Saimme surullisen uutisen tämän viikon tiistaina, alkiolla ei sydänääniä, viikkoja 7+5.
Kävin kättärillä eilen, odottelin 3 tuntia että lääkärit kävivät (ilm. kaikki samaan aikaan...) lounailla.Todettiin uudelleen ei sydänääniä. Aika lääkkeelliseen ensi maanantaille. Hyvin HYVIN niukkaa...
MEIDÄN TYTÖILLÄ REILU VUOSI(1.5 V) IKÄEROA. OLISIKO HULLUA/OUTOA, JOS ALKAISIMME PITÄÄ HEIDÄN SYNTTÄRINSÄ SAMANA KERTANA ?
TOINEN SYNTYNY KESÄKUUS-05, TOINEN LOKAKUUS-03.
JOS SE OLISI HYVÄ IDEA, NI KOSKA NE KANNATTAS PITÄÄ ?
OLEN VAIN NIIN HUONO JÄRJESTÄÄ KUTSUJA JA AINA NE SAMAT VIERAAT...
HEIPPA !
OLEN 24- VUOTIAS 2 LAPSEN ÄITI OJAKKALASTA JA KAIPAILISIN UUSIA YSTÄVIÄ MUISTA ÄIDEISTÄ.
TOINEN LAPSISTA ON REILU KAKSI-VUOTIAS JA TOINEN KOHTA 7 KK.
OLISI KIVA KÄYDÄ PUISTOISSA, KAUPOILLA JA KYLÄILLÄ.
JÄTTÄKÄÄ VIESTIÄ, JOS HALUATTE TUTUSTUA !
Mun oli tarkoitus aloittaa kierron 3.päivä piikittäminen Conal F:llä tulevaa inssiä varten,mutta nyt tullut kolme päivää vaa niukkaa vuotoa.Pitäskö alottaa pistämiset tänään vai odottaa kunnon vuotoa?Onko väliä mihin vuorokaudenaikaan pistää?
Onko täällä ketään, joka olisi käyttänyt synnytyksessä yhdistettyä spinaali-epiduraalia? Millaisia kokemuksia siitä on? Itse olen ajatellut pyytää tällaista yhdistelmää. Spinaali kai vaikuttaa tosi nopeasti ja varmasti, ja epiduraali taas kestää pitkään, mutta on vähän miedompi puudustus. Olenko...
Löytyykö kokemuksia USA:n muutosta, lähinnä fiance/spose viisumilla?Muutto olisi ajankohtainen n. 2 vuoden päästä, kun päätän opintoni, mutta haluan kerätä mahdollisimman paljon tietoa ja vinkkejä jo hyvissä ajoin. Meillä on sulhaseni kanssa yhteinen lapsi ja olemme asuneet aiemmin yhdessä...