Ajattelin nyt kerrankin vähän sijoittaa rahaa noihin tyttöjen ulkovaatteisiin, niin kertokaahan viisaammat ja kokeneemmat mikä merkki olisi hyvä? Siis sellaista jokasään kestävää vaatetta.
Olen jo pari tuntia yrittänyt netistä hakea jotain, mutta parempi varmaan kysyä ensin teidän mielipidettä...
...pömppömaha, löysää nahkaa, ylimääräisiä kiloja, raskausarpia, riipputissit jne jne, niin miksi me ei vaan voitais päättää että se on kaunista. Miksi sen pitää olla kaunista, mitä vain 1% äideistä edustaa :whistle:
Eikö olis kätevämpää jos 99% olis hyvällä itsetunnolla varustettuja ja...
Meidän 2-vuotias pistää tietokoneen päälle, menee nettiin ja pelailee nettipelejä. Multa meni varmaan monta atk-tuntia ennen kuin opin tuon tekemään lukiossa :whistle:
Aivan hirveät hepulit veti naapurin 5-vuotias, kun äitinsä soitti sen kotiin. Ei lähtis muuten meidän 5v mihinkään viikkoon, jos jankuttais noin puhelimessa mulle vastaan :whistle:
Kertokaahan mulle kaikki hyvät ja huonot puolet, kuviakin saa laittaa ;)
Mulla on aivan hillitön mökkikuume, olis ihana saada sellainen oma lepopaikka kun lapset on vielä pieniä. :D
Lapset keksivät sen ihan itse. Elämä on peliä :D
Level 1 aamiainen
Level 2 hampaiden pesu
Level 3 vaatteet päälle
Level 4 hiusten laitto
Level 5 repun pakkaaminen
Level 6 ulkovaatteet päälle ja reppu selkään...Voittaja löytyy :D
Eikä ole lapset kovia pelailemaan tietokoneella vaikka...
Ihan mahdoton yhdistelmäkö?? Miten olette ratkaisseet asian kun ei noissa varauksissa saa edes valita montaa lasta, eikä varmasti löydy isompaa huonetta. Pitääkö se sitten vaan ottaa puhelin käteen ja alkaa anelemaan että jos jostain löytyis huone johon meidän perhe mahtuis |O Me kun ei tilaa...
Pakkohan täälläkin on olla joku jonka lapsi kiusaa vai?? Voitaisko jutella siitä asiasta tästä näkökulmasta, että mitä kiusaajan vanhemmat ajattelevat, siis huomaatteko että joku on mennyt kasvatuksessa tai elämäntilanteissa pieleen? Vai onko lapsi ollut aina "kiusaaja"? Ja miltä se tuntuu, kun...
Oikeasti, se on aika hassua. Joku aika sitten itsekin viiletettiin pihalla vaikka millaisessa vaatetuksessa ja laitettiin kotona pipo päähän ja otettiin nurkan takana pois. Miksi me nyt ollaan samanlaisia kuin omat vanhemmat, luullaan että se lapsi suurin piirtein kuolee jos sillä on joskus...