Hakutulokset

1. tytsi-89

G: Kuinka moni on oikeasti nähnyt kenenkään imettävän julkisesti ns. "rintojaan esitellen"?

Vaikea uskoa, että on kovin yleistä. Kuulostaa enemmän urbaanilta legendalta nämä jutut, joiden mukaan monikin imettää tyyliin molemmat rinnat näkyen. :confused: Silti jokaisessa julkisilla paikoilla imettämistä koskevissa ketjuissa muutama valittaa tällaisista. Mä en ole nähnyt kuin ehkä...
  2. tytsi-89

Täh, miksi se imetysketju poistettiin?

Eihän siinä mitään asiatonta ollut, ehkä paria viestiä lukuunottamatta, jotka olivat ketjun loppupäässä?
  3. tytsi-89

Höh, meni sit purkat roskiin. :/

Onko sitä aspartaamia/asesulfaami K:ta/fenyylialaniinin lähdettä pakko ihan joka paikkaan tunkea? |O Pahin on just lasten vitamiinit ja lääkkeet. :mad: Olen jättänyt jo kevytlimsat pois, samoin aspartaamilla makeutetut mehut ja jugurtit. Ei tullut heti mieleen, että purkassakin on. Noh...
  4. tytsi-89

Onko kukaan muu ihastunut tähän Tervomaan biisin? :)

Jonna Tervomaa - Minä toivon - YouTube Ihanat sanat! :) :heart:
  5. tytsi-89

Musta tulee puistotäti ainakin syksystä kevääseen! :)

Ihana työ, vain 4 h päivässä, eli voi hyvin yhdistää opiskeluihin. Syksyllä aloitan ja voin jatkaa seuraavankin vuoden, jos opinnot joustaa. Onko joku täällä työskennellyt puistotätinä?
  6. tytsi-89

"Kätkytkuoleman vaara viisinkertaistuu vanhempien vuoteessa". Onko jo ollut täällä?

Kätkytkuoleman vaara viisinkertaistuu vanhempien vuoteessa - Tiede.fi Todella omituista. :O Olen lukenut ennen aivan erilaisista tuloksista. Joku tossa nyt mättää? "Tuoreessa tutkimuksessa arvioidaan, että vanhempien kanssa nukkuessa tapahtuneista kätkytkuolemista 88 prosenttia olisi voitu...
  7. tytsi-89

Minkä ravintolisien hyötyihin uskotte?

Mä syön tällä hetkellä päivittäin D-vitamiinia, E-epaa, monivitamiinia, C-vitamiinia ja maitohappobakteereja. D-vitamiinin, E-epan ja maitohappobakteerien uskon ainakin olevan hyödyksi. C-vitamiinia ostin, kun sairastelin ja monivitamiinia syön ns. "varmuuden vuoksi", ettei tulisi vitamiinien...
  8. tytsi-89

Palstatapaaminen Helsingissä (Kaksplussan toimittaja mukana)!

Kaikki halukkaat vaan mukaan tapaamiseen! :) Toimittaja siis tosiaan tekee jutun tapaamisesta, otin sähköpostilla yhteyttä. Päivämääriksi on mietitty joko la 11.5 tai la 18.5. Kumpi päivä sopii paremmin? Muoks. tapaamispaikkaakin saa tietysti ehdottaa. :)
  9. tytsi-89

Akaatin aloituksesta tuli mieleen, että oletteko tietoisesti yrittäneet estää karieksen tarttumista lapsillenne?

En ole netin ulkopuolella ainakaan kovin usein kuullut kenenkään erityisesti yrittäneen. Yleistä tuntuu olevan, että ihmiset pussaavat lapsiaan huulille, juovat samasta juomapullosta tms. Uskoisin, ettei monet edes ajattele tuota karies-asiaa tai ehkä pitävät turhana hössötyksenä.
  10. tytsi-89

Hyviä, terveellisiä (kevyitä...) ruokia, joita on helppo tehdä itse? :)

Innostuin ainakin niistä Olgan kotona-ohjelman linssinugeteista ja nokkosletuista. Ideoita? :)
  11. tytsi-89

Näettekö naisen pyörivän myötä- vai vastapäivään?

Kumpi aivopuolisko hallitsee sinua? | Teknolelu Mulla pyörii myötäpäivään. Heti, jos alan esim. laskemaan päässälaskuja, pyörii vastapäivään. :D
  12. tytsi-89

Tässä taas yksi kampaus! :) (varoitus: sisältää tytsin kuvia!)

Kaveri teki. :)
  13. tytsi-89

Mitäs pidätte tällaisesta kampauksesta? :D

Taidankin kokeilla huomenna. :p Esittänee junarataa?
  14. tytsi-89

Mitenköhän mahtaa onnistua kahden tutkinnon suorittaminen samaan aikaan? :P

Kenelläkään kokemusta? Oletteko suorittaneet useita opintoja samaan aikaan? Nyt siis neljäs vuosi kasvatustieteen opintoja takana (ei kyllä etene oikeaan tahtiin, syitä on monia) ja hain juuri lastenohjaajakoulutukseen. Se kestäisi 2 vuotta ja mulla on enää 3 vuotta aikaa valmistua...
  15. tytsi-89

Mitä mieltä olet sukupuolisensitiivisestä(/neutraalista) kasvatuksesta? Onko täällä sukupuolisensitiivisiä kasvattajia?

Tuli mieleen tästä sukupuolineutraalia kasvatusta ivaavasta ketjusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2252959-onko-taalla-identiteettineutraaleja-kasvattajia/ Mitä mieltä olette kyseisestä kasvatustyylistä?
  16. tytsi-89

Onko muut huomannu, että ihmiset alkaa kadota netistä? :D

Tämän huomaa kaikkialla. Porukka ei ole enää facebookissa läheskään yhtä paljon ja usein kuin ennen ja täältä palstalta vasta katoaakin porukkaa. Alkaako netissä oleminen olla jo ihan out? :D :confused:
  17. tytsi-89

Pistää vihaksi nämä "tuomiot" hyväksikäytöistä! 10 vuotta hyväksikäyttöä ja EHDOLLISTA? :o

IL-RAPORTTI hyväksikäyttötuomioista - "Lapset luottivat isäänsä" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Ei voi käsittää. :O Miten ihmeessä voi saada noin pienen tuomion? Eikös törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ole vähintään se 2 vuotta ehdotonta? Siis lain mukaan pitäisi olla.
  18. tytsi-89

Koska tämä kivikautinen laki oikein muuttuu? (Biologisen isän oikeuksista)

Käsittämätöntä, että vielä nykypäivänäkin Suomessa naisen aviomies on automaattisesti lapsen juridinen isä, mikäli lapsi syntyy avioliitossa. Jos nainen on käynyt vaikka vieraissa, ei biologinen isä voi vaatia isyystestiä mikäli syntyvän lapsen äiti ja tämän puoliso eivät siihen suostu. Reilua...
  19. tytsi-89

G: Onko lapsesi/onko ollut seurakunnan kerhossa? Onko perheenne uskossa?

Kiinnostaa, moniko ateisti vie lapsensa seurakunnan kerhoihin. :)
  20. tytsi-89

Ketkä on käyneet katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto? :)

Oli tosi hauska ja jotenkin osuva, kuvaa aika hyvin monia ihmisiä ja suhteita. Oli hyvät näyttelijätkin. :)

Yhteistyössä