Otsikko kertoo olennaisen. Olen töissä naisvaltaisella alalla ja työ on näin kärjistäen "perus toimistotyötä". Viime vuosina vastuut ja tehtävien määrä on kuitenkin kasvaneet huomattavasti, alaisiakin tullut muutama. Palkka on kuitenkin pysynyt ennallaan. Ongelmana kuitenkin se, että ollaan koko...
Mulla on kauheen kipee maha, verta vuotaa kun hanasta, vihloo ja kolottaa koko alaselkää. Lisäks hormonit heittelee niin et itken ja nauran vuorotellen, joskus samaanki aikaan. :( Pillereitä en oo enää hetkeen käyttänyt, koska en uskalla kohonneen veritulppariskin takia.
Kipuja oon...
.. Siis kodin pieniin remontteihin ja korjaustöihin. ;)
Hyvä ystäväni Mr. Google on auttanut minut monesta jamasta. Olen vaihtanut sulakkeita lamppujen himmennintimeen, tilannut varaosia ja asentanut niitä astian pesukoneeseen, asentanut ties mitä pikkuvempaimia ja nyt viimeisimpänä korjannut...
Eli kevyitä ja vähäkalorisia herkkuja jotka sopivat myös laihduttajalle?
Vaikka en painoa olekaan pudottamassa, tykkään herkutella kevyellä omatunnolla :D
Itselläni suosikkeja ovat:
1) Uuniomenat mikrossa - omenat lastuiksi lautaselle, päälle kanealia ja makeutusainetta, halutessa loraus...
a) käyt suihkussa?
b) peset hampaat?
c) vaihdat rintsikat puhtaisiin?
d) vaihdat kylpypyyhkeet?
e) peset WC:n?
Omat vastaukset alla :)
a) käyt suihkussa? Kerran päivässä, helteellä joskus 2.
b) peset hampaat? 2 kertaa arkena, 3 viikonloppuna. Töihin en viiti ottaa harjaa XD
c)...
Tulin töistä kotiin ja posti oli tuonu pienen paketin. Avasin sen, ja sisällä oli ystävänpäivä kortti ja itse huovutettu. sydänkoristeinen pikkupussukka. Paketin oli lähettänyt LUKIOAIKAINEN ystäväni, joka asuu tällä hetkellä Itävallassa. Soitellaan kuitenkin noin kerran kuussa ja viimeksi...
En voi käsittää kuinka "pienisyömäisiä" naisia meillä töissä on. Aamulla ei ehditä kuulemma syödä mitään, lounaaksi on jugurtti ja joku hedelmä. Joskus harvoin jos käydään työpaikkaruokalassa, siellä otetaan puolikas peruna ja 2 lihapullaa, jotka levitetään lautaselle. Sillä pitäisi jaksaa tehdä...
Ihan mahdottomat valeraskaus oireet tuolla meidän narttucolliella. Makaa masentuneena jossain kolossa ja huokailee välillä syvään. Ruokaa uppoaa vaikka millä mitalla ja koko ajan vingutaan lisää jos joku käväiseekin keittiössä. Liikunta ja lenkkeily ei innosta sitten yhtään, eikä leikit eikä...
Itsellä menee seuraavasti:
Pe: 2 kuivaa siideriä
La: 1 Baileys-kaakao (Nam!)
Harvinaisen "paljon" tuli kyllä otettua, yleensä voi mennä useampikin viikko ilman mitään. :) Mites muilla?
Juoksuinen narttukoira pyyhkäsi peränsä ilmeisesti yön aikana tapettiin. Nyt mukava veritahra valkoharmaassa tapetissa. Mitenköhän tuon saisi puhtaaksi mahdollisimman vähän tapettia vahingoittamatta? :)
eineksiä? Eli meillä on usein ruokana nakkeja ja muusia, nugetteja, pinaattilettuja, lihapiirakoita, mikrohamppareita täytettynä jne. Joka aterialla lapsille kuitenkin maitoa juomaksi ja lautasella jotain raikasta (kurkku, tomaatti jne.) Ja välipalalla hedelmiä.
Mulla ei oo vaan AIKAA kokata...
Itselläni on noin 10 eri yritystä pienessä "pelisalkussani". Vaikka ei voitot suuren suuria näillä summilla ole, niin kyllä sen muutaman kympin ylimäärästä kuussa näillä saa :)
Käytiin just hölkkäämässä 10 km pururataa. Pihis ja puhis naama punasena vaikka vauhti oli suht. rento ja jutteleenki pysty. Millon siitä tollanen ihrakasa on tullut.. en kyllä jaksa kauaa katella enää ellei meno parane.
Itse lupasin puolittaa lihan kulutukseni. Tähän asti joko lounas tai illallinen on ollut kasvisruokaa, eli lupaus pitänyt. Painoo tippunut UV:sta 2 kg ja olo fresh! :)
Ei tarvitse olla mikään superhieno ja fiini, mutta sellainen jonka osaat tehdä hyvin ja (lähes) aina onnistuneesti tai olet saanut vaikka kehuja ruoastasi.
Itse en ole mikään mestarikokki, joten lihapullat erilaisilla variaatioilla (sipuli, feta, paprika..) ja itse tehdyt hampurilaiset...
Otsikko kertoo olennaisen.
Itse lasken lenkiksi vähintään 30 minuutin pituisen, about 5 km juoksemalla kuljetun matkan. Tätä lyhyemmät reissut on ulkoilua tai muuta köpsyttelyä.
Monesti kuulee, että sinkkuna elävät naiset ovat nirppanokkia valtavan korkeine kriteereineen. Rimaa pitäisi alentaa, jotta perusmiehilläkin on jotain saumaa näiden "prinsessojen" elämään.
Mutta onko teistä OK vaatia mieheltä täyttämään samat kriteerit mitä täytät itsekin? Jos olet itsestään...