Ensin oli vatsa kipua ja ripuli, toisena päivänä oli vatsakipua ja normi lentsu, nyt kolmantena on normi lentsu ja aivan kauhea kutina koko kropassa. Hermot menee.
Olen flunssaisena noussut sängystä ylös puoli seitsemän aikaan, kun poraajien piti tulla. Seitsemältä tuli sitten viesti, että taas on joku rikki. En edes muista, kuinka monta kertaa tämä porauspäivä on siirtynyt. Olis ollu paljon mukavampi nukkua flunssaa vähemmäksi.
Mulla vain jotenkin ärsyttää miehen ikivanha ja tosi ruma nahkatakki. Tässä ei nyt mitään kauppaa ole lähellä, mutta voisin kattella valmiiksi jotain muuta.
Eikä se nyt niin kauheaa, jos se olis ikivanha, mutta kun se on niin ruma.
Meillä esikoiselle tulee koululainen Hän on 12 vuotias poika. Olen aina välillä kysynyt, jos hän haluaa sen vaihtaa johonkin muuhun, mutta on ollut tyytyväinen niin sehän on hyvä.
Nyt pitäisi vain katsella noille pienemmillekin jotain. Keskimmäinen aloitti eskarin ja nuorin täyttää kohta 4...
Mikä on se etäisesti apilaa muistuttava kasvi joka laittaa yöksi nukkumaan. LEhdet ovat vihreät tai viininpunaiset ja kukat pienet valkoiset, punaisessa vaaleanpunaiset.
Kopsasin fassesta tämmösen jutun :)
Kielioppia nykynuorille: "Substantiivi on se sana, jonka jälkeen voi lisätä "perkele", kuten äijänperkele, autonperkele. Adjektiivi on sana jonka eteen lisätään "paskan", kuten paskantärkee, paskanhailee. Verbi on sana, jonka jälkeen lisätään sanat "ihan...
Aikani saikkasin sen loppuhärpäkkeen kanssa. Ja kun en sitä ssanut poistettua, niin vaihdoin sitten nikkini.
On se vanha vielä toistaiseksi käytössä, kunhan vain saan kerhoasiat kuntoon.
Tällä mennään! :)