Hakutulokset

1. pienenhetken

Onko teillä ollut miehen kanssa vaikeuksia päästä "sopuun" asuinpaikkakunnasta?

Mä olen tiennyt aina, etten tule loppuelämääni asumaan siinä kaupungissa mihin satuin syntymään. Parisen vuotta pehmittelin miestä muuttamaan sinne minne halusin ja niin me sitten muutettiin. Oon viihtyny tosi hyvin ja tää on just se paikka missä haluan olla! :heart: Ollaan nyt asuttu...
  2. pienenhetken

kysymys tosta etuovi.com sivusta...

siellä kun on niitä yhteydenottopyyntöjä sivujen reunalla, niin voiko siinä siis kysyä jotain tiettyä yksityiskohtaa asunnosta, vai tarkottaako se sellasta että soittavat ja varaavat esittelyajan tai jotain sellasta?
  3. pienenhetken

mikä toi emmerdalessa hetki sitten soiva biisi oli?

:attn: kun se carl makasi siinä sängyllä...
  4. pienenhetken

Voinko mä nyt perua päivähoitopaikan kesäksi?

Eli voinko irtisanoa päivähoitopaikan (päiväkoti), kun kerta tuli uudet päätökset syksyn eskariin ja päivähoitoon, jotka alkaa molemmat 17.8? Niin enkös mä nyt kaiken järjen mukaan voi irtisanoa tuon nykyisen paikan (sama päiväkoti), kun kerta uus paikka on jo luvattu ja sen hyväksyn? eivät...
  5. pienenhetken

voiko tollasiin kiinteistömaailman tarjouskauppakohteisiin laittaa netin kautta tarjouksen?

ja onko se sillon ihan yhtä pätevä, kuin se tarjous joka tehdään välittäjälle suoraan?
  6. pienenhetken

Millon eskari alkaa Espoossa?

tietääkö joku? :wave:
  7. pienenhetken

ärsyttävä tuo jenni vartiaisen uus biisi

:kieh: tulee vähän väliä mainoksessa se pätkä, ja sit lapset hoilaa "mä eeen haluuuuu kuollaaa tänääää yönäääää" :kieh:
  8. pienenhetken

Mikä alkaa selviytyjien tilalta?

Kun viimenen jakso nähdään tänään, niin mikä sarja alkaa ens viikolla?
  9. pienenhetken

Kävi tv-lupa tarkastaja...

että kyllä ne näköjään kiertelee ovien takana :D
  10. pienenhetken

Onko täällä astma-lasten vanhempia paikalla?

Minkäikäisenä ja miten teillä lapsen astma todettiin? Millaset oireet jne... Voiko se puhjeta ns yhtäkkiä?

Yhteistyössä