Ja haluaisitteko, että ne huomioitaisiin jotenkin?
Mulla tuli kyllä vähän paha mieli, kun esimerkiksi siskoni ei mitenkään muistanut (en tarkoita lahjaa, vaan esim. tekstaria tai jotain) eilen. Tuli niin tyhmä olo, olen kai aika lapsellinen :D Itse yritän lähettää kortin ja joillekin...
Ostin kun nyt puoleen hintaan sain, mutta tuntuu kyllä melko ohkaiselta. Voiko nuo pitää lapsen lämpimänä? Normaalisti lapset ovat pärjänneet monen merkin haalareissa ja housuissa ilman villapukuja tms. paitsi tietysti jossain -30 asteen pakkasissa.
-Pakko olla lämpimät, mahdollisesti vedenpitävät jollain kalvolla, ei mielellään pelkkää keinokuitua
-Kauniit tietysti ;)
-Ehkä saappaat, ei ainakaan mitkään pikkuiset kävelykengät, mennään hangissa ja loskassakin (tosin vaelluskengät on syksyyn)
-Hintaa ehkä tollaset alle 200e, ei mikään...
kun ajattelin makuuhuoneeseen väreiksi tummaa harmaata, kirkkaanpinkkiä (onkos se nyt aniliini tms.) ja jotain hauskoja, ehkä fiftarityylisiä tauluja. No, taitaa olla melko kuluneet värit jo. En seuraa mitään sisustusmuoteja tai lue sisustuslehtiä, sisustan vähän omaan tyyliini - nyt taidan...
Mie löysin eilen aivan ihanan tuikkulampetin seinälle, 4e. Vielä kun keksisin sille paikan :)
Sitten ostin käytetyn siistin haalarin syksyksi pojalle, ihan kivaan hintaan. Harmi kun ei ole nyt kuvaa tässä :(
Mitäs muut ovat löytäneet tai ostelleet?
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus ois kiva :) Kyseessä siis 4,5-vuotias ja on "virikehoidossa" tuon n. 10 päivää kuussa. En saa itse päättää päiviä vaan ne ilmoitetaan mulle, olis helpompaa kun sais itse vaikka kuukautta aiemmin ne ilmoittaa. Lapsi on pph:lla eli varmaan siinä osittain...
Onko kukaan kuivannut? Pitääkö ensin kastaa sokeriliemeen, jos haluaa makeita? Mietin että jos aamulla laittais kuivumaan viipaloituna, en näin yötä vasten enää tohdi.