Hakutulokset

1. R

G: EMMA-äänestys

Äänestin just : http://www.emmagaala.fi/aanestys/ Ja ääneni lähti Lauri Tähkälle. Nyt mietin että olisiko samassa viestissä voinut äänestää myös ulkolaista artistia. Niissä ei kyllä ole edes suosikkia oikeastaan. Äänestin nyt siis pelkästään suomalaista. Mitäs te muut ? :wave:
  2. R

Kiinnostais tietää onko huutiksessa kysyntää

naisten L/XL vaatepaketille jossa esim. farkut Joseffson juhlavat housut Kaffe Diesel huppari uudenveroinen Adidas pipo uusi 3 kpl uusia juhlavia paitoja Papaya, Kappahl ja Think Positive neulepoolo Anttilasta laukku josta saa repun Otin kuvia niistä jo, mutta nyt...
  3. R

Mitäköhän vastaavat Lassie-tehtaalta ,

kun tein reklamaation tästä haalaristamme kun sauma oli repeytynyt ennenkuin haalaria oli edes sovitettu ! Ostin haalarin keväällä, mutta otimme sen käyttöön vasta nyt syksyllä , kun keväällä päätimme käyttääkin vielä vanhaa . Ootteko muut joutuneet tekemään reklamaation Lassie...
  4. R

Mikä on tämän Marimekko kankaan nimi ?

Tarvitsisin apua tämän mekon suhteen. Minkä nimistä kangasta tässä mekossa on ja kuka on suunnittelija ? Kangas / mekko peräisin 80-luvulta http://www.aijaa.com/v.php?i=1099858.jpg Kiitos avusta jo etukäteen ! Mekko huudettavana huutiksessa ja olisi kiva tietää sen kankaan nimi.
  5. R

Ässätexin päälle tapetti ?

Onko kenenkään talossa / kotona laitettu ässätexin päälle tapettia ? Onko vaikea homma ja onko siihen vain joku tietty tapetti jonka siihen ässätexin päälle voi laittaa ? Löytyiskö netistä esim. linkkejä tapettimallistoon, jotka soveltuu laitettaviksi ässätexin päälle vai mistä löytyy ja...
  6. R

LEGO-NEULE TYTÖLLE

Tykkäättekö ? http://keskustelu.kaksplus.fi/t874718#m8569226 Harmittaa luopua, muttei ole käyttäjiä.
  7. R

Mikä tuoksuu tänään teidän keittiössä?

Tein pullataikinan ja sain pullat just paistettua, nyt uunissa on vielä omenapiirakka. Poika heräsi päikkäreiltä ja totesi : Tuoksuupa täällä ihanalta !
  8. R

Kivoja loruja lorupussiin

Olen aloitellut tuota lorupussin tekemistä, joten merkkaan tämänkin aloituksen, jos löytyisi lisää loruja. Mukavia askarteluhetkiä kaikille !!! :wave:
  9. R

Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

Niin täältä luin joskus että moni palstalainenkin oli saanut kirjat kotiinsa tuplana eli kaikkia 2 kappaletta. Niin sai myös siskoni 6 kpl kirjoja, kun tilasi kirjat elokuun alussa. Itse sain ne tilaamani 3 kirjaa tuossa kesän aikana. Toivottavasti kaikki saatte tilaamanne kirjat...
  10. R

Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

Joskus luin täältä palstalta että moni oli saanut tupla määrän kirjoja kotiinsa. Minä sain heti ne 3 kirjaa mitkä keräsinkin. Ne tulivat jo kesän aikana. Mutta siskoni sai yhteensä 6 kirjaa eli kaikki keräämänsä kirjat kaksin kappalein. Joten on siellä BabyBonus kampanjassa kummallista...
  11. R

UUTINEN: Joku oli kuullut jätepuristimesta kuin ihmisen ääniä

Olispa kauhea, jäis varmasti miettimään tätä vaikkei ketään löytynyt . http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1438707 Outoa !
  12. R

LORUPUSSI

Voi kiitos vinkeistä ja loruista ! Vähän tuossa jo aloittelimme etsimällä materiaaleja. Lisää saa laittaa omia kokemuksia ja niitä lemppariloruja !
  13. R

LORUPUSSI

Ajattelin sadepäivän / sateisen viikonlopun piristykseksi askarrella yhdessä lastemme kanssa lorupussin. Antakaapa ideoita tuota lorupussia varten. Kertokaa vaikka lempilorunne / loru minkä tulisi ehdottomasti löytyä lorupussista ! Miten lorupussista saa mielenkiintoisen ja minkäköhän...
  14. R

AINUN tuttikeräily, voiko postittaa esim. 8 tuttia kerrallaan ?

HEI ! Oletteko postittaneet samassa kirjekuoressa useamman tutin kuin 4 kpl ? Itse ajattelin postittaa 8 tuttia kerrallaan, että molemmat lapset sais oman heijastinpupunsa. Hyväksyykö ne siis sen, eihän niillä ollut mitään rajoitusta että yksi pupu / talous.
  15. R

Äskeinen 45minuuttia ohjelma,kyllähän oli ihana synnytyspätkä.

Ei mua ainakaan tarvinnut synnyttäessäni imettää :laugh: sä vissiin siis imettelet niitäkin.
  16. R

JOKO SINULLA ON TUHANNEN RIEMUA LEVYHYLLYSSÄSI !?

Mulla on, just tuli postissa tänään. Julkaisupäivä tänään ! Lähden nyt kuuntelemaan ja nauttimaan ! :wave:
  17. R

Outoja lääkäreiden sutkautuksia/ diagnooseja/ jatkohoito-ohjeita

Nämä jututhan ja lääkärit vaikuttaa ihan tältä Kaikkoselta ... joten vitsien pohjalla tosi tapaukset http://youtube.com/watch?v=U4eEEJTB8cE :D
  18. R

Mihin lähtisit nyt matkalle?

Mä lähtisin kans Australiaan. Oikeastaan ihan minne vaan, vaikka ihan Espanjakin kelpaisi ! Egyptiin on kova ikävä ! Se oli aivan ihana paikka, olimme siellä häämatkalla 2002 !
  19. R

Monta sukunimeä teillä lukee ovessa/postilaatikossa?

yksi sukunimi onneksi riittää meille :)
  20. R

minkä ikäsenä hillot alko?

Olin vielä 11-v ja piti lähteä esiintymään tiernapoikana. Sen päivän jotenkin muistaa hyvin. Tiernapojalla alkoi menkat :laugh:

Yhteistyössä