Hakutulokset

1. J

Missä muualla nettikirppareita..

..kuin täälä kaksplussalla? Siis että samalla lailla voi ilmottaa myytävistä vaatteista?
  2. J

Nyt ottaa pannuun!!!!(lasten päivähoitolaskusta)

Olin kesä-,heinä-ja elokuussa yht.5vkoa töissä ja kunnasta oli hoitaja kotona meillä. Lasku tuli vasta 18.11,huomasin vasta äskettäin. Ja tämä siksi että lasku tuli ensinnäkin mieheni nimellä,eikä minun niin kuin olisi kuulunut. Toisekseen laskussa lukee "päivähoitomaksu lokakuu" :o...
  3. J

3/4 paita biletykseen,mutta mistä???

Kertokaas uusia sivuja mistä tollasen löytäis!! Ellokset ja vastaavat menty läpi eikä mitään mieluista löydy |O :xmas:
  4. J

Millä onnistuisi värjätä jäätelötötterön vohveliosa täytekakun koristeeksi?

Tai jotain muuta konstia millä sais jotain näköä siihen, kermavaahto ei siinä taida pysyä.
  5. J

Onnistuuko ikkunatiivisteiden vaihto talvella?

Siinäpä se kyssäri tulikin :)
  6. J

Jee jee,sain auton myytyä!!!!

7000? lävähti tilille :xmas: Loput tulee myöhemmin,serkkupoika osti. Kyllä jo ehdin pelätä että enkö saakkaan myytyä ollenkaan vaan jää vastuksiksi mut onneksi ei =) Noooh,eipä vielä nuolaista,pankki vie melkein puolet että silleen.
  7. J

Pinaattilettujen ohjetta kaipailisin

Pakastepinattiin olen tehny ja normi lettutaikinan. Vai onko olemassa jokin erityinen taikina näille pinattiletuille?
  8. J

Paljonko sitruunamehua kahteen kakkuun?

Ohjeen sain täältä mut en hokannu kysyä paljonko uskaltaa tota laittaa ku on aikas ärtsyä... Kyselinkin täältä aiemmin,Valkoinen Karhu-kakku on nimeltänsä. Eli olisko kellään ohjetta jossa sanottais paljonko tulee tollaseen määrään?
  9. J

Paljonko Valkoiseen Karhu-kakkuun sitruunamehua?

Tämän ohjeen laittoi Sisu-niminen (muistaakseni) tässä jokin aika sitten. Mut en älynny heti kysyä paljonko tota mehua tosiaan tulee ku ei ollunna sitä laittanu. Eli tietäiskö kukaan ellei kyseinen henkilö ole paikalla?
  10. J

Kampausvinkkejä/-linkkejä pikkujouluihin

Mulla olkapäille ylettyvät tummanruskeat hiukset. Miten näitä laittas??? Jotenkin "räväkästi" ku pikkujouluista kyse :whistle: :saint: Laittakaas ideoita tulemaan.Ja linkkejä.

Yhteistyössä