Hakutulokset

1. Sleepis

Viiskymppisille ohjelmaa?!?

Pää lyö tyhjää joten hyviä ideoita otetaan vastaan, että mitä ohjelmaa keksis mutsin viiskymppisille....?!
  2. Sleepis

Uus tatska huomenna, joten öitä!

Pakko mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla nousta kuvittamaan tuota mun kättäni uudella keijulla... Öitä! :wave:
  3. Sleepis

KUKA VOITTI SELVIYTYJÄT??

Nauhotus loppui ikävästi kesken ja jäi näkemättä, että kuka sen loppujen lopuksi voitti....
  4. Sleepis

Kuinka kauan tätä helvetin masennusta pitäisi jaksaa??

Olo on ihan saatanan paska koko ajan ja mä oon vaan niin helvetin loppu.... Kuinka kauan pitäisi jaksaa yrittää, kun tuntuu, että vaikka kuinka koitat tsemppailla niin mikään ei auta, mikään ei riitä, mikään ei muutu.... Paska sade jatkuu omaan niskaan aina vaan.... ja joo... oon hakenut...
  5. Sleepis

Mitä tapahtui eilisessä täydellisissä naisissa?

Unohtu pistää nauhalle! :kieh:
  6. Sleepis

Texasin kanssa kattoo Indicaa!

Siinä on tän illan huimat suunnitelmat! Extemporee lähtö Kouvostoliittoon, mikäs sen mukavampaa... Indican keikalle mukavasti vieraslistan kautta niin olihan se nyt lähdettävä... Mitäs teidän iltaan kuuluu?
  7. Sleepis

Auryn, vieläkö oot linjoilla!

taas ois vaate asiaa....
  8. Sleepis

PALJONKO ON LIIKUNNANOHJAAJAN PALKKA?

Semmoista alaa tässä pohdiskelen ja tuo palkka asia luonnollisesti kiinnostaa... Tietäiskö kukaan?
  9. Sleepis

Onkohan pintsukka löytänyt jo kissansa...

Kun oli kuulemma kissa hävinnyt... Eikös sillä ollut semmoinen rotukissa, mikä lie nyt olikaan nimeltään, semmoinen hieno karvaton kuitenkin...
  10. Sleepis

Rasavillin ulkoilupuvut...

Meillä on pojilla nyt kevyttoppikset, tykkäsin kovasti, niinpä kiinnostaakin tietää, että onks niillä ihan toppiksiakin... talveksi siis! Onks olleet yhtä hyviä?

Yhteistyössä