Hakutulokset

1. J

kirppis kamaa

kattelin tuossa pojan huonetta...hyvä syy lähteä kirppikselle! :D miten hinnoittelisin pikkuautot?entä kirjat? entäs peruspaidat/housut? (tahraiset tai kulahtaneet lähtee venäjän keräykseen) meillä on paaaaaalllljon pojan vaatteita ihan koosta 50cm-98cm onko parempi valita...
  2. J

Mistä johtuu änkytys?

Poika (2,5v) on ruvennut änkyttämään,ei tee sitä ihan joka sanan kohdalla. eikä mun mieelstä sitä tee jos ollaan kahden. Poika on siis akksikielinen,mietin että voiko johtua siitä että jos isänsä taikka isovanhempansa ovat läsna niin jotenkin hakee sitä oikeaa kieltä jolla aikoo puhua...
  3. J

Luovutin tänään verta :)

Kävin ihan ensimmäsitä kertaa,ei ollu yhtään paha,neulakaan ei tuntunut inhottavalta niinkun verikokeessa. Ajattelin ihan vakiluovuttajaksi ryhtyä,ei maksa kun vaivan..ja saa vähän syötävää/juotavaa siihen päälle :whistle:
  4. J

Virallinen lakkopino!

Täällä kukkuu yksi lakkoilija :D onko muita? MIten näkyi teidän työpaikalla tämänpäiväinen lakkouutinen? Meillä taistellaan henkeen ja vereen sitä työaikamallia vastaan :attn: toivottavasti lakko loppuu pian että päästään takasin töihin ja sitä kautta leipään taas kiinni. Ei ole...
  5. J

SEL:iläisiä paikalla?Jaetaanko mielipiteitä tulevasta

KAikki SEL:iin kuuluvat ja alalla työskentelevät voitas vaihtaa mielipiteitä tulevasta. Mitä mieltä liiton ja työnantajapuolen toiminnasta neuvotteluissa? Itse olen sitä mieltä että työaika asia ei saa mennä läpi,palkat korottuu sen minkä korottuu. Ihmetyttää työnatajapuolen tyyli hoitaa...
  6. J

Salilla ramppaajia paikalla?

Erityisesti fitnesistä kiinnostuneita kaipailisin :whistle: itseäni on alkanut aihe kiinnostamaan. mietin että jos jotain kerhoa perustaisi,oliskohan osallistujia? :whistle:
  7. J

Vaikea tilanne!!!

Elikkä,mulla työvuorot 06-14 ja 14-22 vuoroviikoin. päiväkoti auki 06.15-17/17.30 Mulla olis mahdollisuus jatkaa määräaikasta työsopimusta MUTTA,joutusin laittaa pojan ympärivuorokautiseen päiväkotiin.aamuvuoroviikolla lapsi pitäs viedä jo edellisenä iltana yöksi hoitoon koska eivät ota lapsia...
  8. J

se ihotauti nettisivu?

muistaako kukaan mikä oli osote sinne sivulle jolla oli kuvineen listattuna kaikkia ihosairauksia jne? Siitä olis nyt apua,kiitos :flower:
  9. J

Mun selässä ei ole mitään vikaa?!!

On se nyt vitura! Selkä alkoi oireilemaan loppuraskaudesta,synntyksen jälkeen en päässyt puoleen vuoteen kunnolla sohvalta ylös jne. lääkäri laittoi kivut raskaus ajan piikkiin. (synnytyksestä nyt siis jo 2,5vuotta) Selkä oli ihan ok jonkin aikaa. Viime kesänä alkoi taas ongelmat,vasen jalka...
  10. J

Minne sinä muuttaisit?

Mä olisin niiiiiin valmis vaihtamaan maisemaa...mun vanhempien kuoleman jälkeen,musta tuntuu ettei mulla ole täällä (helsingissä ) mitään..tai pikemminkin että mikään ei mua täällä pidättelisi. Tekis mieli niin muuttaa jonnekkin paikkaan jossa aloittaa alusta. kehukaas nyt kaikkia...
  11. J

mulla on vähän paha mieli..

iis kun mun työajat on ihan peestä,tuntuu ettei tuon lapsen kanssa kerkiä olemaan kun viikonloppusin :'( iltavuoroviikolla vien päiväkotiin yleensä jo aamupallle tai sitten kymmeneksi..riippuen mitä ohjelmaa siellä on. kun tuun kotiin 22.30 niin poika onkin jo nukkumassa...
  12. J

lääkärintodistus ajokorrtia varten?

MItä toimenpiteitä sisältää tuo tarkastus ?
  13. J

kiva kun on tuommonen rakennus palaa tuossa edessä!

Ravintola Green Star palaa malmilla..siis oikeen kunnolla PALAA! yli tunnin jo palanut ja palokunta ei saanut sammutettua,oli varmaan jo laajalti levinnyt kun tulivat. on jotenkin julman näkötä kun palaa noin kovaa,mitään ei tuu jäämään jljelle tuosta paikasta. palomiehetkään ei voi muuta...
  14. J

Kukaan ollut H&M:llä töissä?

Kaikki kokemukset kehiin! Näyttää siltä ettei työsopimusken uusiminen HK:lla ole niin varmaa kun annettiin aikaisemmin ymmärtää joten ajattelin aloittaa työnhaun hyvissä ajoin. Kevääksi siis uutta paikkaa kehiin ja tuo työ H&M:llä kiinnostaisi,olin pari vuotta atkaperin vuokrafirman kautta...
  15. J

Hyvää huomenta!

Huomenta kaikille,tää lähtis nyt töihin :xmas:
  16. J

nyt tiedän mikä musta tulee isona!

Ajattelin hakea kevään yhteishaussa opiskelemaan farmanomiksi taikka hammaslaborantiksi. en tiedä miksi tuo AMK "pelottaa"..tai tuntuu että lukion päättötodistus on niin huono ettei sillä pääse mihinkään. onko kellään kokemusta jommasta kummasta linjasta?
  17. J

jos miehesi olisi lihava,jättäisitkö hänet?

Puhuttiin töissä siitä miten pitkässä parisuhteessa molemmat osapuolet muuttuu niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla..sanoin sitten että itse olen lihonnut aika reilusti seurustelun aikana ja niin on mieskin. Sanoin sitten että miehekllä on sellanen 20kiloa tiputettavanaan ja mulla...
  18. J

keskeytynyt tutkinto loppuun?

Mulla jäi perhesyistä lukio kesken muutama vuosi sitten,aikuislukion kautta ajattelin jatkaa.Onko muita jotka on tehnyt näin? en tiedä aijonko kirjottaa mutta jos sen toisen paperin kävis sieltä hakemasta,ei olis sitten hukkaan heitettyä aikaa tuo 3vuotta jonka lukiota kävin. seuraava...
  19. J

Kukaan käynyt meedio istunnossa?

Työkaveri oli käynyt meedion luona. Tää oli istunu hiljaa koko istunnon ajan ja meedio oli palkanut puhumaan.Oli tiennyt tän työkaverin kuoleen isän nimen ja kuvaillut sen ulkonäöltä ja kertonut tämän kulkevan tyttärensä "vierellä" ja seisovan tämän oikealla puolella,isällä olisi kuulema nyt...
  20. J

onko muita töihin lähtijöitä`?

piti alkaa jo kuudelta ylityöt mutta muuttivat vielä eilen viimetingassa tunnilla eteenpäin. eikä edes väsytä kun simahdin eilen puoli viiden aikaan ja nukuin ihan tuohon viiteen asti :laugh:

Yhteistyössä