Hakutulokset

1. Essie

Tylsää!

Yksin kykin täällä meidän uudella kämpällä kun mies lähti kavereiden kanssa ulos :D En kauheesti viitti edes järjestellä, täytyy jättää tolle miehelle jotain krapulapuuhaa :D Mitäs teille muille kuuluu?
  2. Essie

Kumpi on parempi vaihtoehto? Koulumatkat ja kelan tuki... *muoks* VIELÄ YKS KYSYMYS!

Kouluun on siis matkaa n. 99 km Vaihtoehdot: A. Kuljen omalla autolla ja saisin ilmeisesti Kelalta noin 290? tukea. Koulumatkat kestäisi noin 1,5 h. B. Kulkisin bussilla, Kelan laskurin mukaan se tulisi n. maksamaan 491?, ja myöhästyisin koulusta aina noin. 15-30min (luultavasti). Kelan...
  3. Essie

Voi juma!

Mulla oli äsken työhaastattelu :laugh:
  4. Essie

Mä olen edelleen niin järkyttynyt :D

Mä sain opiskelupaikan!! *tuuletusta* Ihan tiedoks vaan jos joku ei vielä ole sitä täältä lukenut :laugh: :laugh:
  5. Essie

SodaStream, onko hyvä hankinta?

Mä juon aika paljon limppaa :ashamed: Saaks sillä tehtyä hyvää juotavaa? Tekeekö sillä oikeasti säästöä? :D
  6. Essie

Toivottakaa mulle onnea ja pitäkää peukkuja!

:snotty:
  7. Essie

Öitä!

Aamulla aikainen herätys niin mä poistun nukkumaan :D Pitää soitella heti aamusta moneen paikkaan ja sit aamupäivällä tapaan erään palstalaisen :)
  8. Essie

Vielä yks hölmö kysymys työhakemuksesta?

:snotty: Kannattaako laittaa hakemukseen tuleva vai nykyinen osoite? Me siis muutetaan 5 päivän päästä :snotty: *muoks* :D
  9. Essie

Hei, onko täällä kivoja palstalaisia paikalla? *muoks* ISO KIITOS KAIKILLE!

Tarttisin mielipiteitä ja apua joltain kivalta ihmiseltä. Sellaiselta joka ei hauku vaan antaa rakentavaa kritiikkiä. Ja mikä tärkeintä, hakusessa on palstalainen joka on edes pikkasen luotettava eikä juorua eteepäin :snotty: *muoks* Paljon tuli hyviä parannusehdotuksia, en jaksa enää kiittää...
  10. Essie

Pitäis listata hyviä puolia o.O

Itsestäni :| Hankalaa 5 pitäis saada, ennen en saa kuulemma tulla nukkumaan eikä mun mies auta cv:n ja hakemuksen teossa :laugh:
  11. Essie

Voi juma että cv:n kirjoittaminen on hankalaa

:snotty: Kannattais varmaan koittaa aamulla uusiks ettei pää lyö aivan tyhjää...
  12. Essie

Voi vitja, mä oon aikamoinen luuseri :(

Kaveri muistutti et maanantaina julkistetaan täydennyshaun tulokset :( Mä en oo päässy edes pääsykokeisiin niin enpä oo minnekkään päässy, taaskaan :(
  13. Essie

CHEF!!

Sulla on saapuneet-kansio täynnä! :wave:
  14. Essie

Hih :) Uskalsin sitten laittaa sähköpostia

Ratsastustunneista eilen ja tänään sain vastausta :) Ensi viikolla tai sitä seuraavalla alkaa tunnit :) Laskeskelin et kyllä mun rahat riittää ihan ratsastuskoululla käymiseenkin, jos lopetan hiusten värjäilyn :laugh:
  15. Essie

Nyt vähän jänskättää :(

Laitoin kaverille viestiä et mennäänkö sinne tallille tänään, ei oo vielä mitään vastannut :| Vaikka ihan hetki sitten vasta sen viestin vasta laitoin mut mulla on sellanen kutina et se ei taida vastata :/
  16. Essie

Kummat sopis mulle paremmin? *muoks* Olis kiva jos muutkin ehdottelis väriä ja vaikka leikkausta :D

Tummat vai vaaleat hiukset? Kuva löytyy profiilistä :xmas:
  17. Essie

Enpäs mä sitten päässytkään tallille... *turhis*

Mä tiesin et mun kaveri peruu :/ Laitto viestiä et mennään sittenkin torstaina jos mulle sopii... Mut mä veikkaan et silloin se peruu :'(
  18. Essie

Miehet... *turhis*

:kieh: Soitin mun miehelle et voisko hän tulla ihan pikkasen aikaisemmin töistä, et kun mun pitää käydä äkkiseltään kolme maissa tossa pihalla ja pääsisin paljon helpommin ettei mun tartte raahata muksuja mukana. Ja miehen ei tarttis lähteä edes kauheesti aikaisemmin, n 20 min. Kyllä se...
  19. Essie

Pertti kotiutuu tänään!!! :'D

Jos joku meinaa joskus tilata Pole-a-holicilta niin suosittelen! Aivan loistavaa palvelua! :heart:
  20. Essie

Onko kellään kokemusta Showtanssistudio Taina Kovalaisesta?

Ite oon kuullu pelkkää kakkaa :(

Yhteistyössä