Hakutulokset

1. J

Otto-nettimyynnistä?

Oletko tilannu sieltä vaatetta? Entä oletko saanu palautukset tilillesi jos olet joutunu palauttamaan? Tänään sain,VIHDOINKIN,tilaamani tuotteet,reilu kuukausi meni. Eli kun täytyy noi kansainväliset tilinumerot sekä IBAN-tunnus laittaa vai mikä se oli,ni alko vaan jotenki mietityttämään :/...
  2. J

Käytätkö kulutusefektifarkkuja?

Tossa selailin nettiputiikkeja läpi ku itelle farkkuja etsin. Suurin osa on noita kulutettuja niihin kuuluvine kuvioineen!!!! Olenko mä vanhanaikanen mut mun mielestä ne on paremminkin 20 vuotiaille ku kohta 30:lle tarkotettuja :snotty: Pidättekö tollasia ja minkä ikäinen olet? :D
  3. J

Mistä kunnon farkkuja??

Saappaat tuli Ellokselta ja nyt sitte pitäis kapealahkeiset farkut hommata. Ei pillifarkkuja,sellaset ahdistaa mua :snotty: Eikä niitä strassi-nuorisofarkkuja vaikkei tässä vielä vanhoja ollakkaan :D Pitäis istua hyvin jalkaan,sellaset jotka ei lökötä takaa..
  4. J

Paljonko aikuisten farkuille postareita?

Itelle aattelin mut taitaa mennä posteja sen verran paljon ettei kantsi käytettyjä ostella..6,70? arvelisin,onko näin?
  5. J

Kyllä viime yönä taas säikähdettiin :(

Meidän reilun vuoden ikäsellä pojulla tuli viime yönä ihan yks kaks kurkunpääntulehdus.Ja arvata saattaa menikö röörit tukkoon :ashamed: Eilen yskäs muutaman kerran ja siinä kaikki ni yöllä löi tilanteen päälle. Herättiin siihen ku yritti itkeä.Ei muuta ku ikkuna auki ja täkki päälle ja...
  6. J

Kirppis-asiaa...

Muita joilla jäi Joulun aikaan kirjeitä saamatta? Minulta jäi 2 eri vaatetta,eri paikoista :kieh: Kirjeenä ku tulee ni eipä sen perään paljo pysty huutelemaan,paitsi jos olis lähettäjän nimi osoitteineen kirjotettu mut aina ei tule näin tehtyä. Harmittaa vaikkei suurista summista ole...
  7. J

30-vuotispäiville lahja??

Saimme kutsun,mieheni ja minä,kaverini 30-vuotispäiville. Mutta mutta...me tuskin sinne päästään :ashamed: Eli,lahjapuolta sit mietin että miten tekis. Postin kautta joutuis laittamaan mut mitä???? Nyt ideoita kehiin!!!! :flower:
  8. J

Pidätkö saappaita farkkujen kanssa?

Itelle iski himo saappaisiin ja tilasin eilen netistä sellaset :p Tulikin sitte tossa mieleen että kuis moni pitää,farkkujen päällä siis? Vai onko ne enää muodissa :whistle: :snotty:
  9. J

Kyllä aika menee nopsaan....

Tässä kuussa tulee 10 vuotta täyteen yhteiseloa mieheni kanssa josta 6 vuotta kihloissa,joulukuussa tuli seki täyteen :heart: Viime päivinä muisteltu alkuaikoja.Ei voi muuta sanoa ku että "voi niitä aikoja" :D Aina sillon tällön muulloinkin tulee verestettyä muistia,mukavaa yhdessä...
  10. J

Callanetics-jumpasta,kelle tuttu juttu?

Millasta on?Suositteletko? =) Tuli tällainen tossa vastaan...
  11. J

Suappas nähä miten lyylin käy,heh

Aattelin nimittäin alottaa TAAS kunnon kuntokuurin :D Vuosi sitten samaan aikaan alotin ja toukokuulle piti mut sit lopahti :whistle: Reilut 8kg pudotin ja IHMEITTÄIN on pysyny poissa vaikka herkutellu het |O |O Olisko sit aineenvaihdunta vilkastunu siinä määrin ettei herkuttelut ole...
  12. J

Kihlajaislahjaideoita

Äitini meni kihloihin pari päivää sitten =) Nyt sitte mietin mitähän sitä ostaisi... Paljon ollaan tekemisissä,päivittäin.
  13. J

Mielipiteitä tällaisesta hiusmallista? (linkki)

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=7303&month1=1&pg=1&styl1=Medusa Tällainen tuli vastaan ku hiusmallia itelle etsiskelin... Ja mun makuun olis mut olis kyllä täydellinen muutos meikäläiselle :whistle: Mun hiukset vaan on tummat ja latvoissa jonkin verran luonnonkiharaa...
  14. J

Voi tsiiiiiisus ku siideri pystyi haisemaan!!!!!

Ei voi muuta sanoa ku :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x Mies tuli eilen saunasta ja aukas siideritölkin. Ensinnäkin tuli ihan jumalaton lojaus ku aukas,ilmaa tolkuton määrä. Ja sit se haju :o :o :o Tiedättekö hajupommin?Sellanen joka kemian tunnilla yläasteella...
  15. J

Kertokaa hyvät ihmiset ÄKKIÄ!!!!!

Vihdoin ja viimein osasin ladata kuvan tonne myynti-osioon. Mutta mutta....vaikka lataan uuden kuvan ja liitän sen onnistuneesti, ni tulee aina sama eka kuva. Eli monta kertaa se sama kuva ladattuna,miten saan vaihdettua toisen kuvan??? Ei ymmärrä ei :o
  16. J

Pienet kiharat muodissa???

Onko? Tahtoo tehdä tälle pöyrylle jotain :kieh: Näitä sit mietin mut onko out? :D Vähän olkapään alle on hiukset,edestä nippa nappa leukaan. Jos permiksen otattas uuden vuoden kunniaksi kunhan vuosi on vaihtunu :xmas: Pelkkä värin laitto ei paljo auta.Ja jos jonkun mallin leikkuuttaa...
  17. J

Mitä mä ostan mieheni veljelle ja hänen vaimolleen joululahjaksi?

Yksi lahja vielä puuttuu :/ Kokoonnumme kaikki saman katon alle aattona eli tietty sit jotain pitäis ostaa... Ja netistä täytyis tilata ku ei täälä käpykylässä pahemmin mitään ole :kieh: Eli vinkkejä kehiin,kiitos =)
  18. J

Synttäriruno 1-vuotiaalle

Jokin nätti runo olisi hakusessa kaverin tytölle. Värssypankissa kävin mut ku niitä on niin mahottomasti ni ei oikein jaksais selata :snotty:
  19. J

Mikä oikea nimi wc-kirjalle?

Sanokaas ny mikä on oikea nimi tolle kirjalle ku ei tiedä. Se missä niitä vitsejä on vai mitä lie mut huumori-kirja kuiteski. Ja mistä nettikaupasta sellasen löytäis?
  20. J

Kukaan tilaanu Otto-nettikaupasta?

Montako viikkoa meni ennen kuin tilauksesi sait? Tuli s-postiin ilmotus että 4-jopa 8 viikkoa menee :o Soitin ku ihmettelin toimitusaikaa ni selvisi että varasto on Saksassa eli ei ihme jos näin kauan menee.

Yhteistyössä