Vaikea uskoa, että on kovin yleistä. Kuulostaa enemmän urbaanilta legendalta nämä jutut, joiden mukaan monikin imettää tyyliin molemmat rinnat näkyen. :confused: Silti jokaisessa julkisilla paikoilla imettämistä koskevissa ketjuissa muutama valittaa tällaisista. Mä en ole nähnyt kuin ehkä...
Onko sitä aspartaamia/asesulfaami K:ta/fenyylialaniinin lähdettä pakko ihan joka paikkaan tunkea? |O Pahin on just lasten vitamiinit ja lääkkeet. :mad: Olen jättänyt jo kevytlimsat pois, samoin aspartaamilla makeutetut mehut ja jugurtit. Ei tullut heti mieleen, että purkassakin on.
Noh...
Ihana työ, vain 4 h päivässä, eli voi hyvin yhdistää opiskeluihin. Syksyllä aloitan ja voin jatkaa seuraavankin vuoden, jos opinnot joustaa. Onko joku täällä työskennellyt puistotätinä?
Kätkytkuoleman vaara viisinkertaistuu vanhempien vuoteessa - Tiede.fi
Todella omituista. :O Olen lukenut ennen aivan erilaisista tuloksista. Joku tossa nyt mättää? "Tuoreessa tutkimuksessa arvioidaan, että vanhempien kanssa nukkuessa tapahtuneista kätkytkuolemista 88 prosenttia olisi voitu...
Mä syön tällä hetkellä päivittäin D-vitamiinia, E-epaa, monivitamiinia, C-vitamiinia ja maitohappobakteereja. D-vitamiinin, E-epan ja maitohappobakteerien uskon ainakin olevan hyödyksi. C-vitamiinia ostin, kun sairastelin ja monivitamiinia syön ns. "varmuuden vuoksi", ettei tulisi vitamiinien...
Kaikki halukkaat vaan mukaan tapaamiseen! :) Toimittaja siis tosiaan tekee jutun tapaamisesta, otin sähköpostilla yhteyttä.
Päivämääriksi on mietitty joko la 11.5 tai la 18.5. Kumpi päivä sopii paremmin?
Muoks. tapaamispaikkaakin saa tietysti ehdottaa. :)
En ole netin ulkopuolella ainakaan kovin usein kuullut kenenkään erityisesti yrittäneen. Yleistä tuntuu olevan, että ihmiset pussaavat lapsiaan huulille, juovat samasta juomapullosta tms. Uskoisin, ettei monet edes ajattele tuota karies-asiaa tai ehkä pitävät turhana hössötyksenä.
Kenelläkään kokemusta? Oletteko suorittaneet useita opintoja samaan aikaan? Nyt siis neljäs vuosi kasvatustieteen opintoja takana (ei kyllä etene oikeaan tahtiin, syitä on monia) ja hain juuri lastenohjaajakoulutukseen. Se kestäisi 2 vuotta ja mulla on enää 3 vuotta aikaa valmistua...
Tuli mieleen tästä sukupuolineutraalia kasvatusta ivaavasta ketjusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2252959-onko-taalla-identiteettineutraaleja-kasvattajia/
Mitä mieltä olette kyseisestä kasvatustyylistä?
Tämän huomaa kaikkialla. Porukka ei ole enää facebookissa läheskään yhtä paljon ja usein kuin ennen ja täältä palstalta vasta katoaakin porukkaa. Alkaako netissä oleminen olla jo ihan out? :D :confused:
IL-RAPORTTI hyväksikäyttötuomioista - "Lapset luottivat isäänsä" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ei voi käsittää. :O Miten ihmeessä voi saada noin pienen tuomion? Eikös törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ole vähintään se 2 vuotta ehdotonta? Siis lain mukaan pitäisi olla.
Käsittämätöntä, että vielä nykypäivänäkin Suomessa naisen aviomies on automaattisesti lapsen juridinen isä, mikäli lapsi syntyy avioliitossa. Jos nainen on käynyt vaikka vieraissa, ei biologinen isä voi vaatia isyystestiä mikäli syntyvän lapsen äiti ja tämän puoliso eivät siihen suostu. Reilua...