Hakutulokset

1. varvasvälivahvero

Vasta tänään kävi mielessä.. (turhaa hehkutusta )

Mie päätin yks kaks uuden vuoden yönä, että nyt loppui minun typerä ja turha tupakointi. Eka, toka, kolmas ja neljäs päivä meni, ettei mittää. Tänään sitten päiväkahvin jälkeen tuli sellainen olo, että tähänhän kuuluisi kiskaiska tupakki päälle. Mutta se meni onneksi hetkessä ohi...
  2. varvasvälivahvero

Sataa sataa ropisee... ( purnausta )

Kylläpä on tylsää. Harmaata ja märkää, vettä sataa reippaasti. MISSÄ ON LUMI? Masennun aina syksyisin. Hetken kun oli lunta, oli olokin reippaampi. Nyt taas lumesta tietoakaan. :kieh: :ashamed: Ulos ei jaksa nenäänsä työntää. ( Juu juu, omistan sadekamppeet, mutta nyt ei huvita ) Siivota...
  3. varvasvälivahvero

Kerrassaan mukavaa nauttia aamukahvi rauhassa.

Harvinaista herkkua nauttia aamukahvi ja -lehti rauhassa. Heräilin jo kuudelta, luin lehden, kävin koiran kanssa lenkillä ja nautin omasta ajasta. :xmas: Arki aamut sujahtaa vauhdilla ja itse aiheutetulla kiireellä, tutun kaavan mukaisesti. Esikoinen herää yleensä viikonloppuisinkin ensin...
  4. varvasvälivahvero

Saako PHKS synnyttäneiden osastolla vierailla normisti vierailuaikaan???

Saako PHKS:ssa synnyttäneiden osastolla vierailla vierailuaikana vai onko se kielletty nyt possunuhan takia? Ensi synnyttäjien tutustumis kierros on ainakin "lopetettu toistaiseksi " .
  5. varvasvälivahvero

Onko ketään orilamen edustajaa paikalla?

Täällä on joskus ollut sellainen ketju ( jossain ) missä ovat edustajat niputettu, mutta en löydä sitä enää. Mie tahtoisin saada yhteyden johonkin oriflamen edustajaan :snotty: :) :attn:
  6. varvasvälivahvero

Onkos puutarha immeisiä paikalla?!

Olen aikaisempina vuosina ostanut Biolan kasvusäkin joihin olen istuttanut tomaatin taimet. Se on hyväksi havaittu ja tomaatit ovat kasvaneet hyvin. Tänään sitten huomasin kaupassa, että Kekkilällä on sellainen kuin Parvekepuutarha. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä säkistä? Kumpi...
  7. varvasvälivahvero

Lahdessa (launeella ) uusi kirpputori?!

Olin jostain kuulevinani, että Launeelle olisi avattu/ avataan uusi kirpputori? Koska? Minne ? Mitäh? B)
  8. varvasvälivahvero

supaplex, muistaako kukaan peliä?

Muistaakseni kirjoitettiin nuin.. supaplex. Peli jota hakkasi ja hakkasin. Siinä oli eritasoisia kenttiä tuhansia. punainen "pallero" piti saada kuljetettua ns. labyrintista ulos. Joissain kentissä oli muistaakseni aika jota vastaan pelattiin. Selitänpä huonosti, muistan pelin hämärästi...
  9. varvasvälivahvero

Nyt täytyy..

...mennä herättämään poika ja lähteä töihin. Olipa mukava aamu, sain käydä rauhassa suihkussa, juoda kahvia, roikkua hetken koneella.. yksin :heart: Perjantai ei voisi paremmin alkaa. Mukavata perjantaita kaikille! =)
  10. varvasvälivahvero

Suklaakoristeita, MISTÄ?

Olen jossain nähnyt suklaasta tehtyjä työkaluja yms. Mutta nyt kun olisi tarvetta niin en muista missä olen nähnyt moisia.. A-P-U-V-A ! :attn:
  11. varvasvälivahvero

Mistä voisin aloittaa etsimisen kun kyseessä on vanha ystävä vuosien takaa?

Vuosia on vierinyt reilusti yli kymmenen kun olen viimeksi nähnyt erään ihmisen. Tiedän hänen etu- ja sukunimensä ( ainakin tyttönimen jos naimisiin on mennyt ). Tämän hetkistä asuinpaikka kuntaa en tiedä. Numerotiedustelusta en saanut tietoa. Mitä kautta alkaisin häntä jäljittämään? Onko...
  12. varvasvälivahvero

Onko tosiaan mahdollista, että kynsiä lähtee vaikka enterorokosta on jo reilu 2 kk ???

Lapsi sairasti enterorokon joskus marraskuun alussa. Tähän mennessä on yksi sormen kynsi "vaihtunut". Tänään huomasin, että yhdestä varpaasta irtoaa lähiviikkoina kynsi. :/ Voiko tosiaan kynnet vaihtua vielä kuukausien jälkeen?
  13. varvasvälivahvero

Onkos AURINKOKUNTA näin aikaisin koneella???

Juuuuuhuuuu? :xmas:
  14. varvasvälivahvero

G: Millä nimellä kutsut makaronijauheliha-sekoitusta?

Eli jauhelihaa, makaronia ja ketsuppia sekaisin,miksi kutsut? Tulipa vaan mieleen kun mie sanon sitä "makrumömmöksi" ja tajusin että eihän tuo nyt niin kovin herkulliselta kuulosta. :xmas: Muoks. Enkä nyt tarkoita makaronilaatikkoa.. :D
  15. varvasvälivahvero

Milloin ilmestyy uusi meandi mallisto?

Otsikossahan tuo jo tulikin. Oliko se tammi- vai helmikuussa? :xmas:
  16. varvasvälivahvero

Huopikkaat,huopikkaat...mistäs minä sellaiset saan?

Mie olen etsinyt ja etsinyt vaan en ole löytänyt. Olen varmasti etsinyt väärästä paikasta väärään aikaan. Aina minulle käy niin. Vieläkö valmistetaan? (varmastihan niitä valmistetaan ) Mistä mie voin ostaa itselleni huopikkaat? :snotty:
  17. varvasvälivahvero

"pojat on poikia"

Taas se on todettava..pojat on poikia.. Onhan se kiva,että poikamaisuus säilyy ja pilkettä silmäkulmassa riittää, mutta.. Meidän "isi" lähti kaupungissa käymään ja tuli kotiin sitten pleikka3 kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun tuo pleikka2 on ollut pölyttymässä hyllyssä... :xmas:
  18. varvasvälivahvero

Liikkeitä Turusta jotka kannattaa ehdottomasti katsastaa?

Olen kiinnostunut lähinnä sisustuksesta ja lastenvaatteista...ja huonekaluista. Onko jotain erikoisliikkeitä joita suosittelet? :flower: =) Muoks. Otsikkohan ei ole edes suomenkieltä... :xmas:
  19. varvasvälivahvero

Tahtoisin toivottaa... ja toivotankin..

Kaikille oikein rauhallista joulun odotusta! :xmas: Mie poistun takavasemmalle toistaiseks.. :wave:
  20. varvasvälivahvero

Lahden joulumyyjäiset, tulevana viikonloppuna, eikö niin?

Otsikossahan tuo tulikin. Varmistaakseni kysyn, eikös ne nyt ole? Lauantaina ja sunnuntaina? Aamusta iltaan? Onko paikalla ketään joka tietäisi? Vieläköhän on huopikas myyjiä olemassa? Mie niin kovasti sellaiset haluaisin.. :ashamed: Joulun tuntua lisää kun pääsee ihastelemaan kauniita...

Yhteistyössä