Hakutulokset

1. L

kauanko odotitte vuotoa km:n jälkeen?

Saimme surullisen uutisen tämän viikon tiistaina, alkiolla ei sydänääniä, viikkoja 7+5. Kävin kättärillä eilen, odottelin 3 tuntia että lääkärit kävivät (ilm. kaikki samaan aikaan...) lounailla.Todettiin uudelleen ei sydänääniä. Aika lääkkeelliseen ensi maanantaille. Hyvin HYVIN niukkaa...
  2. L

synttäreistä

MEIDÄN TYTÖILLÄ REILU VUOSI(1.5 V) IKÄEROA. OLISIKO HULLUA/OUTOA, JOS ALKAISIMME PITÄÄ HEIDÄN SYNTTÄRINSÄ SAMANA KERTANA ? TOINEN SYNTYNY KESÄKUUS-05, TOINEN LOKAKUUS-03. JOS SE OLISI HYVÄ IDEA, NI KOSKA NE KANNATTAS PITÄÄ ? OLEN VAIN NIIN HUONO JÄRJESTÄÄ KUTSUJA JA AINA NE SAMAT VIERAAT...
  3. L

Ystäviä Vihdistä !

HEIPPA ! OLEN 24- VUOTIAS 2 LAPSEN ÄITI OJAKKALASTA JA KAIPAILISIN UUSIA YSTÄVIÄ MUISTA ÄIDEISTÄ. TOINEN LAPSISTA ON REILU KAKSI-VUOTIAS JA TOINEN KOHTA 7 KK. OLISI KIVA KÄYDÄ PUISTOISSA, KAUPOILLA JA KYLÄILLÄ. JÄTTÄKÄÄ VIESTIÄ, JOS HALUATTE TUTUSTUA !
  4. L

Mitähän tekis?

Mun oli tarkoitus aloittaa kierron 3.päivä piikittäminen Conal F:llä tulevaa inssiä varten,mutta nyt tullut kolme päivää vaa niukkaa vuotoa.Pitäskö alottaa pistämiset tänään vai odottaa kunnon vuotoa?Onko väliä mihin vuorokaudenaikaan pistää?
  5. L

Spinaali-epiduraali

Onko täällä ketään, joka olisi käyttänyt synnytyksessä yhdistettyä spinaali-epiduraalia? Millaisia kokemuksia siitä on? Itse olen ajatellut pyytää tällaista yhdistelmää. Spinaali kai vaikuttaa tosi nopeasti ja varmasti, ja epiduraali taas kestää pitkään, mutta on vähän miedompi puudustus. Olenko...
  6. L

muutto usa:n...

Löytyykö kokemuksia USA:n muutosta, lähinnä fiance/spose viisumilla?Muutto olisi ajankohtainen n. 2 vuoden päästä, kun päätän opintoni, mutta haluan kerätä mahdollisimman paljon tietoa ja vinkkejä jo hyvissä ajoin. Meillä on sulhaseni kanssa yhteinen lapsi ja olemme asuneet aiemmin yhdessä...

Yhteistyössä