Hakutulokset

1. Milla Makia

Onko taalla ketaan Palaksen liepeilta?

Englantilainen ystavani on tulos sine perheensa kanssa kolmen viikon paasta ja miettii, etta mahtaako siella olla tarpeeksi lunta. Minka verran luntao nnyt ja mitahan on saatiedotuksessa luvattu?
  2. Milla Makia

Mielenkiintoista tosiaan Niinisto vs. Haavikko

Kiinnostava vertailu Niinistön ja Haaviston aloitteista eduskunnassa! - Keskustelut - Vauva.fi
  3. Milla Makia

Yksivuotiaana paivakotiin

Aloitanpa taas ketjun tasta iaikuisesta jauhanta-asiasta. Halusin vaan tuoda erilaisen nakokulman asiaan. Eli, olisiko sinusta helpompaa vieda lapsesi pienena, n. yksivuotiaana, paivakotiin, mikali siella olisi oma ryhma taman ikaisille? Olen naista lukuisista ketjuista ymmartanyt, etta...
  4. Milla Makia

Kaikki aanestamaan ja osallistumaan!

Etusivu | Kuvakilpailut.net - Äänestä ja kommentoi suosikkikuviasi
  5. Milla Makia

Hei kokkaajat! Graavilohesta

kysyttavaa. Taalta kun ei ikava kylla sita herkua valmiina loydy, joten ajattelin itse tehda tana vuonna. ELi ostin tanaan lohifileen, tarkoitus olisi syoda aattona. Suolaanko fileen jo tanaan vai ehtisiko sen huomenna? Sailymists ajattelen, mika olisi paras vaihtoehto?
  6. Milla Makia

Kuinka moni teista on varma kuski?

Tuli tuosta peruutusketjusta mieleen, etta kuinkas monelta autoilu sujuu omgelmitta muuallakin kuin omassa pihapiirissa. Eli uskallatko autoilla muuallakin maailmassa ja pystyisitko kuinka huolettomasti lahtemaan kotipihastasi ja ajamaan vaikka pariisiin riemukaarelle ja sen ympari? Itse...
  7. Milla Makia

mika rapunzel on suomeksi?

:)
  8. Milla Makia

Apua pesukoneista tietavat!!!

LG tai muutkin koneet kai toimii samallal ailla. Ongelma: Ohjelma pysahtyi puoleenvaliin ja kone ilmoittaa: OE, eli tarkoittaa poistoletkun tukkoa tai sit koneessa olevan "poistoventtiilin" tukkoa. Letku nayttaa olevan kunnossa, ei siis ole mutkalla tmv, mutta kuinka ma tyhjennan koneen vedesta...
  9. Milla Makia

Opettajille lahjaksi piparikuusi

Tykkaisitko? :attn: No sanokaa ny jotain.
  10. Milla Makia

Valolampuista

tietavat? Tekeeko talla mitaan? minka veran luxeja tarvii? Official Philips Online Shop UK
  11. Milla Makia

Kirje joulupukilta

Onko kukaan tilannut kirjetta joulupukilta? Ma tilasin tytolle ja kummitytolle jo lokakuussa. Onko kenellakaan mitaan tietoa, koska nama kirjeet lahetetaan? Muutenkin nettisivu on aika kokko, kun etukateen ei pystynyt katsomaan millainen kirje oikein on.
  12. Milla Makia

miehet uimahallissa

onko uimahalleissa jotain saantoja miesten uimahousuille? Eli onko nama ok Swimwear | Men | Next Official Site (Page One) vai tarviiko olla pikkuspeedot?
  13. Milla Makia

Ja naisetko ei muka osaa parkkeerata

check this out YouTube - Little Asian Girl Drifts On Bike
  14. Milla Makia

Mina paivina jaakiekko-otteluita?

Eli esim. helsingin jaahallissa? Onko pelit viikonloppuina vaan vai pelataanko myos viikolla? Tarkoitan sm-liigan peleja?
  15. Milla Makia

Paljonko naisten luistimet maksaa?

Mietin vaan, etta kannattaako mun jattaa luistinten hankinta Suomen lomalle vai ostanko taalta n.€70-100?
  16. Milla Makia

Chelsea Clintonilla kaunis haakimppu.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1299490/Chelsea-Clinton-Wedding-Pictures-Love-poem-bride-said-wedding-vows-partying-till-3am.html
  17. Milla Makia

Taasa on mun tuleva auto,

I H A N A ! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Nissan_Figaro_Front.jpg
  18. Milla Makia

"vasyaiti" lahtee yksin reissuun

Tuli vaan tuosta vasyaiti ketjusta mieleen, kuinka odotankaan innolla viikonlopun reissua. olen sis tulossa yksin Suomeen kummityton rippijuhliin la-ma. Edellisesta viikonloppureissusta onkin jo yli 2 vuotta (tuolla reissulla Dublinissa murtui nilkka :D ) ja ma suunnittelen kuinka von...
  19. Milla Makia

pukeutumisesta rippijuhliin

No nyt on munkin kysyttava vaate-etiketista. kyseessa rippijuhlat, en ole siis ollut koskaan muissa kuin omissa rippijuhlissani ja Suomesta olen ollut poissa yli 10 vuotta, eli ainakin tata palstaa lukiessa ma olen suomalaisen pukeutumisen suhteen pihalla kuin lumi-ukko. Eli mika on kys...
  20. Milla Makia

10 min. mikrokakku ohje APUA

Olisko kellaan sita ohjetta, kiitos! Tuo haku on syvalta eika ikina koskaan loyda mitaan.

Yhteistyössä