Hakutulokset

1. iemel

Tukholmaan ostoksille

Onko edullista tehdä ostoksia? Ja paljonkohan on kruunun kurssi tällä hetkellä?
  2. iemel

Muumimaailmaan juhannuksena

Onko hiljaista vai ajatteleeko monet samoin? Että välttäis ajoruuhkat ja muun ryysiksen?! Perjantaina ollaan menossa. Mitäs Turussa tapahtuu juhannuksena? Ei mitään(kö)? Jäädään pe ja la väliseks yöks vielä Turkuun.
  3. iemel

Keliakia, oireista

Miten sulla tai tutulla ilmennyt? Mulla ollut jo jonkun aikaa omituisia vatsaoireita, ilmaa pirusti, vatsa kuin ilmapallo varsinkin ylävatsa. Toissapäivän olin päivystyksessä kun edellinen yö meni vatsakrampeista kärsien ja oksentaen. Sappivaivaa se ei ole kun sappi leikattu jo 1,5 vuotta...
  4. iemel

leivonta-apuuuu

paljon painaa desi vehnäjauhoja?
  5. iemel

Valokuvasta magneetti?

Saako tilattua jostain netin kautta? Yritin kyllä googlata mut oon niin käsi etten löytäny :|
  6. iemel

Tänään kello 12.27

Mun vauva täyttää 3 :heart: :heart: :heart:
  7. iemel

Helsingistä laivalle

Tarkoitus olis lähteä Helsingistä päivä Tukholmassa risteilylle, onko lähistöllä parkkipaikkoja ja kuinkakin kalliita? Ja myös jos sulla on vinkkejä mitä tehdä Tukholmassa 3 v lapsukaisen kanssa niin kaikki vinkit otetaan iloisesti vastaan :flower:
  8. iemel

Mä niin hehkutan!!

Tänään kattoon Apulantaa :heart:
  9. iemel

Milloin yskän takia lääkäriin?

2v10kk yskii koko ajan. Torstaina alkoi limainen yskä nuhan kera. Viime yönä sai nukuttua 3 tuntia kun yski koko ajan. Oksentaa monesti yskimisen aikana. Ei auta hunajat eikä höyryhengitys. Toinen on niin reppana kun meinaa nukahtaa istuvilleen ja taas tulee yskä :|
  10. iemel

Joko kaupoissa keväthaalareita?

Täällä tuppukylässä ei. Lähinnä kiinnostais Suprafillien värit =)
  11. iemel

Mua niin väsyttää

tyttö heräs kahdelta, tuli meidän sänkyyn. Siirryin sohvalle kun kello soimassa 3.20, en kuitenkaan enää saanut unta. Nyt kotona yritän pitää silmiä auki kun ukkokin lähti töihin... Miten sitä jaksais iltaan saakka |O
  12. iemel

apua tuttifriikin vieroitukseen

Tyttö 2,5 v ja käytössä yötutti. Todella riippuvainen siitä. Ikinä ei oo yöunille nukahtanut ilman tuttia. Nyt joululomilla olis tarkoitus antaa tutit tonttuvauvoille ja ajatuskin saa jo tytön itkemään... Eli mikä avuksi? Vinkkejä todella kaivataan :heart:
  13. iemel

Leikki-imuri

Mistä löytyis? Oisko Toys R Us kaupassa? Kummipojalle tarttis saada
  14. iemel

Jonathan + jyväskylä

mitkä liikkeet myy em. haalaria jyväskylässä? :flower:
  15. iemel

Raision Ikea

Onko auki elokuussa sunnuntaisin?
  16. iemel

Asumisoikeusasunto

Asutko aso-kodissa? Plussat ja miinukset :flower: :heart:
  17. iemel

Röntgenhoitaja

Oletko ko. ammatissa? mitä kouluja käynyt ja mitä pidät työstä? Ammatinvaihto mielessä...
  18. iemel

Yskänlääkkeestä

Tytöllä 2 v on tautisen kova yskä ja saa yskänpuuskia nukkumaan mennessä. Oon antanut Sir.Ehphedrin lääkettä, missä lukee että 3xpäivässä. Kuinkahan sitä uskaltaa antaa enemmän ja paljonkohan, kun yskii niin että oksennus tulee... :(
  19. iemel

SHOEBUY.COM

Onko kukaan tilannut täältä? Kokemuksia?! :flower:
  20. iemel

Adidas superstar tms. netistä

Saapiko jostain tilattua lasten kokoja? 24

Yhteistyössä