Äänestin just :
http://www.emmagaala.fi/aanestys/
Ja ääneni lähti Lauri Tähkälle. Nyt mietin että olisiko samassa viestissä voinut äänestää myös ulkolaista artistia. Niissä ei kyllä ole edes suosikkia oikeastaan.
Äänestin nyt siis pelkästään suomalaista. Mitäs te muut ? :wave:
naisten L/XL vaatepaketille jossa esim.
farkut Joseffson
juhlavat housut Kaffe
Diesel huppari uudenveroinen
Adidas pipo uusi
3 kpl uusia juhlavia paitoja Papaya, Kappahl ja Think Positive
neulepoolo Anttilasta
laukku josta saa repun
Otin kuvia niistä jo, mutta nyt...
kun tein reklamaation tästä haalaristamme kun sauma oli repeytynyt ennenkuin haalaria oli edes sovitettu !
Ostin haalarin keväällä, mutta otimme sen käyttöön vasta nyt syksyllä , kun keväällä päätimme käyttääkin vielä vanhaa .
Ootteko muut joutuneet tekemään reklamaation Lassie...
Tarvitsisin apua tämän mekon suhteen.
Minkä nimistä kangasta tässä mekossa on ja kuka on suunnittelija ? Kangas / mekko peräisin 80-luvulta
http://www.aijaa.com/v.php?i=1099858.jpg
Kiitos avusta jo etukäteen !
Mekko huudettavana huutiksessa ja olisi kiva tietää sen kankaan nimi.
Onko kenenkään talossa / kotona laitettu ässätexin päälle tapettia ?
Onko vaikea homma ja onko siihen vain joku tietty tapetti jonka siihen ässätexin päälle voi laittaa ?
Löytyiskö netistä esim. linkkejä tapettimallistoon, jotka soveltuu laitettaviksi ässätexin päälle vai mistä löytyy ja...
Tein pullataikinan ja sain pullat just paistettua, nyt uunissa on vielä omenapiirakka.
Poika heräsi päikkäreiltä ja totesi : Tuoksuupa täällä ihanalta !
Niin täältä luin joskus että moni palstalainenkin oli saanut kirjat kotiinsa tuplana eli kaikkia 2 kappaletta.
Niin sai myös siskoni 6 kpl kirjoja, kun tilasi kirjat elokuun alussa.
Itse sain ne tilaamani 3 kirjaa tuossa kesän aikana.
Toivottavasti kaikki saatte tilaamanne kirjat...
Joskus luin täältä palstalta että moni oli saanut tupla määrän kirjoja kotiinsa.
Minä sain heti ne 3 kirjaa mitkä keräsinkin. Ne tulivat jo kesän aikana.
Mutta siskoni sai yhteensä 6 kirjaa eli kaikki keräämänsä kirjat kaksin kappalein. Joten on siellä BabyBonus kampanjassa kummallista...
Ajattelin sadepäivän / sateisen viikonlopun piristykseksi askarrella yhdessä lastemme kanssa lorupussin.
Antakaapa ideoita tuota lorupussia varten.
Kertokaa vaikka lempilorunne / loru minkä tulisi ehdottomasti löytyä lorupussista !
Miten lorupussista saa mielenkiintoisen ja minkäköhän...
HEI !
Oletteko postittaneet samassa kirjekuoressa useamman tutin kuin 4 kpl ?
Itse ajattelin postittaa 8 tuttia kerrallaan, että molemmat lapset sais oman heijastinpupunsa.
Hyväksyykö ne siis sen, eihän niillä ollut mitään rajoitusta että yksi pupu / talous.
Mä lähtisin kans Australiaan. Oikeastaan ihan minne vaan, vaikka ihan Espanjakin kelpaisi !
Egyptiin on kova ikävä ! Se oli aivan ihana paikka, olimme siellä häämatkalla 2002 !