Hakutulokset

1. imperial

Heips vaan

Kuis hurisee. Onko mua kaipailtu :D
  2. imperial

Alkoholittomuus on hölmöläisten hommaa

Älykäs ihminen juo enemmän alkoholia kuin tyhmä – syy löytyi — Uusi Suomi
  3. imperial

mitäs tyttelit. Ja pari ukkoo

Kuis panee?
  4. imperial

Poitsu aamuisin ihan märkä

Onko jollain jotain hyvää ideaa, millä saisi pissat pysyy vaipassa. Eri vaippoi kokeiltu ja ei oo ollut apuja siihen. Tänäänki pissaa kainoloihin asti ja siihen heräs taas. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan
  5. imperial

Rasittava toi meidän poika

Ikää 1v3kk ja koko ajan kiljuu ku maansa myyneenä, ku ei saa tahtoaan läpi. Jatkuvaa kiljuntaa ja yötki tuppaa olee ongelmallisia, ku herää huutamaan, eikä meinaa rauhottuu sit nukkuu. Hermot menee prkl.
  6. imperial

Mun vauva kasvaa

Kattelin laivalta otettuu kuvaa ja itku meinaa tulla iskälle, kuin iso hää on jo. Mut erittäin onnistunut kuva :heart:
  7. imperial

Kuka kuuntelee rokkia

Hitto bändin jättänenä nyt soitellaaan akustista rokkia nyt fiilis o loistava. Tässä tuoretta uutta soittoa, vaikka biisi onkin lainattu YouTube - Zocks Off - Ice cream man
  8. imperial

3vkon ikänen yöksi hoitoon

kaverille, että päästään baariin. Ollaan varmaan paskoi vanhempii
  9. imperial

ohjelmat on hanurista

Miks joka ohjelmaan ängetään pakosta homoja ja neekereitä? Nyt taas joku tuhkaluukkupoju tuli sinne. Oootellaan vaan sitä nokisutaria. Koska sinne saadaan miehiä?
  10. imperial

Veljeksetku ilvekset

:) Eka kunnon kuva kimpassa. Isompi yrittää vaan pään ohi kattoo töllöstä mainoksia :D
  11. imperial

Sieltä se poika sit pullahti

ulos eilen 21.16 ja nyt ollaan jo koko sakki kotona. On se vaan aina niin hienoa :heart:
  12. imperial

noni vittu

Ei riitä, että duunissa on muutoksia, mut nyt sit mude soitti ja sano, että syöpä o uusiutunut.
  13. imperial

Trolli... mie tykkään sinust

oot sä vaan.... :heart:
  14. imperial

Liian vanha vai liikaa juonut

Mä oon jo nyt himassa ja jätin rähinäkallet keskenään. Mikä mättää
  15. imperial

Jaahans. Olis vika duunipäivä

Sit loppu meitin lafka. Tilat myyty. Sit pidän lomaa ja sen jälkeen.... en varmaan tee mitään
  16. imperial

Iskän tyttö aloittaa sit nyrkkeilyn

viikon päästä. Ex-ammattilainen alkaa vetää nyrkkeilykouluu ja sovittiin sen kanssa, että tytär tulee mukaan, vaikka on nuori sinne. Soitin tytölle, että haluuko mennä ja ensin mietti, mut nyt on niin intoa täys, että kaikille pitää hehkuttaa... pääsee isikin taas haistelee sitä meininkiä...
  17. imperial

Kuka palstamma

löytyykö syyllinen täältä`? Ei vattu mitä ihmisii sitä on Ote facebookista
  18. imperial

iltaa..

baarista kotiuduttu. Kuis tääl panee? Toin naikkoselle naimasormuksen ja kävin pujottaa hänen sormeen, ku nukku
  19. imperial

kauhea isä

pisti 5v tyttönsä käymään lähikaupassa ostaa makaronia :xmas: Joutu viel tien ylittää
  20. imperial

Trolli

yksäriä

Yhteistyössä