Piti mennä ekalle tunnille jo eilen mutta NUKAHDIN kun pääsin töistä :ashamed: :laugh:
jännittää jo nyt ne ekat ajot ja muut vaikka ollaan käyty jo harjottelemassa yhdellä kentällä.
kuinkahan pahasti onnistun tunaroimaan :D
mulla paloi pinna niin viimosen kerran.
Mies on kuin lapsi enkä yksinkertaisesti enää jaksa.
Eniten nyt meitityttää se että kun mulla on työvuorot 06-14 ja 14-22 määräaikasella työsuhteella.Nyt kun jään yksin,en pysty käymään työssä noin aikoina.
Tällähetkellä poika on mummollaan mun...
Onko sinulla jotakin logiikkaa jota käytät laittaessasi pyykkejä narulle kuivumaan?
Itse laitan vaatteet narulle niiden omistajan mukaan.omat samoille riveille jne.
helppo rakentaa jokaiselle oma vaatenippu kun ovat kuivuneet,ei tarvitse sen enempää lajitella viikkausvaiheessa :D
meidän...
tänään tuli töissä kellokortilla todella outo tapahtumu.
ilman että olisin ihmeellisemmin rasittanut peukaloani tänään tai kolhassut sitä mihinkään,alkoi kirveltävä kipu tuosta peukalon ulkosyrjästä.en ensin kiinnittänyt siihen huoniotä,aristi vaan oudosti.
No sitten meni oudoksi koko...
palkkaa enemmän kun kaupan kassalta,aivot voi jättää jo ulko ovelle ja edut ovat hyvät!
työkaverit mukavia ja parhaimmat naurut saa kahvihuoneessa.
Töihin mentäessä saa vasta tietää mikä tulee olemaan päivän homma ja kenen kanssa sitä tehdään.(lisää jännitystä elämään,sekä tutustuu varmasti...
tiedättekö sen tuntewen emsim työttömänä kun haet työtä miljoonasta paikasta etkä saa mistään vastakaikua?
sitten kun otat sen ensimmäisen työn vastaan niin johan rupee satelemaan niin miljoonaa vaihtoehtoa joka puoelta |O
otin sen hk duunin vastaan,sen jälkeen on 3 kertaa pyydetty...
sain sen paikan hk:lta.
vahvistus tuli sähköpostiitse ja nyt pitäs sitten hyväksyä se.
ainoa asia miksi epäröin on se että työ on vuorotyötä.
vuoroviikoin 6-14 ja 14-22.Työsuhde on parin kk määräiakainen.
mies on töissä 03-12/15
Poika on normaalissa päiväkodissa ja jos hyväksyn työn,on...
kävin tosiaan eilen työhaastattelussa.
Työ olis määräaikanne,talvilomien ja pekkasten tuurausta 40h/vko
aamuvuoro 06-14 ja ilta 14-22 vuoroviikoin.
tää ei kestäis kun 2kk mutta poika joutus olee anopilla hoidossa nuo aamuvuoroviikot koska kukaan ei pääse viemään poikaa päiväkotiin joka...
Onko kukaan kouluttautunut tuota kautta?
pohdiskelen tässä eri mahiksia,mikä tuossa on huonoa/hyvää?
katselin että siellä oli vaikka mitä alkamassa enskuussa :whistle:
mitä papereita viette työhaastatteluun mukananne?
tuskin koulutodistusta tarvitsen,peruskoulun lopettanut 2003 ja lukio jäi himpun vaille vajaaksi 2006.
sitten on työtodistus ed. työpaikasta sekä työsopimus nykyisestä (määräaikanen)
sitten muuta?
eivät puhelimessa sanoeet enkä siinä...