Hakutulokset

1. N

Firenzeen elokuun lopulla, onko ihan mahdoton ajatus?

Onko joku käynyt? Pitäisi alkaa pikkuhiljaa jo varailemaan, niin saisi kivan edullisesti matkat ja hotellin. Millainen hintataso, mitä tykkäsitte, onko suosituksia? :)
  2. N

Synttärilahjakeskusteluun viitaten, Houston we have a problem

Eli lapset on kutsuttu synttäreille tänään, mutta lahjaa ei ole mahdollista ostaa eikä kotoa löydy mitään annettavaa. Miten tekisit: a) Lapset eivät mene synttäreille ollenkaan b) Lapset menevät ilman lahjaa c) Jotain muuta, mitä? En tunne perhettä eli en tiedä miten he suhtautuvat. Kävi...
  3. N

Jenkkeihin(kö) matkalle? Miten se nykyään menee, ESTA on tullut uutena juttuna..

Ja oisko suositella jotain tosi kivaa kohdetta? Aikuisille, ei lapsille, eikä mitään jättikaupunkeja kuten New York.
  4. N

Ruoka.net, onko kukaan tilannut sieltä?

Hedelmiä, vihanneksia jne.? Millaisia hedelmät ja vihannekset ovat olleet tullessaan? Mietin että jos tilaan, tuleeko sieltä vain mustuneita banaaneja ja valmiiksi huonoja omenoita.. :D Entä ootteko muuten olleet tyytyväisiä, tulivatko tilauksenne oikein?
  5. N

Koiranomistajat, onko teillä koirillenne vakuutus? :)

Mulla ei ole (ainakaan vielä) sitä koiraakaan, mutta tällaista pohdin. Plussia ja miinuksia lemmikkivakuutuksista? Jos teillä on vakuutus, onko tullut tarpeeseen? Entä jos ei - ell-laskuja, isoja..? Kaikenlaista sitä pohtiikin :)
  6. N

Beirut! Kukaan käynyt lähiaikoina?

Houkuttaa... Ei oikein Kanariansaaret kiinnosta.
  7. N

Takuuvuokran palautuksesta, onko siitä oikeasti mitään lakia tms.?

Muuttanut olen 30.11. eikä takuuvuokraa ole vieläkään kuulunut takaisin. Mietinpä vain, että onko tästä olemassa joku maininta - olen kyllä googlettanut, mutta niin epäselviä vastauksia olen saanut.. Milloin rahat pitäisi palauttaa?
  8. N

Samsung Galaxy Note 3, onko teillä ja ootteko tykänneet?

:) http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note/SM-N9005ZKENEE Valuebasketissa maksais 400e...
  9. N

"Toisen kierroksen" häät, millaiset teillä olleet?

:) Aihe herättää yleensä mielenkiintoista keskustelua. Meistä toinen eronnut ja toinen leskeytynyt. Kovin isoja häitä en tahtoisi, mutta jotain kuitenkin.. vaikka sitten tunturissa kahdella todistajalla.
  10. N

Parisuhdekurssi tmv., onko kukaan käynyt? Onko ollut apua parisuhteelle?

Netistä löysin tuollaisia ns. lomatyyppisiä kursseja, joille haku alkaa muutama kk ennen kesää. Onko kukaan käynyt tuollaisella ja onko siitä ollut hyötyä? Tai millaista muuta keinoa olette käyttäneet parisuhteen solmujen selvittämiseen?
  11. N

Toimiiko teillä Avalla tekstit normaalisti? Vai onko mulla boxissa vikaa?

Esimerkiksi Smash viime viikolla, siitä puuttui alun 5min jälkeen kokonaan. Nyt Emmerdalen uusinnassa ei ole. Ei sillä, mutta kun iltaisin ei voi kovin kovalla pitää ääniä.. Dixiboxi on noin viikon vanha joten toiv. siinä ei ole vika.
  12. N

Näyttää siltä, että katkeraa yksinhuoltajaa pahempi on vain

elämäänsä tyytyväinen, onnellinen yksinhuoltaja :D Nyt tämä elämäänsä tyytyväinen alkaa siivoamaan, kun ex-mies tulee noutamaan lapsiaan lomalle, hauskat päivänjatkot kaikille.
  13. N

Mitä mieltä (lääkkeiden) peruskorvauksen laskemisesta?

Aivan kuin noi atoopikon rasvat eivät olis muutenkin tarpeeksi kalliita. Apteekkarikin sanoi, että joku verenpainetautikin tulee halvemmaksi kuin atopia - huomaahan sen, meillä astmalääkkeet lisäksi ja ne on melkein ilmaisia rasvoihin yms. verrattuna. Vois kai valtio jostain muualtakin...
  14. N

6-7kk vauvat, miten paljon kiinteitä ruokia, entä unta?

Laskin pikaisesti, että vauva on sellaiset 6h päivässä hereillä. Syö kolme ateriaa kiinteitä ruokia (aamupuuro, liha/broilerisose, iltapuuro) enkä saa tällä hetkellä mahtumaan enempää noita.. rintaa syö lisäksi melko usein. Vauva kohta 7kk. mites teillä?
  15. N

Altitude 8488, onko kestäviä talvivaatteeksi?

Kouluikäisille ajattelin takkeja ja housuja. Oisko tarpeeksi kestävä? Pitääkö hyvin vettä?
  16. N

Paras (lämmin) matkakohde lasten kanssa?

Kreikkaa mietin, samoin tuota Disneylandia, Legoland kävi mielessä mutta Tanska on niin kallis eikä yhtään lämmin.. :D Siellä oon käynyt mutta aikuisten kesken. Oisko jotain hyviä ideoita. Lähden siis yksin lasten kanssa eikä oo ajokorttia, eli mikään autonvuokraus ei nyt tuu kyseeseen...
  17. N

Probiootteja vauvalle? Ja koko perheelle?

Mitä merkkiä syötte ja mitä annatte vauvoille? Tuun kohta kurkkaamaan vastauksia, kun kiinnostaa kovasti, millä tavoin nostatte vastustuskykyänne. Olen perinteisesti luottanut käsienpesuun ja normaaliin ruokaan, mutta olen kuullut paljon hyvää probiooteista kuten esim. reladrops, varsinkin...
  18. N

Onko kallis matka? Kreikkaan toukokuussa?

All Inclusive, minä ja neljä lasta, yhteensä lentoineen n. 2500e. Tuohon sitten lisäksi shoppailurahaa yms. VAI saisko jostain all inclusivella halvemmalla? Matkakohteella ei niin merkitystä, kunhan on lämmintä ja jotain katseltavaa, historiasta tykkään. Lasten kanssa helpoin toi All Inclusive.
  19. N

Onko se tämä Gardasil, jota Suomessakin aletaan pistämään pikkutyttöihin?

Onko siis sama, joka vammautti uusiseelantilaisia tyttöjä? En muista enää. Luin tänä aamuna tämän: ScienceDirect.com - Journal of Inorganic Biochemistry - Detection of human papillomavirus (HPV) L1 gene DNA possibly bound to particulate aluminum adjuvant in the HPV vaccine Gardasil® ja...

Yhteistyössä