Hakutulokset

1. Kerpele

Mulla on lasi (kristalli???)-kippoa ja maljakkoa.. Mistä mä tiedän paljon voin niistä pyytää jos myyn?

Mulla ei oo nimittäin mitään havaintoa noiden arvosta..
  2. Kerpele

Mikähän ihme mun lapsilla on kun ne ei nuku??

Nukkumaanmenon kanssa nyt on aina ollut aika rankkaa, nyt etenkin kun lopetettiin lasten nukuttaminen.. Illat on sellasta ähinää ja pyörimistä, hihittelyä ja vuodevaatteiden sotkemista, toisen tökkimistä ym. tuolla sängyissä. Käyvät välillä sitten ihan arestissa, jompikumpi kun se hilluminen ei...
  3. Kerpele

Mulla on kyllä pää ihan sekaisin..

Vieläkin pitäis muistaa hoitaa asioita ja mä oon vaan ihan jumissa.. Osaisko kukaan nyt veikata että pitiköhän mun nyt toimittaa KELAAN vai työkkäriin miehen palkkakuitit, kun joudun olemaan 2kk työttömänä? Kaikki paperit on kadoksissa kun oon siivonnut.... :headwall: Ja sitten mietin kanssa...
  4. Kerpele

Kuvavisa! Mikä auto?

Miehen kultsi saapui meille siis eilen... Reilun viiden vuoden erossaolon jälkeen löysivät taas toisensa ja mä voin uskoa että tästä eteenpäin tässä taloudessa räplätään muutakin kuin mua :p
  5. Kerpele

Meillä lentelee keijuja pihalla :)

Pitää sitä vähän saada satuakin pienen elämään.. Mun sisällä tuntui niin kauheen lämpimältä kun mies istui meidän kolmevuotias tyttäremme sylissään tossa pihalla ja he tuijottelivat katulampun ympärillä pyöriviä "keijuja". Piti olla ihan hiljaa ettei keijut pelästy :)
  6. Kerpele

Nyt joku pettämätön tahranpoistovinkki piintyneelle tahralle!

Mä en itseasiassa ole varma että mitä toi on mitä lasten vaatteissa on pinttyneenä.. Yleensä olen saanut vanishilla kaiken irti mutta nyt ei ole auttanut vaikka olen hieronut suoraan tahraan ja antanut vaikuttaa, eikä liotus siihen peräänkään auttanut :( Ja värillisistä vaatteista kyse...
  7. Kerpele

Mua ei enää kiinnosta ruuanlaitto kun lapset eivät ole päivisin kotona..

hmp.. Päivällisenkin väsään kauheella tuskalla.. Vielä pari viikkoa sitten laittelin niin neljä-viisi ateriaa päivässä ja nyt sitten ei kiinnostais yhtään tehdä mitään.. Pitää varmaan alkaa väsäämään itelleen aamulla vaikka kattilallinen kaurapuuroa päivän evääksi niin ei tartte tässä...
  8. Kerpele

Se voileipäkakku.....

Johon kyselin mielipiteitä täällä että millä mauilla teen, niin onnistui oikein hyvin :) En tiedä monenko hengen kakkuja ne olivat mutta 54 isoa leipäviipaletta niihin meni, n. kilo ruohosipulituorejuustoa, pari-kolme kermaviiliä, joku kilon verran varmaan kinkkua, majoneesia kolmasosapurkki...
  9. Kerpele

Mikä on pikanieluviljely?

Mietin vaan kun mulla ja tytöllä on nyt kestänyt yskä jonkun aikaa, kurkkuun sattui molemmilla päivän ajan kun tää tauti alkoi 1,5 viikkoa sitten mutta mulla ei enää ole sattunut sen ekan päivän jälkeen. Tytöltä kysyin sattuuko kurkkuun ja sanoo että "joo", mutta ei ole valittanut tänä aikana...
  10. Kerpele

Auttakee auttakee! Pastavärit

Eikö noita ihan oikeasti saa muualta kuin tyyliin bake&partysta? Mä tarttisin vaan mustan.. Mies vois työmatkalla käydä kipasee jostain Leppävaarasta päin mutta turhaa alkaa souvaamaan jonnekin pidemmälle kun teen sitten valkoisen kakun jos sitä ei löydy.. Olis kuitenkin paljon päheempi musta...

Yhteistyössä