Hakutulokset

1. A

RIIHIMÄEN/JANAKKALAN SEUDUN ASUKKAAT!!!

Ollaan ens viikolla lähdössä Puuhamaahan ja tarvittais jotain yöpymispaikkaa suht.läheltä eli max 50km puuhamaasta. Osaatteko suositella hyvää ja rauhallista leirintäaluetta josta sais mökkejä???
  2. A

Kaksosten vanhemmat!!!

Nyt olis mitta täynnä tota jatkuvaa yöheräilyä, toivonkin kokemuksia just kaksosten unikoulusta. 1,5-vuotiaat pojat heräilee joka yö, tietenkin eri aikoihin ja toista ei voi jättää vaan kitisemään koska herättää myös toisen. Ja tietenkin ovat tottuneet saamaan tuttipullon yöllä, ja yhdellä...
  3. A

4-vuotiaan rokottaminen

Siis meidän poika saa ens viikolla rokotuksen 4-vuotis neuvolassa.. miten muilla sujunut toi ton ikäsen rokottaminen, viimeks tosiaan rokotettu 1,5-vuotiaana.. Hirveen herkkä toi poika muutenkin ja sellanen varauksellinen kaikelle uudelle ja nyt tulee sitte piikistä.. Missä vaiheessa kerroitte...
  4. A

Eilinen Sairaala

siellä kun ensihoitajat elvyttivät kotona ollutta miestä.. tuli mieleen että onko pakko päästää ne kuvaajat sinne asuntoon sisälle?? Kasvot oli peitetty ja vaimo pysytteli piilossa kameralta, mutta ajatelkaa sitä tilannetta!! Oma mies on henkihieverissä ja pitää koittaa välttää jotain kameraa...
  5. A

kui moni avaa puolison nimellä olevia kirjeitä??

Siis ihan laskuja ym. kun ihan tasan tietää mitä siellä sisällä on? Mä ainakin avaan, eikä miehel oo mitää sitä vastaan. Mä niit laskui maksanki.. mutta on siis ihan tuttavaperheessä sellast ettei vaimo avaa miehensä nimellä tulevaa esim. sähkölaskua..
  6. A

Uusin kaksplus ja juttu villakoiran ytimessä..

Kuka luki? sivu 103.. Miten voikin osua niin hyvin joka sana meidän kotiin!!
  7. A

Kauppoihin tuplarattailla !

Siis mua ärsyttää niin paljon, ettei ainakaan meidän kaupungissa pääse tuplarattailla noihin ns.pikkukauppoihin.. Ei ne mahdu edes ovista sisään, saati sitten kassoista. Eikä pelkästään pienet kaupat, just jäätii Citymarketis jumiin kassalle kun jäi sentist vajaaks ettei päästy. Piti sitte...
  8. A

Venäjällä kamalaa lapsen laiminlyöntiä

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/02/819401 Sairasta sakkia Ottaa tosi paljon päähän tällaset tapaukset !
  9. A

DOKHTAR- nimimerkillä...

Otathan minuun uudelleen yhteyttä! Olen hukannut e-mail osoitteesi !!!!!
  10. A

10kk ikäisen yöhuudot... :(

Kaipaisin vähän neuvoja joltain jolla kokemusta... 10kk ikäinen poika herää nyt lähes joka yö ja alkaa huutaa aivan hirveästi, viimein oksentaa kun huutaa niin paljon. Tuttia ei huoli ollenkaan, tämän syönnin lopettanut yhtäkkiä Olen ottanut sängystä pois hetkeksi niin sylissä rauhoittuu...
  11. A

SAA POISTAA!!!!!

Haluaisin meilailla samankaltaisessa elämäntilanteessa olevien ihmisten kanssa. Mulla on mies ja kolme poikaa (3,5-vuotias ja 11kk ikäiset kaksoset). Asuinpaikalla ja iällä ei ole väliä, kunhan sinun kanssasi voi keskustella lähes mistä tahansa. Itse olen kotosalla viihtyvää tyyppiä enkä...

Yhteistyössä