Koska te olette aloittaneet vatsalihasten treenaamisen synnytyksen jälkeen?
Itse kun näiden ohjeiden mukaan olen kokeillut tota vatsalihasten väliä, mulle ei edes jää mitään rakoa. Tai siis kyllä sen vielä tuntee että vatsalihakset on erillään kun olen rentona mutta tuolla tavalla testatessa...
Miten te ootte kestänyt??? Mä en yhtään kestä tuota pojan huutoa... :'(
Tää on niin väärin, mä haluaisin vaan hakea hänet syliin ja kanniskella koko yön :'(
Ollaan koko porukka kipeänä (mun mies on silti töissä kun hänellä ei ole kuumetta ja hänen töissä on kova kiire)ja mun äiti lupas kahdentoista maissa käydä mun puolesta apteekissa ja kaupassa. Nyt se sitten perui sen koska hänellä on selkä niiiiiiiiin helvetin kipeä ja mun isäpuolella on jalka...
Oltiin tekemässä tänään loppusiivousta vanhassa kämpässä ja kun tultiin kotiin niin koira oli rikkonu mun laukun ja syöny purkkapussin palasiks... Ei siellä ollut kuin pari purkkaa mut silti :\
Oon täs nyt valvonu koissun kans ja antanu sokeria puolen tunnin välein 3 ruokalusikallista. Ja sain...
Mut mulla on nyt sellainen olo ettei mua yhtään arvosteta.
Mun mies sanoi olevansa vaan hetken kavereiden kanssa ulkona, hän lähti joskus kahdeksan maissa niin aattelin et hän tulis yhden aikaan kotiin. Hän tietää et mulla on menoa aikaisin huomen aamulla yms.
Ja nyt sit kun hän kuuli et mua...