Sainpas vihdoinkin pyydettyä häneltä anteeksi kamalaa käytöstäni seurustellessamme. Aikaa on kulunut jo kymmenen vuotta ja vasta nyt sain suuni auki. :ashamed:
Kaksi viikkoa vanhusten hoitoa takana. Nyt olen ainakin varmistunut siitä, etten aio opiskella tähän lähihoitajan ammattiin. Onneksi lähdin tuollaiseen kokeiluun, enkä etsinyt suoraan oppisopimuskoulutuspaikkaa. =)
Millaisia kokemuksia teillä muilla on noista työkkärin ns. palkattomista...
Kaksi viikkoa vanhusten hoitoa takana. Nyt olen ainakin varmistunut siitä, etten aio opiskella tähän lähihoitajan ammattiin. Onneksi lähdin tuollaiseen kokeiluun, enkä etsinyt suoraan oppisopimuskoulutuspaikkaa. =)
"Kävelin ovesta pihan läpi kaupunkiin,
viinakauppaan ja takaisin.
Peilin edessä viinipikarin
huulilleni kohotin ja mietin,
minkä tähden täältä lähtennyt en.
Täältä lähtenyt en..." etc.
Mikä olikaan tän biisin nimi?
Hain ko. paikkaan eli poliisilaitokselle töihin. Arvatkaapa, paljonko tuollaisella virkanimikkeellä tienaa kuussa, kun vaatimuksena on korkeakoulututkinto tai vastaavasti vankka työkokemus. :D
Hain ko. paikkaan eli poliisilaitokselle töihin. Arvatkaapa, paljonko tuollaisella virkanimikkeellä tienaa kuussa, kun vaatimuksena on korkeakoulututkinto tai vastaavasti vankka työkokemus. :D
Huomenna se sit alkaa, mun ja lasten uudenlainen elämä. Tämä akka lähti töihin neljän vuoden kotiäitiuran jälkeen ja lapset menee naapuriin perhepäivähoitoon.
Olo on ristiriitainen - toisaalta jännittynyt ja toisaalta haikea. Lapsia on jo ikävä, on oikeestaan ollu jo muutaman viikon ajan...
Iuuuuu, tuosta meidän nöffistä ei taida saada raikkaan tuoksuista kovimmallakaan pesuaineella ja kuumimmallakaan pesuohjelmalla! :snotty:
Olisiko kellään tujua koiranhajunpoistopesuohjetta jaettavaksi ennen kuin koko mökki kätyää ulolle?