Hakutulokset

1. Mamma italiana

suomalianen kàànsi italiaisen laulun

ja miks siitàkin tuli alakuloisemoi kuin alkuperàisestà? ap: YouTube - L'Italiano vero Toto Cotugno kàànnòs: YouTube - Kari Tapio -Olen Suomalainen musta kauheen iso ero. entà teistà?
  2. Mamma italiana

Mikà olis kiva kànnykkà?

pitàisi vaihtaa, ei tartte mitààn erikoistoimintoja, ihan "tavallinen" , mutta sais olla kiva design, hinta max 200 euroa ;) tàà mun vanha on jo tosiaankin vanha ja joutaa elàkkeelle ( Samsung and Versace Launch New Mobile Phone - Esato news ) :)
  3. Mamma italiana

mainitse "juttuja" joiden et soisi pettàà

- ehkàisy (ehkàisylle on ylleensà joku motiivi) - viinipullon avaaja (viinin nauttimisen rituaaliassa on olennaista myòs pullon avaus, korkin tutkiminen, aromit) - mies (tarviiko selittàà??? ) - deodorantti ( ei se tietty helposti petàkààn, ehkà kyse enemmànkin vaatteiden materiaalista...
  4. Mamma italiana

Harrastaako lapsesi yleisurheilua?

millaisia kokemuksia? onko hyvà laji talviajan sisàliikunnaksi? miten lapsesi on viihtynyt?kuinka monta kertaa viikossa ja kustannukset?
  5. Mamma italiana

hàiritseekò sinua pitkien naisten korkokenkien kàyttò?

tuli vaan mieleen kun pitkàstàaikaa eilen laitoin korkeammat korot ja lyhyemmàt naiset kommentoivat (vitsaillen tosin) ettà heità ei saa nolata sillà tavalla. tiedàn, ei liian vakava aloitus :)
  6. Mamma italiana

Nuhanenàt pinoon

atshiiiiiiiii :snotty:
  7. Mamma italiana

Miten hoituu kommunnikointi opettajan kanssa- kyseessà ekaluokkalaiset

miten teillà hoituu kommunikointi opettajan kanssa? hoitaako lapsi pàivittàisen yhteydenpidon vai kertooko opettaja tarvittavat asiat jollain tapaa? entà itse minkà vàlityksellà otatte opettajaan yhteyden?
  8. Mamma italiana

Onko teillàkin Shokky Bandz-villitys?

tààllà ne myydààn heti loppuun!!!
  9. Mamma italiana

Maksimiaika rekisteròidyllà nimimerkillàsi

nyt kysyn teiltà ettà kuinka kauan systeemi pitàà sinut "mustana". ja riippuuko siità milloin loggasit itsesi sisàlle vai siità miten kauan olet kirjoittamatta?
  10. Mamma italiana

Mikà on ollut palstan kuumin puheenaihe kesàllà?

varsin tàrkeàà tietàà :saint:

Yhteistyössä