Hakutulokset

1. L

raskausoireet on selvät mut..

Käy verikokeissa =) niissä ainakin selviää. Luulen kyllä, että oot raskaana.
  2. L

Pintelin ei ilmeisesti oo putipuhdas suomalainen

Mä en tajunnu tätä alotusta, mut sähän oot suomalainen.....
  3. L

Pintelin ei ilmeisesti oo putipuhdas suomalainen

Mä en tajunnu tätä alotusta, mut sähän oot suomalainen.....
  4. L

Salkkareista...

Joo on mennyt nyt yli ja pahasti. En jaksanut katsoa sen jälkeen kun ne yhet kasvoi teineiksi siinä ajassa kun lellukka oli raskaana ja vastaavasti se roomeon muksu ei kasvanut ollenkaan.
  5. L

Mä haluan Espanjaan työharjoitteluun!!!

Jäävi-sana taitaa olla tässä sinulla vähän väärässä paikassa ja merkityksessä. :) En nimenomaan ole jäävi omasta mielestäni antamaan arviota lasten kasvattamisesta, olenhan itsekin sellainen. Minusta voi myös saivarrella siitä, että mikä on mielipide ja mikä on fakta. Minä en pidä...
  6. L

"] No, joka tapauksessa minä olen sanonut joillekin tämäntyyppisille tarjouksille ei, koska olen katsonut sen huonoksi lasten kannalta - vaikka se itselle olisi tosi nastaa ja kivaa olisi ollutkin. Ja tiedän, että meitä samanlaisia äitejä on tosi paljon. Sitten on se harha, että ei...
  7. L

niuhotusta päiväkodista

Se piti vielä sanoa, että vosikos joskus olla tyytyväinen siihen mitä jo on. On sentään ruokaa mitä sinne suuhun laittaa, turvallinen ympäristö leikeille ja kasvulle. Jostainhan ne rahat sitten pois otettaisiin mitkä niihin hedelmiin ja muihin terveellisiin ruokiin laitettaisiin.
  8. L

Jos lapsella naamassa mustelmia niin epäilläänkö heti väkivaltaa?

Meillä on kaksi vuotiaalla tytöllä silmäluomi ja kulma mustana kun kaatui ja löi sen oveen. Tosi kiva juttu.
  9. L

niuhotusta päiväkodista

Samaa mieltä. Kannattaa varmaan nyt vähän löysentää pipoa =) Tuskin murot silloin tällöin on pahasta.
  10. L

Tota noin, vaikka olisi kuinka bailannut ja reissannut ennen lapsia voi eteen tulla silti tuollaisia tilanteita. Parempi vaan olla vannomatta ennen kuin joku mahtava mahdollisuus pöllähtää omalle kohdalle. Itsensä jalustalle nostaminen ei kannata. Kannattaa tietenkin harkita tarkaan ja erotella...
  11. L

Mihin ottaa yhteys jos haluaa abortin?

Soita omalääkärille aika.
  12. L

niuhotusta päiväkodista

Entiedä päiväkodeista, mutta me kyllä syödään välipalaksi niitä kotona :D Tuskin nyt on mikään epäterveellisinkään vaihtoehto.
  13. L

Saako mielestäsi raskausmasu näkyä kesällä

Piti muuten lisätä, että ekan muksun jälkeen en ole bikineissä kehdannut näyttäytyä, muuta tookassa raskaudessa oli ihanaa hillua biksuissa sen pallomahan kanssa. Kun ei ollut löysää eikä läskiä, vaan se maha.
  14. L

Saako mielestäsi raskausmasu näkyä kesällä

Miksei saisi??
  15. L

Miten saatte tsempattua itsenne siivoamaan?

:laugh: Joskus on vaan pakko siivota. Muo tsemppaa lähinnä se tunne, että on niin ihanaa sitten kun on siistiä.
  16. L

Moi!

Tere, tere
  17. L

Onks kelleen tullu keskenmeno siksi, että

Ei ole tullut ja en tiedä ketään kelle olisi tullut, mutta se ei tarkoita ettei näin olisi joskus käynyt. Epäilen kuitenkin, että tuollaisista aiheutuisi keskenmenoa.
  18. L

Hailakka viiva raskaustestissä

mulle on kummastakin tytöstä tullutt vain haalea viiva. onnea teille :flower:
  19. L

Kuka vei mun menkat?

:wave:
  20. L

Mitäs mieltä tämmösestä?

Juttele siellä kerhossa. Vaikea sanoa mitään mielipidettä kun ei ole tapausta nähnyt.

Yhteistyössä