Hakutulokset

1. imperial

mul o ikävä

Perhettä. On evakossa, ku meil o vessaremppa :( koht oon miekin kusessa, ku ostin olutta ja pönttö on tossa eteisessä : /
  2. imperial

Koti-illat

on persiistä. Nih
  3. imperial

Antaisiko poitsulle nimeksi

Ihan EDI vaiko EDDIE? Luulen kyl jälkimmäistä, ku toi eka on energiajuoman kuulonen....
  4. imperial

Hauska ilmoitus

vilaskaa sieltä lisätiedot sekä sit kysymykset vasauksineen :D Toyota Corolla -Tavispentin märkä uni. Farmari 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto
  5. imperial

Tais tulla terassilla käynti

Tytär oli sit päiväkodissa päättänyt, että illalla ku se tulee mun luo, niin se on sit mentävä käymään yhdellä terassilla :)
  6. imperial

Herra Majuri

Pörräskö Keravalla poliisien kopteri vai mik se oli? Kuulemma kaun hengas sel ja nyt pörrää Korsossakii joku
  7. imperial

Sain typerän idean

Meinasin alkaa kirjottaa blogia. Tai aloitinki jo. Sellanen sekametelisoppa tulossa, että huh huh. Mahdollisesti isken terävästi kaikkeen mahdolliseen ajankohtaiseen ja ei niin ajankohtaiseen asioihin ja henkilöihin ja tietysti huumorin kanssa. Kunnianloukkaussyytteitä ootellessa, vaikka...
  8. imperial

Hyvä ystäväni oli aamu tv:ssä tänään

siin Elvis hommelis. Rock Ola. Pitkänlinjan rokkari, mut olipa vaisu se koko ohjelman osuus. Ja Ola.
  9. imperial

pissapäät hylkää lapsensa

eikä välitä heistä enään eron jälkeen. Niin paljon saa kuulla, kuinka kusipäitä monet isät voi olla. Tulee tappofiilis sellaisia mulkkuja kohtaan perkele. Olen puhunut
  10. imperial

Meinas tulla hätä

Pä'ästin tytön pihalle ja kattelin partsilta, ku se hengaa siel. No halusi lähtee vanhempien likkojen kanssa käyttää koiraa ulkona ja tuli kysyy siihen luvan. Sanoin, että ok, kunhan ei mee pitkälle, niin vittu tuntiin näkynyt missään, vaikka kiersin torpat täs lähistöllä. Jumanperkele oli...

Yhteistyössä