Yksin kykin täällä meidän uudella kämpällä kun mies lähti kavereiden kanssa ulos :D
En kauheesti viitti edes järjestellä, täytyy jättää tolle miehelle jotain krapulapuuhaa :D
Mitäs teille muille kuuluu?
Kouluun on siis matkaa n. 99 km
Vaihtoehdot:
A. Kuljen omalla autolla ja saisin ilmeisesti Kelalta noin 290? tukea. Koulumatkat kestäisi noin 1,5 h.
B. Kulkisin bussilla, Kelan laskurin mukaan se tulisi n. maksamaan 491?, ja myöhästyisin koulusta aina noin. 15-30min (luultavasti). Kelan...
Tarttisin mielipiteitä ja apua joltain kivalta ihmiseltä. Sellaiselta joka ei hauku vaan antaa rakentavaa kritiikkiä. Ja mikä tärkeintä, hakusessa on palstalainen joka on edes pikkasen luotettava eikä juorua eteepäin :snotty:
*muoks* Paljon tuli hyviä parannusehdotuksia, en jaksa enää kiittää...
Ratsastustunneista eilen ja tänään sain vastausta :) Ensi viikolla tai sitä seuraavalla alkaa tunnit :)
Laskeskelin et kyllä mun rahat riittää ihan ratsastuskoululla käymiseenkin, jos lopetan hiusten värjäilyn :laugh:
Laitoin kaverille viestiä et mennäänkö sinne tallille tänään, ei oo vielä mitään vastannut :|
Vaikka ihan hetki sitten vasta sen viestin vasta laitoin mut mulla on sellanen kutina et se ei taida vastata :/
:kieh:
Soitin mun miehelle et voisko hän tulla ihan pikkasen aikaisemmin töistä, et kun mun pitää käydä äkkiseltään kolme maissa tossa pihalla ja pääsisin paljon helpommin ettei mun tartte raahata muksuja mukana. Ja miehen ei tarttis lähteä edes kauheesti aikaisemmin, n 20 min. Kyllä se...