottaa,äkkinäiset liikkeet vihlaisee "nivusiin"...
Jo herkällä testillä saa tyyliin kp 26/28 negan onko kaikki peli menetetty? :|
Vai voiko vielä muuttua plussaksi????
Eilen sain roskishaamun first signal testillä,tänä aamuna negan david merkkisellä herkällä liuska testillä.Huomenna testaan uusiksi ja niin kauan kunnes menkat alkaa mutta...
Onko tällä testillä tapana"tuottaa"roskishaamuja aina??
Tai no se viiva on jotain hiukan enemmän kuin haamu,näkyy selkeästi on punertava mutta tosiaan vasta selkeästi(1h)testinteon jälkeen....
Kokemuksi,hyviä ja huonoja kuulutan :flower: