Hei!
Onko kokemusta leikkauksellisesta hampaanpoistosta lapsella? Syksyllä tulossa operaatio meille eteen ja kiinnostaisi tietää mitä odottaa... Lapsella siis kaksi ylilukuista hammasta yläleuassa.
Mitä blogeja seuraatte? Mua kiinnostais vinkit sellaisista sisustusblogeista joissa sisustus on toteutettu pienellä budjetilla, eli ei mitään tosi kallista, onko vinkkejä
Huomenta! Reiteni kaipaavat kipeästi kiinteytystä (ja ihan laihtumistakin) mulla ei ole kauheasti aikaa ja rahaa ei oikestaan ollenkaan :D Sitä mietin että onko juoksu tehokkain keino saada alavartalon kiinteytystä? Jonkun verran jumppailen kotioloissa, esim. askelkyykkyjä, vatsalihaksia...
Tarkotuksena olis kerätä kori naiselle 30 v lahjaks. Joitain ideoita jo on mutta kaikki uudet ideat tervetulleita. Saa olla jotain härskiäkin kun sankari itte on sellainen ja omaa erittäin hyvän ja kaksimielisen huumorintajun!
Miten ja mitä kannattaisi harjoitella em pääsykokeeseen? Mitään etukäteistehtäviä tai lukuja ei ole, mutta kirjallisia tehtäviä pääsykokeessa on. Auttakee avutonta pääsykoe-ensikertalaista :D
Kuinka hyvin oppisopimuksella pääsee opiskelemaan? Mua kiinnostais ihan kauheasti välinehuoltajan homma. Koulutus ei muutenkaan olisi pitkä, mutta ihan tavan opiskelu ei oo taloudellisesti mahdollista... Ja Tampereelle päin olisi siis suunta.
Kuinka kauan menee kun rahat on maksussa. Eli mulla huomenna lappujen palautuspäivä (netissä täyttäisin). Karenssit kärsitty ja nyt pitäis jo rahaa odotella :)
Onkohan niitä rattaita paljon (rajoitettu määrä) tai siis onko teistä kukaan jäänyt ilman kun olis halunnut vuokrata? meillä kun ei enää rattaita oo, mutta epäilen että tuo 4v ei jaksa koko aikaa kävellä.
Ollaan menossa pariksi yöksi kaverin luo Hakaniemeen, tarkoitus oli mennä junalla, mutta koska se hupi on niin kallista niin päätimme mennä omalla autolla. Ongelmana olis nyt auton jättäminen parkkiin. Koska kukaan ei tahdo oikeen keskustassa ajella niin voitaisiin jättää auto koko ajaksi...
Elikkäs naapurinpojan rippijuhliin meinasin tehdä kakun joka kasataan kääretorttulevyistä ja on siin leivinpellin kokoinen. Pulma siis missä sen laittaa tarjolle että on edes suht siistin näköinen
Tattis :D
Uusia tai vanhoja. Tykkään tositapahtumiin perustuvista ns. traagisista ihmiskohtaloista ja "aivot narikkaan" kirjoista. Mikä on sun lempparis? Nyt just lyö tyhjää ja kirjastoon oltais lähössä.
Tarttis apua mallin metsästykseen. Eli mikä on sen mallin nimi joita nyt on myynnissä, pillit lahkeet ja vetoketjut takataskuissa. Mustia tais ainakin olla.
Kiitos tosi paljon jos joku tietäis :heart: