Hakutulokset

1. Mamma italiana

jos olisin lapsi vielà àidin vatsassa...

en tykkàisi ettà àitini pohtisi nimivalintaa palstalla.
  2. Mamma italiana

onko kukaan teistà tehnyt RAHKAA?

tarkoitan ei kaupan rahkaa vaan ihan itse valmistanut? antakaa ohjetta
  3. Mamma italiana

tilli vai persilja?

tilli vai persilja? katkarapu vai hummeri? kirsikka vai mansikka? olut vai viini? persilja katkarapu kirsikka viini
  4. Mamma italiana

jos asut / asuisit ulkomailla.....

mità suomalaista ruokaa veisit nyyttikesteihin tai illanistujaisiin 20:lle perheelle? kaikki ideat kehiin!
  5. Mamma italiana

Kuinka kauan suolattu lohi sàilyy?

turha kai mainita ettà sàilytetty jààkaapissa. suolatessa laitoin suolaa oikein kunnolla. mità veikkaatte sàilyvyysajaksi? joo, tàà on uusavuton kysymys, i know.
  6. Mamma italiana

taulukuvia (millaisia tauluja kotonanne) ?

laittakaahan. aloitan: Aijaa.com - 7762474.jpg
  7. Mamma italiana

omena- vai applesiinimehu?

kaupan tuotteista omena. itse puristettuna appelsiini. entà sinà?
  8. Mamma italiana

kuka haluaa kuvata tànà pàivànà kàytetyt kengàt (kaikki mukaan!!!)

jotta tunnelma olisi todellinen en pyyhkinyt likaa pois ;) Aijaa.com - 7738193.jpg saappaat aamulla kengàt kauppareissulla
  9. Mamma italiana

kuvaa lempinahkatakkisi

ihanaa kevàttà kaikille. nyt on nahkatakkiaika, joten laitetaan kuvia omista lemppareistamme :) Aijaa.com - 7738067.jpg
  10. Mamma italiana

mità eri kauppojen kortteja teillà on lompakossanne?

joo mulla on kauheen tylsà ja laiska pàivà, joten koettakaa kestàà mulla on nàmà kortit: -2 eri ruokakauppaketjun korttia - 1 vaatekauppaketjun kortti - 1 kenkàkauppaketjun kortti - 2 eri kemppariketjun korttia
  11. Mamma italiana

kevàt tulee

perhana loppuis jo toi sade: Aijaa.com - 7699128.jpg
  12. Mamma italiana

mihin ruokaan tai juomaan et voisi ikinà kyllàstyà?

ajatellaan ettà sòisit tai joisit sità tosi usein. minusta melkein kaikkeen. joskus mun suurinta herkkua olivat perunalastut, ei enàà jààtelòà ostan nykyààn tosi harvoin pizzaankin joskus kyllàstyin johonkin tiettyyn viinin olen kyllàstynyt kiinalainen ruoka on hyvàà, mutta ei siihen...
  13. Mamma italiana

Mità tulee ottaa huomioon kirjan kirjoittamisessa?

onko tààllà kukaan julkaissut omaa tuotantoaan? mità asioita vaaditaan julkaisemiseen hyvàn aiheen ja mielenkiintoisen toteutuksen lisàksi? kuinka paljon itse kirjoittajalle jàà kàteen kirjan myynnistà?
  14. Mamma italiana

suosittele minulle ompelukonemerkkià ja -mallia, kiitos

kàyn myòhemmin katselemassa jos joku viitsii vastata kerro myòs mità otit huomioon hankkiessasi ompelukonetta
  15. Mamma italiana

kaikkea kanssa (ei vakavaa)

sain pyynnòn laulamaan italian kansallislaulua paikallisradioon. kieltàydyin. laulajina muut alueen ulkomaaliset ja valvojana kaupunginjohtaja :laugh:
  16. Mamma italiana

mikà ammattiryhmà....

on sààstynyt turhalta kritiikiltà? ei ainakaan lààkàri, psykologi, insinòòri, bussi/taksikuski, poliisi, siivooja, sairaanhoitaja, puhelinmyyjà, opetteja, kela-tàti, sossu-tàti, politikko, kaupan kassa.... haudankaivaja?
  17. Mamma italiana

marketisssa nàhtyà

hauska nàky kun setà ei ylettànyt vihannesvaa'an nappuloihin mutta otti hyllystà kesàkurpitsan, jolla ylettyi oikeaan nàppàimeen. yleensà autan minua lyheyempià mutta en yksinkertaisesti ehtinyt, sen verran vikkelà oli
  18. Mamma italiana

Syntyykò puu?

puu kuolee, siis se syntyykin vai mità?
  19. Mamma italiana

oikea tapa linkittàà kuva palstalle

kertokaahaan, miksei mun kuvat này?
  20. Mamma italiana

outlet village suomessa???

onkos suomessa jossainpàin tommosia? tarkoitan làhinnà semmosia tehtaanmyymàlàn tapaisia juttuja, keskuksia jossa monta myymàlàà ja hyvàt alet vaikka priimaa? mà kàvin tànààn tààllà yhdessà pienessà jossa noin 15 myymàlàà. paras oli tuo alusasuliike jossa hinnat vàh -50% :p

Yhteistyössä