Mulla on ihan sellainen olo, naureskelen koko ajan ihan pöljänä, tanssin ja mahassa on välillä perhosia. Eikä ole kyllä kukaan mies mielessä. Kevät varmaan tekee hulluksi :D
Minkä väriset vaatteet korostaa sitä lastenne silmien sinisyyttä? Anteeks että olen vähän liian innoissani tästä asiasta, mutta kun mulla on ensimmäinen sinisilmä, niin haluaisin ostaa tytölle sen värisiä mekkoja että ne silmät sitten näyttää tosi sinisiltä :ashamed:
Millainen paikka, voisko sinne kuvitellakaan menevänsä viiden alle 8-vuotiaan kanssa, joista pienin 8kk :whistle: Millaisia lastenaltaita? Entä se hotelli, onko kenelläkään kokemusta?
Minä en pysty edes sanomaan tuota sanaa ilman sellaista kaksmielistä virnettä naamalla. Normaalille ihmiselle se on varmaan vain liikuntalaji :whistle: :headwall:
Eilen se Adam Lambert ja mad world :p Miten joku osaakin laulaa noin kauniisti :heart:
Kuka on teidän suosikki?
http://www.youtube.com/watch?v=3EljJioRqhY
Pyydetään täällä kuvaa sitten ihan mistä tahansa niin hetkessä löytyy kuvia koneelta. Pistetäänpäs jalkapohjat pinoon, teillä on varmaan nekin kuvattuna siltä varalta että joku kysyy :D
Toinen on tuo mitatkaa joku osa, niin heti tulee vastauksia, mulla menis päivä että löydän mittanauhan...
Harrastettiin eilen aviollisia velvollsuuksia ja siinä minun mahalla oli sellainen harvinainen koostumus, niin mies sanoi, että perhana, nyt sitä lasia löytyy jo siittiöistäkin, meinas ilmoittaa ilta-sanomiin :laugh:
Naapurin 3-v tyttö ei uskaltanut mennä kotiin kun lumiaura ajaa juuri lumia pois tästä korttelista, niin jätin 4kk ikäisen vauvan vaunuihin nukkumaan ja 2,5 v tytön postia lukemaan ja kävin kantamassa naapurin tytön vähän kauemmaksi aura-autosta ettei pelännyt enää. Soittakaahan lastensuojelu...